Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سونوی آنومالی
سلام خانم دکتر ،سونوگرافی آنومالی سه بعدی چه هفته ای بهتر است انجام شود؟ الان من حدود ۱۸ هفته ام وایستم ۱۹ پر بشه یا در ۱۸ هفته و خورده ای برم؟ چه هفته ای جنین بهتر دیده میشه؟
- آیا همه رحم های دیدلفیس همیشه همراه با سپتوم واژن و آژنزی واژن هستند؟
سلام می خواستم بپرسم بهترین روش برای درمان آژنزی واژن کدام روش است ؟
- قرصهورمونی
قرصدوفاستونبهمدتبرایدرمان اندومتریوپزشکم.تجویزکردندبامصرف 10تاقرصپریودشدمایابرایماهبعد میتونمازادامهورقهقرصاستفادهبکنم یابستهجدیداستفادهبکنم
- ضعیف بودن اسپرم
سلام ایا بدون معاینه همسرم میتونه از نظر کیفیت وحرکت اسپرم مداواشه..اقام هم کارش همش نشسته هستش وهم بدنی ضعیف شده چون عمل فتق ناف کرده ..باید چیکاری کنم ایا دارویی هست..ممنون
- رز
🌹
- جواب تست پاپ اسمیر
سلام.خسته نباشید.من روی دهانه رحمم یه زخم کوچیک دارم که دکترم گفتن نیاز به درمان خاصی نداره.به تازگی تست پاپ اسمیر دادم و کمی التهاب نشون داده تو تستم.میخاستم بدونم نیاز به درمان داره و ایا برای بارداری مشکلی ایجاد میکنه؟ممنون از شما
- افزایش خونریزی به خاطرآی یودی
سلام خانم دکتر.الان سه ماهه دستگاه آی یودی گذاشتم کل این سه ماه فقط ده روزپاک بودم همش لکه بینی خونریزی شدید.درضمن تخمدون پلی کیستیکم دارم چه کنم
- خون ریزی ناف
من شکمم زربه خورده الانم نافم خون ریزی دارد باید چه کار کنم
- سلام باعرض تبریک سال نو۲سال بعد از یاسگی چند روز که لک بینی دارم
دوسال که یائسه شدم الان چند روز که لک بینی دارم یک روز قطع میشه یک روز دوباره شروع میشه مریض خودتون هستم همکار بازنشسته بیمارستان گلسار
- تنبلی تخمدان
سلام وقتتون بخیر ببخشید من یه دختر مجرد 21 ساله هستم. اما پریودم همیشه حداقل 5 یا 6 روز عقب میوفته هر ماه هم همینطوره. موی زائد نداشتم اما الان نواحی چانه و دور سینه موی زائد در میارم و وزنم با اینکه رعایت میکنم ورزش میکنم اما پایین نمیاد. بیشتر اوقاتم احساس خستگی دارم. همش هم صورتم جوش میزنه بی وقفه و لک میشه با اینکه مصرف شیرینی و چربی ندارم زیاد. یعنی تنبلی تخمدان دارم؟ برای درمان باید چیکار کنم دکتر؟
- سقط
- ادرار
سلام.ادرارم نصفه نیمه میادتایه حدی بعدسوزش میگیرم مثانم تخلیه نمشه. هی احساس میکنم دوباره بایدبرم سرویس تکررادرارمیگیرتم
- عفونت
خسته نباشید من دو هفته پیش به دکتر زنان مراجعه کردم به دلیل سوزش واژن. تشخیص عفونت قارچی و ادراری بود. به من قرص واژینال کلوترمازول و پماد موضعی کلوتریمازول و قرص فنازومکس و سیپروفلوکساسین دادن. بعد ۲هفته سوزش من بعد ادرار تشدید میشه و بهترم نشده. اگر ممکنه دارویی بگید واسه رفعش.
- باردار نمیشم
سلام خانم دکتر من سه سال هست اقدام به بارداری نمودم ولی با این همه دکتر رفتن سونوگرافی آزمایش نمونه برداری انجام دادم هیچ مشکلی ندارم حتی آمپول ناف هم زدن هنوز هم موفق نشدم باردار شم اگه میشه راهنمایی یا کمکم کنید ممنون میشم
- سونوگرافی رحم و تخمدان ها
سلام من ۱۳ خرداد اولین روز پریودم بود و ۲ تیر سونو دادم متن سونو: ابعاد رحم ۲۹*۴۱*۴۷ mmاکوی میومتر به طور نسبی هتروژن است. مایع ازاد مختصر در کلدوساک دیده شد میخواستم بدونم یعنی چی؟؟
- نامنظمی قاعدگی
سلام ۳۴ سالمه مجردم دوتا سه روز قبل از شروع قاعدگی لکه بینی دارم ده روزه تمام میشه سونو و آزمایش نرمال است .نیاز به دارو هست؟
- قطع شدن پریود
سلام خسته نباشيد من دخترى ٤٢ ساله هستم پريودم چند ساليست خييلى كم شده كه اين ماه تنها لكه بينى بود روز سوم پريود ازمايشات دادم fsh وlh مخيلى كم بود و استراديولم خيلى بالا
- خودارضایی
سلام دکتر خسته نباشید من ۸ سال خودارضایی داشتم به صورت خیلی پراکنده الان ۱۹ سالمه ترسیدم که به پردم آسیبی زده باشم فقط در حد مالش بود با بالشت و اصلا چیزی وارد نکردم دکتر زنان رفتم گفت خوبه مشکلی نیست پردت سالمه اما سوال من اینه منی که خودارضایی داشتم برای معاینه قبل از ازدواج خودارضایی داخل پرده بکارت مشخص هست که طرف خودارضایی کرده ؟
- لکه بینب
سلام من تنبلی تخمدان دارم دخترهستم لکه بینی سی روزه داشتم دکتر تگزانییک داد گمتر شد گفت بعدش مدروکسی پروژسترون مصرف کن الان که میخودم گاهی لکه بینی خفیف دارم چه کنم
- شکل لابیا
سلام وخسته نباشیدخدمت خانم دکترعزیز.ببخشید شکل لابیای مینورمن مثله لبه اَرّه هستش ایا این طبیعیه یا نه.ممنون میشم جواب بدید


