Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- مصرف سیبل بعد از ال دی
باعرض سلام و خسته نباشید من چندین دوره ال دی مصرف کردم و حالا پزشکم برای تخمدان پلی کیستیک سیبل تجویز کردن نحوه ی مصرف سیبل بعد از ال دی به چه صورته؟۷روز فاصله بیفته؟
- سلام ریم تخمدانی چی هست خطرناکه کیست نبوتین دارم در سرویکس هشت میلی مترباز کیست در تخمدان ها چه درمانی هست که برطرف شوند متشکرم
- کیست سینه
کیست اینترنال اکو در سینه چه درمانی داره سایز 8میلیمتر
- توده هیپواکو در سینه
سلام دختر من ۱۷ ساله یه توده هیپواکو در سینه سمت چپ داره این خطرناکه وچه توصیه میکنید ممنون میشم راهنمایی کنید
- پریود نامنظم
۱۴ بهمن ۹۹ پریود شدم وتا الان پریود نشدم تست زدم باردار نیستم قرض تیروکسین ۱۰۰مصرف میکنم چیکار کنم لطفا راهنمایی کنید
- سلام ایا قرض اوژانسی تاریخ انقضا داره؟
قرض خوردم چن ماه گرفتم میترسم از وقتش گذشته باشه .موقع نزدیکی کاملا ریخت رفتم سرویس ولی میترسم ک حامله شم .الان قرض خوردم ۳ ماه پیش گرفته بودم؟تاریخش هس یعنی ؟
- امپول پرولوتون
سلام. بنده 2قلو باردارم و هیچ علایمی از سفط جنین ندارم و بارداری اولمه. هفته 26 بارداری هستم. آیا حتما باید آمپول پرولتون بزنم؟
- نازایی
سلام خانم دکتر من ۲ ماهه اقدام به بارداری کردم رفتم دکتر بهم دو ورق قرص دوفامد۱۰ داد یک ورق رو ماه اول از روز ۱۵ تا۲۵ سیکلم خوردم و جلوگیری هم نداشتم اما باردار نشدم و ورق دوم رو هم ماه دوم از ۱۵ تا۲۵ سیکلم خوردم اما بازم باردار نشدم خواستم بدونم نیازه که دوباره برم قرص دوفامد رو بخرم واسه ماه سوم یانه؟اگه نخورم باردازمیشم؟
- آتروفی کلیتورال در دختران مجرد
سلام ببخشید من دختر مجرد ۲۱ ساله ای هستم که از سنین ۵ الی ۶ سالگی بدون اینکه بدونم تحت تاثیر دوچرخه سواری ارضا شدن رو تجربه کردم بعد از اون با خودارضایی آشنا شدم و ندونسته چندین بار در طول روز انجام میدادم و از یک جایی به بعد دیگه اطراف کلیتوریس حس نمیکنم و یه جورایی علائم آتروفی دارم چیکار باید بکنم الان که موفق شدم خودارضایی رو ترک کنم آیا این قضیه برام مشکل ساز میشه؟ درآینده برام مشکلی پیش نمیاد؟ چیکار باید بکنم نمیتونم برای معاینه پزشک برم
- ای یو ای
با سلام . من دیروز ای یو ای شدم امروز سرما خوردم و سرفه های شدیدی دارم .این ممکنه رو نتیجه ای یو ای تاثیر بذاره
- سلام من پریود نشدم لکه بینی دهرم آزمایش بارداریم منفی بود دکتر قرص utrogest 100mg دادن شبی یک عدد نظر شما چیه
- بعد از سقط چه مدت باید قرص ال دی مصرف کرد؟
در هفته ششم بارداری جنین سقط شد. بعد از چند روز لکه بینی و خون ریزی داشتم، دکترم قرص ال دی تجویز کرد شبی یک عدد بعد از چهار روز خونریزی قطع شده، آیا باید مصرف قرص رو ادامه بدم تا ۲۱ روز قرص تمام شود؟
- با دو بار پریود شدن بعد آمبول دیفلین بزنی مشکلی ایجاد نمی شود
- تنبلی تخمدان
سلام من سه ماه پیش پریودم ب مدت ۲۰روز عقب افتاده بود رفتم دکتر بهم قرص دوفاستون دادک ازشب ۱۴ پریود ب مدت ده روزاستفاده میکردم ک شب نهم پریودشدم ماه بعدشم همینطور یعنی یه هفته قبل از تاریخ پریودم پریودشدم، اما این ماه قرص نخوردم امروز بایدپریودمیشدم ولی نشدم
- کانال سرویکال
سلام خانم دکتر میشه کمک کنید رفتم سنو روز دوازده اینو نوشته خطرناکه؟ مایع با حداکثر قطر قدامی خلفی ۱.۵ mm در داخل کانال سرویکال مشاهد شد وچه فرقی با مایع آزاد کلدوساک خلفی میکنه
- بدون شستن آلت دوباره سکس داشتم
سلام من یکبار ارضا شدم و بدون شستشو آلت بعد چند دقیقه دوباره رابطه رو شروع کردم امکان بارداری چقدر هست؟
- قرمزی پوست
سلام خانم دکتر خسته نباشید خانم دکتر مدت خیلی زیادیه قسمت لابیا ماژورم قرمزه،هییییچ مشکل دیگه ای ندارم،نه خارش دارم نه سوزش نه هیچ مشکلی.تنها مشکلم قرمزیه. پماد ان ان استفاده کردم چند باری تقریبا خوب بود برام تا حدودی اما چون کورتون هست دیگه بیشتر استفاده نکردم بنظر شما باید چیکار کنم؟؟؟
- بیماریهای زنان
سلام خوبین من ۲۸ سال سن دارم با تنبلی تخمدان و ضخامت رحم نازکه دکترم دو ورق لتروزول داده که از شب سوم پریودی شبی دوتا بخورم که خوردم و استرادیول والرات و دگزامتازون هم داده مخیخام بدونم دو ورق لتروزول خوردم تبدیل به کیست میشه دوتا آمپول سینال آف روزای ۸ و ۹ پریودی زدم ممنون
- هورمون مردانه
سلام خسته نباشید من دختر ۱۸ سالمه بعد از ۹ ماه خوردن قرص اسپیرونولاکتون و ال دی جوش های صورتم رفت خاستم بپرسم ۹ ماه خوردم .. خاستم بپرسم برای ثابت نگه داشتن هورمون مردانه چی جیزی بخورم بجز قرص ترو خدا میترسم نازا بشم 😭
- بارداری
سلام خانم دکتر وقت بخیر استفاده از کرم ضدچروک طی دوران بارداری منعی داره؟


