Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- چرا جواب نمیدین
- داروی سیبل
سلام دکترجان من یک دختر ۱۹ ساله مجرد هستم دکتر برای جوش های صورت و بدنم و موهای زائد زیاد ک داشتم قرص سیبل رو نوشتند به مدت سه ماه اما نگفتند که از چه زمانی مصرف کنم میشه لطفا شما راهنمایی کنید
- طرز مصرف دارو
سلام من تازه میخوام شروع به مصرف قرص دوفاستون کنم دکتر بهم گفت از روز اول پریود بخورم تا ۱۴ روز .. ولی نمیدونم بعد ۱۴ روز چکار کنم چقدر فاصله بینش باشه چطوردوباره شروع کنم ..دوباره از ماه بعد به همین صورت ؟؟
- راهنماییم کنید لطفا
سلام خسته نباشید من ادنوم هیپوفیز پرولاکتین ۲۸ دارم، قبلنا بخاطر خوردن پودر چاقی رویال دچار بهم خوردن پریودی و حتی دو ماه نشدن، شدم. دو سال پیش من این پودر رو خوردم یعنی زمان زیادی میگذره و من حالا متوجه ی ادنوم و پرولاکتین شدم و سنو انرمال تخمدان دادم و گفتن پلی کیست، من چهار ماه بود پریودیم منظم شده بود خود به خود و هرماه ۱۳ میشدم یا ۱۵،، دکتر برام یه سنو دیگه نوشت که همه چیزم طبیعی و دوتا فلوکول ۱۲ هم داشتم، و سنو ی مت نرمال بود، متاسفانه من بخاطر یه موضوعی تو بیمارستانبستری شده بودم و الان یکماه پریود نشدم و فکر کردم بخاطر داروهایی ک بهم زده بودت باشه ولی گفتن همش سرم قندی نمکی و چرک خشک کن بوده الان من مشکلم چیه که پریودیم باز بهم ریخته و نشدم،، شکم درد دارم تمام علایم کلی هیچ خونریزی ندارم و کلافه شدم لطفا راهنماییم کنین چیکار کنم تشکر
- سلام من27سالمه مشکل بارداری دارم کمکم کنید
- بارداری
دختران در چه سنی امکان باروری دارند امکان دارند در 12 سالگی بارور شوند میشه توضیح کامل بدید
- نتیجه سوناگرافی من چیزی نشون نداده
سلام من یک هفته قبل از پریود شدنم از مقعدم خونریزی دارم البته زیاد نیست ولی زمانی که پریود میشم از درد مقعد رنج میبرم آنقدر دردم شدیده که حتا نمی تونم بنشینم الان من چهار ساله این طوری هستم شده که سه تا چهار تا مسکن قوی میخورم و راه میرم تا آرامش گیدا کنم لطفا راهنمایم کنید و کمکم کنید
- سلام روی گزینه liquid-Based تیک خورده ایلمشکلی هست
- کیست
سلام خانم دکتر خسته نباشید من یکم تنبلی تخمدان داشتم که برطرف شد حالا یه کیست معمولی دارم.به دنبال این مشکلات یکممم پوست ناحیه تناسلیم تیره شده.میخوام بدونم با رفع کیست و پایان مصرف قرصام به مرور زمان رنگ پوستم خوب میشه؟؟
- یائسگی
سلام خانوم دکتر . من 32 ساله هستم . نزدیک به دو ساله که برای بارداری اقدام کرده ام . لکه بینی قبل از دوره داشتم که بعد از بررسیهای فراوان مشخص شد که پولیپ دارم . با هیستروسکپی پولیپ برداشته شد . مشکض ضخیم شدن رحم هم داشتم که دوفاستون تجویز کردند دو ماه خوردم ولی دچار سردرد شدید و سرگیجه شدم. مشکل تخمکگذاری ندارم و پریودهای منظم دارم . بین 25 تا 29 روز. بعد از مصرف دوفاستون دردهای پریود هم کمتر شد. قبلا میزان خونریزی زیاد بود ولی حدود 6ماهه که کم شده . ممکنه بخاطره مصرف دوفاستون باشه ؟ یا اینکه دچار یائسگی زودهنگام شده م؟؟و اینکه قبلا خون روشن بود ولی حالا تیره شده ( نه قهوه ای) شبیه خون مانده. لطفا راهنمایی بفرمایید
