Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سوراخ بطنی
سلام خانم دکتر با یکبار سقط فراموش شده در ۸ هفته متوجه شدم سوراخ بین بطنی ۳ میل دارم با سوراخ بین بطنی میشود باردار شد ؟
- عفونت واژن
سلام خسته نباشید ببخشید بنده ترشحاتی که مایل به سبزی بودن داشتم به پزشک مراجعه کردم قرص مترانیدازول و پماد کلوتریمازول به مدت ۶ روز تجویز کردن.اما خوب نشدم بار بعد مراجعه کردم قرص سیپروفلوکساسین۵۰۰ و پماد داوالاگسی به مدت ۶روز دادن بازم بعد یه دوره پریودی ترشحات سبز دارم.خواستم بدونم چیکار کنم؟ متاهل هستم حدودا سه ماهی هست ازدواج کردم
- مهم خیلی مهم
سلام خانوم دکتر من ۴ ماه و ۲۴ روزه زایمان کردم سزارین ولی بعد سزارین تا ۴۰ روز خونریزی داشتم اولش زیاد ۱۵ روز اخر خیلی کم ولی تا الان پریود نشدم عادی هس یا ن؟؟؟ میترسم حامله بشم بی بی چک زدم دو بار منفی شده خیلی میترسم جلوگیری طبیعی میکنم لطفا ب چنتا سوالاتم پاسخ بدین 1عادی هست یا ن ؟ 2 ایا اگر ال دی بخورم پریود میشم تا چند روز بخورم اگر میشم ؟ 3 به پزشک مراجعه کنم تا کی ممکنه پریود نشم؟
- یایسگی وتزریق امپول دیفرلین
سلام وقت بخیر من خانم ۵۱ساله هستم که چند ماهی پریود نشدم بعد از ۴ماه پریود شدم که هم خونریزیم زیاد بود هم ضخامت اندمترم ۱۴بود کورتاژ شدم گفتن که هیچ مشکلی ندارم دکتر بهم امپول دیفرلین داد که زودتر یائسه بشم میخواستم ببینم نظر شما چیه البته بعد از کورتاژ امپول مجسترول داد به مدت ده روز خوردم بعد از قطع اون الان هفت روز لکه بینی دارم
- ادرار خونی
سلام وخسته نباشید حضور شما خانم دکتر مهربان.خانمی هستم 39ساله ازبیماران شماهستم با 2فرزند خانم دکتر برای چک کردن تیروییدم با آزمایش خون وادرار به اقای دکتر هدایتی مراجعه کردم ایشون فرمودن ادرار خون آلود بوده وباید با دکتر زنان مشورت کنی میخواستم ببینم الان چکاری انجام بدم؟ممنونم از پاسخگویی شما
- قرص اورژانسی وعقب افتادن پریود
خانوم دکترمن اواخرمهرماه رابطه داشتم مایع داخل رحمم شدنیم ساعت بعدهمزمان دوعددقرص اورژانسی اوسیز۷۵ خوردم،۹ آبان پریود شدم کوتاه مدت وسبک بود ولی پریودی این ماهم یک هفته عقب افتاده بیبی چک هم زدم منفی بوده آیا باردارم
- کیست مولتی لکولار
سلام و خسته نباشید من ۶ ماه متوجه سدم اندومتریوما دارم هر سری که سونو دادم کیست بزرگتر سده .ودر اخرین سونو نوشته کسیت مولتی لکولار با جدار ضخیم واکوی داخلی ۴۰×۲۹میلی،مشهود است،یعنی چی خطرناک باید چیکار کنم؟
- کیست نابوتین
سلام من 32 سالم مجرد هست چند ماهی هست که به زور قرص دارم عادت ماهانه می شم تا این که سونو دادم رحم باابعاد 77x30x41mm و اکوی میومتر طبیعی ضخامت دولایه اندومتر 10mn و طبیعی چند کیست نابوتیتن در سرویکس مشهود شده ودر ضمن چند ماهی هست ترشحات واژن دارم
- سونوگرافی
