Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- نتیجه سونوگرافی من چیست
با عرض سلام و خسته نباشید من یک کیست پنج سانتی هموراژیک داشتم که بعد از دوماه برطرف شد اما در سونو بعدی نوشته بود اندومتریال لاین 6م.م و حاوی مایع دارای اکوی داخلی
- پودوفیلین
سلام آیا پودوفیلین برای درمان زگیل تناسلی در زنان خوبه؟ و مصرف آن آیا باعث نازایی میشه یا نه
- واژن
با سلام خدمت خانم دکتر.ممنون از اینکه وقت خود را در اختیار ما قرار میدهید.سوالم اینه که آیا میتوان برای رفع موهای زاید اندام تناسلی حتی داخل و روی لبها را با موچین برداشت.؟ آیا مشکلی دارد؟چون در جایی خواندم از ریشه کندن مو اندام تناسلی باعث تحریک غدد لنفاوی در اون قسمت میشه و ممکنه خطرناک باشه. ممنون ازاینکه به سوالم پاسخگو هستید.
- مو
سلام خانم دکتر ۲۰ ساله هستم و موهای زائد زیادی در سینه و بین سینه و شکم و گردن و بناگوش دارم برای رفع اینا ها فرمودید اول باید یک دوره ی ۶ ماهه قرص بخورم و سپس لیزر کنم خواستم بپرسم این قرص ها عوارض بدی یه جای نمیزاره و اینکه روی موی سر که تاثیر نداره ؟ ممنون
- لکه بینی وسط سیکل
سلام خسته نباشید میخواستم بدونم لکه بینی در وسط سیکل قاعدگی باعث تاخیر در پریود میشود؟ من ۴۴ سالمه و تا الان معمولا تمام سیکلهام منظم و ۲۸ روزه بوده ۱۸ مرداد که پریود شدم دقیقا دو هفته بعدش یعنی روز ۱۴ سیکلم دچار لکه بینی شدم که ۴ روز طول کشید و الان یک هفته هست که پریودم عقب افتاده بی بی چک هم زدم منفی شد بنظرتون دچار تاخیر یا بی نظمی پریود شدم یا باردارم یا مشکل دیگری هست؟
- پریود شدن در حین استفاده از قرص پروژرا؟
من ۱۴ روز پریودیم تموم شده بود و از قرص استفاده میکردم یعد از ۷ روز استفاده پریود شدم الان چکار کنم قرص رو بخورم یا ن
- بیماری زنانه
سلام من یه دختر پونزده ساله هستم دو ساله قاعده میشم معمولا سیکلام 23روزه هستن از روز 23 سیکلم خونریزی تا الان که 26 روز هست به جای اینکه خونریزی با جریان شدید داشته باشم لکه بینی قهوه ای و گاهی قرمز دارم پارسالم پنج روز اینطوری شد نمیدونم تو این چن روز چرا تخمدان سمت چپمم گاهی اوقات تیر میکشه شایدم کلیه مه مطمئن نیستم درضمن بگم خونریزی من کاملا با لکه بینی فرق داره از نظر شدت و رنگ میشه بگید مشکلم از چیه و خطرناکه یا نه و لازمه دکتر برم؟
- سلام من کیست های رحمی وتخمدان دارم مدت ۲ماه خونریزی دارم قرص هم برای خونریزی خوردم ولی قطع نشد لکه بینی شد الان که قرص ها تموم شده دوباره خونریزی شروع شده از روز سوم خونریزی تکه های گوشتی به سختی خارج میشوند علت یست دز ضمن پزشک دستور کورتاژ هم بهم داده ولی میترسم مراجعه کنم ۴۰ ساله هستم
- مصرف مترژن برای دفع بقایا
باسلام من یک ماه پیش سقط کردم رفتم سونو گفت بقایا دارم،خونریزی ندارم دکتر بهم مترژن داد آیا استفاده کنم ؟مترژن جلوی خونریزی رو نمیگیره؟
- زگیل تناسلی
سلام خانوم دکتر من ۱ساله ازدواج کردم چند روز پیش که رابطه جنسی داشتم خونریزی خفیفی داشتم که رفتم دکتر گفتن که عفونت قارچی دارم و دهانه رحمم زخم هست که بهم پماد میکوزین دادن بعد از چند روز به دلیل سوزش شدید پماد عوض کردم و میکونازول گرفتم الان بین واژن و مقعدم متوجه یک دونه برجسته شدم که سرش سفیده و دست میزنم درد میگیره..احتمال زگیل هست؟؟
