Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- پریود
سلام من هرماه۳۰پریودمیشدم و ماه پیش ۸بعداتمام پریودم یه رابزه داشتم ک منی وارد نشد امابازقرص اورژانسی لونژیل خوردم و۶روبعدش یعنی ۱۳ پریودشدم به مدت ۴الی۵روز ک لکه نبود اماازپریودسبک تربود امروز که ۱۵هس پریودنشدم فعلاو بی بی چک زدم منفی بود.احتمال باردارب هس؟
- مهم
سلام . وقت شما بخیر .خانمی ۴۶ ساله هستم که جواب پاپ اسمیر من سلولهای اندوسرویکال متاپلاستیک گزارش شده . میشه راهنمایی بفرمایید چه اقدامی باید انجام بدهم؟
- سلام من میخواستم در باره کیست تخمدان ریزی دارم تا حالا ۸ماه قرص ال دی خوردن اما هیچ فایدی نداشته کیستم همین جوری هست خوب نشده چه داروی خوب برای کیست تخمدان ریز لطف کنید جواب بدین
- خونریزی در بارداری
سلام خسته نباشید من باردار هستم وخونریزی داشتم اما چیزی از من سقط بشه اتفاق نیفتاده دکتر رفتم گفت بارداری اما خودش سقط میشه وبتام هم از 319به 62 رسیده ولی خون ریزی دیگه ندارم اگر صبر کنم بالا میره لطفا کمکم کنید ممنون
- زنان
سلام خانمی ۴۲ ساله هستم ده روز که پریودم عقب افتاده باردار هم نیستم چون این مورد ستبقه قزلی داره سال پیش دو بار سونو گرافی داخلی انجام دادم که تشخیص میوم داده شد الان هم نمیدونم که باز همون اتفاق افتاده یا نه باید با مورد چهکنم
- پریود
سلام خانم دکتر عزیز وقت بخیر من متاسفانه یه مدت به بیماری خودارضایی ناآگاه مبتلا بودم ولی الان توبه کردم ولی زمانی که خودارضایی میکردم در دوره پریودی روز سوم پریودم دو بار عمل خودارضایی رو انجام دادم و هر بار احساس کردم بعدش خون ریزی بیشتر شد و موقع خودارضایی انقباضاتی در واژن داشتم خانم دکتر خودارضایی من فقط فقط بصورت فشار دادن پاها به هم بود و به هیچ عنوان هیچ چیزی رو وارد واژن نکردم سوالم اینه آیا اگر کسی در روز سوم پریودی دوبار عمل خودارضایی رو فقط فقط به صورت فشار پاها بهم انجام بده و بهد از هر بار خون پریودی بیشتر بشه آیا به پرده بکارت آسیب میخره؟؟؟ خانم من تو روز سوم پریودم دوبار خودارضایی کردم و هربار خون ریزی بیشتر شد و به هیچ عنوان هیچ چیزی رو وارد واژن نکردم فقط فشار پاها بهم بود آیا به پرده بکارت آسیب زده این عمل من ؟؟؟ ببخشید که زیاد نوشتم یه دنیا ممنون 💗
- کم شدن اب دور جنین
سلام وقتتون بخیر کم شدن اب دور جنین چ خطراتی میتونه داشته باشه؟
- در زمان پریودی ضربه خوردن به کمر
سلام خسته نباشید من دیروز روز اول پریودیم بود که که ضربه محمکی به کمرم خورد چجوری بگم در اتاقمون رو در آوردیم گذاشتیم کنار ک من پام خورد بهش تا خم شدم افتاد رو کمرم الانم خیلی استرس دارم توروخدا کمک کنید
- تنبلی تخمدان
سلام وقت بخیر من رابطه جنسی دارم و برای درمان تنبلی تخمدان پیش شما میام ایا نیازه بهتون بگم که رابطه جنسی دارم حضورا؟ چون دوست نداشتم حضورا بگم با مادرم میام ایا لازمه بگم؟ رابطه جنسی با کاندوم و شاید دو سه ماه یکبار
