Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- اقدام به بارداری
سلام حدود ۳ سال قرص ضد بارداری خوردم یکماهه که قطع کردم ۱۲آذر آخرین پریودیم بوده میخوام برای بارداری اقدام کنم که باوجود کم کاری تیرویید وآزمایش دادن تیرویید من ۱۶ بودش که دوز قرص رو دکتر یکی ونصفی کرد و سونو نوشتن که روز ۱۳ پریودی انجام بدم ولی حالا با گذشت ۶ روز از پریودی هنوز پریود نشدم حالامیتونم ۳تا قرص ال دی بخورم بعد ولش کنم روی تخمک گذاری تاثیر نمیزاره؟ممنون
- علائم بارداری
سلام بنده اقدام به بارداری کردم و سینال اف اچ ام جی لتروزول استفاده کردم و رابطه منظم داشتم در زمان تخمک گذاری امروز ۲۳ سیکلم هست سیکلم منظمه ۲۸روزس گاهی ی روز عقب جلو میاد ولی تا امروز لکه بینی مشاهده نکردم چون مرتب هر روز خودمو چک میکردم آیا باوجود عدم وجود لکه بینی امکان بارداری وجود دارد
- غربالگری
سلام خانم دکتر خسته نباشید من دیروز رقتم غربالگری سه ماه اول NT 2میلیمتر بودش cRl: 73 BpD:22 HC:80 FL:12 FHR:172 میخواستم ببینم اینا نرماله و مشکلی نیستش ممنون میشم جواب بدید با تشکر
- آمپول واریو پپتیل برای کودکان
با سلام و احترام دخترم به دلیل بلوغ زودرس آمپول واریوپپتیل تجویز کردند،بعد از تزریق اولین نوبت،دچار درد بدن،سردرد و تب شده،علت میتونه از عوارض این امپول باشه،لطفا راهنمایی بکنید؟با تشکر.
- سلام من خانمی46 ساله هستم به علت فیبرم رحم و ضخامت دهانه رحم پریودی طولانی مدت و خون ربثیزی شدید داشتم بهد از کورتاژ درمانی سه دوز امپول لوپرومر در سه ماه تزریق داشتم ولی متاسفانه از شهریور تا الان که دی ماه هست هنوز به طور کامل خون ریزی قطع نشده و هر ماه که دکتر میرم میگن صبر داشته باش ایا طبیعی هست
- Kokeile reactoonz-kolikkopeli suositellulla kasinolla verkossa ja mielipiteemme.
Oletko etsimässä uutta pelikokemusta? Olet oikeassa paikassa, reactoonz viehättää sinua.Luonut arvostettu pelitoimittaja, reactoonz yhdistää jännittävän ketjureaktiomekaniikan.Pelin teema ja tunnelma Kuvittele värikkääseen avaruusmaailmaan, jossa voitot syntyvät ketjureaktioilla. Tämä tekee ainutlaatuiseksi reactoonz-pelistä.Animaatiot ovat värikkäät, ja äänimaailma pitää tunnelman iloisena.Bonustoiminnot Bonusten suhteen, reactoonz pitää mielenkiinnon yllä. Tulet löytämään:- Bonuskierroksia - x2, x3, jopa x5 - Dynaamisen ruudukon - Wild-hahmojaPelatessasi sinulla on mahdollisuus aktivoida minipelin.Reactoonz verkossa Haluatko tietää, missä voit kokeilla reactoonz? Hyvä uutinen: useat luotettavat sivustot antavat mahdollisuuden try reactoonz.Esimerkiksi:- Lucky Days Casino - Tervetuliaisbonuksella - Suosittu pelaajien keskuudessaPelin lopullinen tuomio Lyhyesti sanottuna reactoonz on erinomainen ajanvietto.Vahvuudet: - Ketjureaktiomekaniikka - Hyvä pelattavuus mobiilissa - Sopiva volatiliteettiHuomiot: - Ei sovi niille, jotka etsivät klassista slottia - reactoonz rtp vaihtelee kasinon mukaanLopuksi: Jos pidät värikkäistä ja vauhdikkaista sloteista, reactoonz slot voi tuoda mukavia voittoja.