- سوال عمومی
سلام وقت بخیر من یک دختر هستم ۲۴ سالمه یک مدتی هست ک وقتی از حمام میام یا گاها ک عرق میکنم برای خشک و مرطوب کردن قسمت تناسلی از دستمال مرطوب کودک استفاده میکنم ک هم بوی خوبی داره هم مرطوب میکنه میخواستم ببینم این کارم من خطرناک یا بد نیس؟
- کیست تخمدان
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما ، من خانمی 35 ساله و مجرد هستم با قد 168 وزن 70 کیلوگرم بنا به درخواست خودم از دکتر تقاضای سونو نمودم و یکماه پیش سونو انجام دادم جواب سونو به شرح زیر است :سونوی پستان در پستان چپ توده هایپواکو با حدود ماکرولوبوله با احتمال pribably benign mass به ابعاد 14 در 8.5 میلیمتر و به فاصله 13 میلیمتر از سطح پوست در ساعت 3 در areolar margin به همراه یک کیست کوچک به دیامتر 5 میلیمتر در مدیال آن مشاهده شد که با توجه به oblique orientation ترجیحا بیوپسی از آن تحت گاید سونوگرافی و یا در غیر اینصورت سونوگرافی نزدیک آن دو تا سه ماه بعد توصیه می شود . راستش آقای دکتر من خیلی میترسم و بیوپسی انجام ندادم به نظر شما باید حتما نمونه برداری انجام شود ؟؟؟در مورد سونوی رحم کیست حاوی اکوی داخلی به ابعاد 37 در 36 میلیمتر با احتمال اندومتریوما و یا کیست هموراژیک در تخمدان راست مشهود است دکتر به من داروی duphaston تجویز کردند اینجانب بسیار نگران می باشم اگر لطف کنید و بنده رو راهنمایی نمایید ممنون خواهم بود متشکر
- نازایی
سلام من اندومتریوز دارم دکترم با معاینه تشخیص دادن ومن قرص وروژست استفاده میکنم ولی ۳۱روزه که خونریزی دارم ایا این طبیعی هست
- سونو گرافی رحم وضمائم
سلام خسته نباشید من سونو گرافی دادم وداخلش نوشته مقداری مایع ازاد درکولدوساک دیده سده یعنی چی؟
- سقط
سلام ۲۰ روز سقط کردم روز ۱۷هم رفتم سونو ۳ میلی بقایا دارم الان خونریزی حالت روز چهارم پریودی ایا نیاز ب کورتاژ دادم
- عمل مک دونالد
سلام
آیا بعد از عمل مک دونالد امکان عفونت یا سقط وجود دارد؟
- جواب سنو گرافی
سلام من توی سنو گرافیم نوشته،کیست دارای محتویات اکوژن 40×38درتخمدان چپ دیده شده ک مطرح کننده کیست هموراژیک میباشد ،ینی چی.احتمال اینکه سرطان تخمدان داشته باشم هس؟
- سزارین
سلام من یک ساله ک سزارین شدمه و ی طرف شکمم التهاب و باد دارن اطراف بخیها پیش دکتر رفتم و گفت سونو گرافی بگیر سنو گرافی گفت پارگی نداره التهاب و مشکل زیتگادی نیس ولی وقتی دس میزاری کاملا مشخص و اینکه دوماهه حاملم و نمیدونم چ کنم میترسم ممنون میشم کمک کنیدچکار باید کرد
- فلوشیپ
سلام ببخشید یه سونو فلوشیپ دارم اما وضع مالی خوبی ندارم امکانش هست برام بخونین
- قرص سالویگل در شیردهی
سلام خانم دکتر خسته نباشید من سه تا بچه دارم دوتا بچه آخرم پشت سر هم هستن یعنی بچه دومم شش ماهش بود حامله شدم دوباره الان بچه سومم شش ماهشه خیلی عرقم میکنه کلافه شدم چکار کنم بنظر شما قرص سالویگل بخورم برا شیرم ضرر نداره