- استفاده از قرص اورژانسی
سلام من نامزد هستم من رابطه بدون دخول داشتم وقتی نامزدم ارضا شد منی به کلیتروس برخورد داشته و بلا فاصله قرص اورژانسی خوردم و فردا تایم پریودیمه میخواسم بدونم امکان بارداری چقدره
- تخمدان
سلام روز بخیر من امروز رفتم سونا نوشته تو تخمدان راست کورپوس لوتئوم ۱۴*۱۳رویت شده میخواستم بدونم چیه مشکلی نداره باید چیکار کنم؟ممنون از پاسخ شما
- پریودی
سلام، من دختر۳۵ساله هستم وهنوز مجردم این ۳سال هست که پریودیم نامنظم هست ودرماه ۳یا۴بارپریود میشم هرجاهم رفتم برامامایی هرکدوم یه چیز میگه خواست ببینم علتش چیه اینطور میشم این دوهفتس که پریودیم قط نشده خواهش میکنم منوراهنمایی کنین ببینم علتش چیه اینطور میشم، باتشکر
- مصرف قرص سیبل رو در دومین پریودی بعد از شروع مصرف ادامه بدم
سلام خسته نباشید من 17 سالمه و ماه پیش بعلت عقب افتادن پریودی به پزشک مراجعهخ کردم و متوجه شدم که تنبلی تخمدان دارم ومقداری هم پلی کیستیکه و برام سیبل تجویز کردن گفتن که تا سه ماه باید مصرف کنم امپول پروزسترون تزیق کردم و هفته بعد پریود شدم دکتر گفتن که از روز سوم سیبل رو شروع کنم مصرف کردم و این ماه هم دقیقا سر وقت پریود شدم ولی هنوز از قرصای ورق اولم مونده یعنی قرص سیبل رو در دومین دوره پریودی بعد از شروع مصرف ادامه بدم یا بزارم بعد از اتمام پریودی مصرف کنم هنوز هم از قرص های ورق اولم 2 تا باقی مونده
- عفونت وازینال
سلام خانوم دکتر وقت بخیر من بعد ادرار ترشح رشته ای مانند میبینم گاهی زرد رنگِ و کمی درد زیرشکم دارم شما برام قبلا ژل مترونیدازول تجویز کرده بودید میتونم دوباره بخرم استفاده کنم ؟ کمی زخم دهانه رحم و hpv و کم خطر دارم
- بارداری
سلام وقت بخیر من دو هفته پیش با نامزدم رابطه داشتم واسه پیشگیری هم از کاندوم استفاده کردم و دو روز بعد از رابطه پریودم شروع شد میخواستم بدونم احتمال بارداری هست
- آزمایش کاریوتیپ
آزمایشکاریوتیپبرایتشخیصعللسقطمکررایرادندارداگر در روز سوم قاعدگی انجام بدم؟
- .
سلام مجرد هستم و ۱۸ سالمه در دوران مصرف قرص سیبل هستم و قرص سفید رنگ ورق اول رو مصرف میکنم اما هنوز پریود نشدم ممکنه نشم؟ و ایا بعد اتمام سفید رنگ بلافاصله ورق بعدی رو شروع کنم؟ و اینکه خیلی عصبی میشم بخاطر این قرصه؟
- قرص گین آپ خطریه یانه خانم دکتر
منم گین آپ دوماه خوردم 20 روز پریودم شدید شد لخته های بزرگ ازم میاند رفتم سونوگرافی گفتن یک کیست کوچک داری ورحم ات شل شده درکل گین آپ گلکسی فت خیلی خطرناکه مراقب باشید دوستان
- بارداری
خانمی هستم۴۳ ساله بدون هیچ مشکلی برای بارداری زایمان قبلیم۸ سال پیش بوده الان یکسال هست تحت نظرم دوبار آی یو آی انجام دادم متاسفانه ناموفق بوده،چی پیشنهاد میدید


