Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سقط و دفع بقایای سقط
سلام من هفته گذشته سقط جنین داشتم و بعد گذشت ۴ روز خونریزی نداشتم ولی الان چند روزه قرص ضد بارداری مارولین استفاده میکنم هر چند ساعت لکه بینی دارم ولی خیلی کم میشه راهنماییم کنید
- عقب انداختن پریودی
سلام من قرص ال دی مصرف میکنم و ۲۸ این ماه عروسیمه الان متوجه شدم که ۲۶م دوره قرصم تموم میشه و موقع مجلسم پریودم، میشه یک جوری عقب بندازمش یا الان پریود بشم که تا اون مقع تموم بشه؟
- پریود
با سلام و خسته نباشید بیستم مرداد جراحی برداشت فیبروم داشتم ده روز بعد از عمل دیفرلین تزریق کردم ۲۲ روز بعد از عمل پریود شدم دیگه پریود نشدم تا سه ماه بعد از عمل یعنی ۲۲ ابان پریود شدم خونریزی کم بود ولی مشکلی نداشتم حالا بعد از دو هفته مجددا پریود شدم بخاطره پریود زود هنگام نگرانم بیستم مهر اومدم خدمت شما سونو انجام دادین فرمودین مشکلی نداری راهنمایی بفرمایید خانم دکتر که علت پریود زود هنگام چیست؟ با تشکر
- سلام من سه بار سزارین شدم حال باردارم سزارین چهارم خطرناک است
سلام من سه بار سزارین شدم حال باردارم آیا سزارین چهارم خطرناک است
- قرص تاریخ گذشته اورژانسی
سلام ، من بعد از پارگی کاندوم یه قرص اورژانسی ۱/۵ خوردم بعد متوجه شدم که از تاریخش یک سال گذشته بنابراين ۴ تا ال دی هم خوردم ، ۱۲ ساعت بعدش رو دیگه ترسیدم ال دی بخورم چون دل درد خفیف دارم .الان ۲۴ ساعت گذشته چکار کنم .دارم از استرس میمیرم ، من به هیچ وجه بچه نمیخوام .در ضمن دیروز روز سوم بعد از عادت ماهانه من بود .خواهش میکنم جواب بدین .دوباره بخورم دل دردم بیشتر نمیشه و حالم بد نمیشه ؟
- جوش واژن
سلام خانوم دکتر رو لبه ی واژنم یه جوش زیر پوستی زده به مدت یه هفته شده فشار میدم درد داره بعد اینکه الان خیلی ریز شده چه دارویی استفاده کنم ک کامل ازبین بره
- مصرف بی وقفه سیپروترون برای جلوگیری از پریود
سلام. من بخاطر پلی کیستیک بودن، یه سال و خورده ای هست که سیپروترون کامپاند مصرف می کنم(گاهی دیان، گاهی اتیسترون،گاهی سیبل،بستگی داره داروخانه چی بده) و الان حدود ۶ ماهه بی وقفه مصرف می کنم که پریود نشم و نمیشم. خواستم ببینم میتونم تا یکسال هم این مصرف بی وقفه رو ادامه بدم؟
- ایا با قرص دیگری در یک روز میتوانمصرف کرد ؟
- خونریزی از مقعد در زمان پریودی
خواهرم به مدت سه ماه است که یک روز قبل از پریود دچار خونریزی خفیف از مقعد میشهه خیلی نگرانه علتش چیه؟؟ با تشکر فروارن
- اقدام به بارداری
سلام من بیماری التهاب روده دارم وسطح روده بزرگم زخم به همین دلیل بعضی وقتا خون دفع میکنم همراه مدفوعم وتحت نظر فوق تخصص گوارش هستم قرص مزالازین۸۰۰مصرف میکنم آیا برای بارداری مشکلی برام پیش نمیاد؟
- کیست septationچیست
من سنو دادم کیستseptationدر تخمدان چپ من دیده شده آیا نیاز هست دکتر زنان برم
- دیفرلین
سلام خانم دکترعزیزطاعاتتون قبول درگاه حق، ۴۹ساله هستم ،بدلیل ضخامت رحم و پولیپ کورتاژشدم دکترم گفتند ۶ماه بعدازکورتاژمراجعه کنم بعدازمراجعه مجسترول تجویزکردند ازروز اول پریود مصرف کردم تا۱۴روز ۶روز بعدازقطع قرص پریودشدم به دکترمراجعه کردم که چطورقرص رامصرف کنم گفتند قرص به بدنت جواب نداده یاامپول دیفرلین بزن که یائسه بشی یارحم رابرداریم الان یه نوبت امپول دیفرلین زدند می خواستم نظرشماروبدونم
- قرص دوفامد
باسلام.دکتر به دلیل کیست وتنبلی تخمدان و۴ماه پریود نشدن قرص دوفامد بهم دادن که تا۱۰شب مصرف مکنم یه دونه ازقرص مونده که پریود شدم، قرص رو ادامه بدم یا نه؟ممنون
- یائسگی با واریو پپتیل
سلام ۴۷ساله هستم دوتا سزلرین داشنم دوبار بخاطر پولیپ کورتاژ کردم که مرتبه دوم پولیپ بزرگ بود ضخامت رحم زیاد و۱۶ mmاست دکتر گفته با امپول واریو پپتیل به سمت یائسگی برم نمیدونم گار درستی یا نه؟ لطفا راهنمایی کنید۳
- بارداری
سلام چجوری بفهمم در بارداری مشکلی ندارم یا حامله میشم؟ مشکلات نازایی
- دفرمه بودن بچه و تاثیر روری زایمان
سلام آیا وقتی ساک حاملگی دفرمه باشه ولی جنین ضربان قلب و سالم باشه امکان داره موقع زایمان معلول باشه ؟؟؟
- عوارض لیزر
آیا لیزر مو های زائد عوارض داره؟
- سلام خانم دکتر تو سونوگرافی واژینال که گرفتم برای خونریزی نوشته مقدارجزیی مایع در کاویتی رحم دیده میشود.(دوره Mense) یعنی چی؟
- سلام من در ام آر آی شکم وتخمدانم نوشته ندول ۷میلیمتری در آدنوکس که به نفع آوارین کیست آدنومای سروزی ۴۶در۳۴ یعنی چی خانم دکترعزیز
من در ام آر آی لگن وشکمم نوشته مورالس ندول ۷میلیمتری بنفع آوارین نیوپلاسم آدنوما سروزی سنم ۴۹ساله سه ساله یایسه شدم تکلیف چیه خانم دکتر لطف کنین راهنمایی بفرمایین
- خونریزی شدید
سلام. بعد از چند ماه پریود شدم یک هفته لک بینی بود بعدش خونریزی که رفته رفته شدید شد حدود ۴ هفته ادامه داشت به پزشک مراجعه کردم PROGESTERONE 50MG/ML AMP تجویز کردن که دو تا همزمان بزنم خونریزی قطع و در حد لکه بینی شد ولی بعد ۴ روز مجدد دچار خونریزی شدید شدم ممنون میشم راهنمایی بفرمایید. سونوگرافی دادم فیبروم و . نداشتم