- مدت تزریق آمپول ضد بارداری بعد از نزدبکی
من نیز دیکی داشتم اما قبل آن قرص اورژانسی مصرف کردم بعد حالا بعد از نزدیکی تا چه مدت می تونن آمپول رو تزریق کنم تا باردار نشوم
- قطع قرص
سلام.من پسرم ۶ماهش شد و قرص لایسترنول رو قطع کردم.سه روز بعدش چن قطره خون دیدم و بعداز اون دوسه روزه لکه بینی قهوه ای دارم میخاستم بدونم علتش چیه؟میتونه از این باشه که قرصارو قطع کردم
- ناباروری
سلام 7ساله باردار نشدم تنبلی تخمدان دارم در مرحله ای وی اف بودم که تخمک کشی کردم گفتن جنین تشکیل نشده حالا بهم کمپول اووبوست داده امکان داره باین کمپسول باردار بشم
- گلودرد
با سلام خدمت خانم دکتر عزیز بنده جاهدی هستم. اگر خاطرتون باشه 29 بهمن وقت cvs داشتم. علیرغم دردهای شدیدی که به دلیل سهل انگاری پزشک نمونه بردار در برداشتن نمونه به اندازه کافی برایم ایجاد شد و منجر به سه بار نمونه برداری شد در حال حاضر وضعیت نسبتا مساعدی دارم. اما متاسفانه گلودردی که پس از یک هفته همچنان باقیست من را بسیار نگران کرده تا حدی که حتی پشت گوشم یا در واقع همان گره های لنفاوی حالت غده مانند پیدا کرده اند. مراقبات معمول سرماخوردگی را انجام داده ام اما بهبودی حاصل نشده. باید برای گلودردم چکار کنم؟ در ضمن هنوز جواب cvs آماده نیست و من این هفته از مطب وقت گرفتم آیا مراجعه کنم یا منتظر جواب باشم که ممکن هست تا 10 روز دیگر هم طول بکشد. گفتنی است که اکنون هفته 12 بارداری هستم. قبلا از پاسخگویی تان تشکر میکنم. جاهدی
- خونریزی در زمان یائسگی
بعد از دو سال یائسگی خونریزی دارم تست سرطان رحم دادم خدارو شکر مسئله نداشتم دکتر سونوگرافی داخل رحم داده و بعد کورتاژ تشخیصی حالا چیکار کنم
- نازایی
با سلام دکتر برای من این ماه iui گفتن انجام بدم قرص لتروزول و آمپول سینال اف گفتن بزنم قرص گفتن از سوم پریودی بخورم روزی دوتا تا ۷ اما من از سوم نخوردم از چهارم پریودیم خوردم مشکلی نداره از چهارم خوردم تا ۸ ادامه بدم که پنج روزش تموم شه و شب ۸ آمپول بزنم
- سزارینپنجم
سلام وخسته نباشید ببخشید من ۳۸سالمه و چهارتا سزارین داشتم که سزارینچهارمی عمودی بود و متاسفانه بعد از دوماه شکمم از داخل باز شده بود وه دوباره جراحی انجام دادم و واسم مش گذاشتن والان بعد از دو سال متوجه شدم باردارم چکار کنم
- عمومی
سلام خسته نباشید من تازه ازدواج کردم از پرده بکارتم خون نیومد اما تا دو روز از ادرار کوچیک خون میومد بعد از دو روز در ادرار خون نداشتم ولی همیشه زیرشکمم با پهلوم درد میکنه دلیلش چیه؟؟
- عمومی
سلام خسته نباشید من ۱۸سالمع و برای اولین بار نزدیکی از دخول داشتم و یه ماهی هست پریود نشدم و فقط لکه بینی ۷روز داشتم و اینو هم بگم ک هیچ مایع منی داخل ریخته نشد علتش چی میتونه باشه؟
- ترشحات خونی
سلام،خسته نباشید. حدودا ۴ روز است که با کمی خون همراه است. ۳ هفته پیش هم از قرص اورژانسی استفاده کرده بودم و پس از چند روز عادت ماهیانه شدم. خواستم بدونم آیا این ترشحات خونی نشان دهنده مشکلی است یا طبیعی است؟
- طولانی شدن پریودی
سلام خسته نباشید من الان پونزده روزه که پریودم و پریودیم قطع نمیشه چه قرص ها و یا دارو هایی رو پیشنهاد میکنید
- سونودرآب
سلام خسته نباشید،من10تخمک کشی انجام دادم گفتن یک ماه دیگه برای سونودرآب برم که اگه خوب بودیک هفته بعدکاشت جنین انجام میدن،درموردسونودرآب توضیح میخواستم ممنون
- کولیتوریس
علت یک تکه سفید داخل کولیتوریس چیست؟
- سلام من در مجردی هیچ مشکلی نداشتم نه تنبلی و تخمدان پلی کیستیک حتی در زمان مجردی وزنم خیلی بالا رفت اما مشکل نداشتم بازم اما بعد از ازدواج بعد از ۳ سال بهم گفتن تخمدان پلی کیستیک دارم اما جزئی هس این مشکل اگر ژنتیکی هس چرا قبلا نبود و الان پیدا شد و با کاهش یک کیلویی وزنم خیلی فرق کرد آیا لزوما مشکل من به ارثی بودن ربطی دارد یا نه