خانم دکتر وقتی به آدم میگن باید سونوگرافی واژینال بکنی راه دیگه ای هست که به جای این سونو گرافی انجام داد؟
- یخ شدن پاهام
سلام خسته نباشید روز سوم انتقال جنینم هست و به شدت پاهام یخ میکنه علامت چیه؟ میتونه نشانه عدم لانه گزینی باشه؟
- درد مقعد بعد اززرابطه واژن
سلام ببخشید.... من 10ماهه زایمان کردم و کاملا بدنم بخیه خورده و بعد از چن روز بخیه هام پاره شدن..... وقتی رابطه از واژن دارم..... دزد مقعد میگیرم و درحین رابطه به قسمت مقعدم خیلی فشار میاد
- طول بارداری
سلام خانم دکتر. سال نو بر شما مبارک.. یه سوالی از خدمتتون داشتم.. اینکه در کل جهان طول بارداری ها بین زنان متفاوت است بخاطر این هست که دوره پریود و چرخه قاعدگی در همه یکی نیست یا اینکه دليل دیگری دارد..؟؟..با آرزوی سربلندی و موفقیت برای شما
- سونوگرافی رحم
سلام.. خانم دکتر من سه هفته پیش رابطه جنسی آزاد و محافظت نشده داشتم.. و احتمال بارداری میدادم.. یعنی استرس داشتم نکنه باردار شدم.. امرو رفتم سونوگرافی از رحم.. برای اهدا تخمک.. میخام تخمک اهدا کنم.. دکتر گفت تعداد تخمک ها کم هست.. و ی سری آمپول گفت باید بزنی برای اهدا تخمک.. ولی حرفی نزد ک شما باردار هستی.. میخاستم بدونم با سونوگرافی رحم میشود بارداری را اثبات کرد؟.. یعنی با توجه به سونوگرافی دکتر و این که حرفی از بارداری نزد.. میتونم مطمئن باشم ک باردار نیستم؟
- بارداری ناخواسته
سلام دو روز از پریودم گذشته میترسم حامله باشم آیا قرص خاصی هست که جلوگیری کنه از بارداری یا با قرص اورژانسی میتونم پریود بشم
- آزمایش ادرار
با سلام من ۳۲ سال سن دارم متاهل هستم زایمان طبیعی۲ سال پیش داشتم . یه پولیپ داخل رحم و چند تا زخم کوچک داخل دهانه رحم دارم.خارش و سوزش داشتم آزمایش ادرار دادم wbc 12_13 و 3_4 Rbc و bacterie few و blood/ hb trace نوشته لطفا راهنمایی بفرمایید.خانم دکتر چند روز پیش فشارم را به طور تصادفی گرفتم ۱۴/۵ بود دو روزی همان فشار داشتم بعد پایین اومد به ۱۱ رسیده و سرم یه کم میسوزه و سوزن سوزن میشه و گوشم هم سوزن سوزن میشه و چشمام یه کم حالت گیجی داره دلیلش چیه
- پریود نشدن بعد از سقط
سلام من ۵۲ روزه که سقط با دارو داشتم حدودا تا ۲۵ روز خونریزی و لکه بینی داشتم بقایا خیلی داشتم دفع شد فقط یک تیکه یک سانتی دارم هنوز پریود نشدم به نظر شما چرا پریود نمیشم؟
- زگیل
شما رشت هستيد؟
- نازایی
سلام خانم دکتر، خودم سالم هستم،ولی تحرک اسپرم شوهرم ۱۷ درصد است،آیا با این وضعیت میتونیم بدون مراجعه به دکتر و درمان شدن باردار شویم.؟؟؟
- آمپول لوپرومر
سلام دخترم ۱۱سالشه قدش ۱۳۷دخترش آمپول لوپرومر۳/۷۵ نوشته براش سه عدد بعد اتمام آمپول چقدر طول میکشه پریود بشه؟؟؟؟
- خون ریزی خارج از پریود
سلام خون ریزی قرمز و گاهی قهوه ای دارم کمر درد واحساس شل شدگی کمر دارم و خارش 1 ساله عفونت مکرر می گیرم ۲۰ سالمه برای درمان چی کار کنم؟