- بارداری طول سرویکس
سلام خانم دکتر وقت بخیر ببخشید من در 12 هفته سرویکسم بود 33-34 .اما الان در 15 هفته شده 31-32 . کمی کمردرد دارم . ایا خطر دارد . و نیاز ب سرکلاز دارم ؟ ممنون
- مشکلی هست برای ازدواجم ؟
من هفته پیش از روی کنجکاوی دو بار سعی کردم با انگشت نقطه جی رو پیدا کنم .فرداش یهو ترس برم داشت که نکنه پردم اسیب دیده باشه رفتم دو تا دکتر گفتن پردت سالمه ولی نفر اول گفت رابطه داشتی .داغون شدم. گفت دخول داشتی و باکره نیستی. خدا میدونه حالمو.آش نخورده و دهن سوخته؟آیا پزشکی قانونی نمیتونه اینو تشخیص بده؟آیا برای گرفتن گواهی بکارت مشکلی خواهم داشت؟ممکنه بعد یه مدت زمان طولانی این قضیه درست بشه؟و نشانه هاش محو بشه؟دارم سکته میکنم.نمیدونم یهو چرا کنجکاو شدم اونم تو سن 31 سالگی.حالم به شدت بده. لطفا زود جواب بدید بهم
- ترمیم پرده بکارت
سلام خسته نباشید من ۸ ماهه نامزدم اولای نامزدیم ک میرن دکتر رفتم گفت پرده تو نازکه و فقط در وسط قرار داره الانم چند روز پیش رفتم دکتر بهم گفت پرده ات پاره شده میخوام بدونم اگه از پشت رابطه داشته باشم باعث پارکی پرده میشع؟
- بارتولن
سلام دختری ۲۷ ساله و مجردم.حدود دو سالی میشه ک قسمت زیرین درست نزدیک لابیا ماژور نه خود لابیا یک توده ایجاد شده بود ک به مرور بزرگ و روش ملتهب شد و موقع راه رفتن و جابه جایی دردناک و ترکید و چرک ازش خارج شد و بودار بود وبه مرور کاملا خوب شد ولی به فاصله ی یک ماه دوباره همون توده تو همون جا بزرگ و بعد خودش ترکید الان بازم به فاصله یکی دو ماه دوباره عود میکنه. یه جا خوندم ک ممکنه بارتولن باشه بنظرتون درسته؟و راه درمانش چیه ممکنه خودش خوب بشه میشه با روش های ساده درمانش کرد و اگه باید جراحی بشه میشه بگین هزینه اش چقدر میشه. ممنون
- نامنظم بودن پریود
سلام و خسته نباشید من پریودم منظم بود ولی این دوره سه روز به تاخیر افتاد و من شروع کردم قرص دوفاستون رو مصرف کردم روزی دو عدد،میخوام بدونم ۳روز کافیه که قرص رو قطع کنم یا ادامه بدم، فقط میخوام پریود بشم، چون ۶ ماه پیش هم همینطور شدم و با دوفاستون پریود شدم
- سلام زخم و عفونت واژن در ازمایشاتی که دکتر عمومی مینویسه مثل crp و این چیزا مشخص میشه؟
سلام خانم دکتر خیلی ناراحتم دچار افسردگی شدم ۲۳ سالمه و مجردم کله بدنم شده موهای زائد دور سینه اطراف سینه جناغ قفسه ی سینه شکم بناگوش و زیر گلو موهای ضخیم و مشکی سونو دادم فاقد کیست بودم آزمایش هورمونی روز ۳ پریود هم دادم تستسترون و dead بالا بود مقداری دلیل اینکه بالا بودن هورمون مردانه با وجود پریود منظم چیه؟ ممکنه ارثی باشه چون مادرمم موی زائد داره البته شدت واسه من خیلی بیشتره
- من خانم 34 ساله هستم توضیح دادم در اشاره ازمایش و سنو دادم داخل جواب ازمایشم نوشته ک
تیرویید از کار افتاده و کم خونی شدید و فشار خون دکتر گفت ولی هنوز همون جوری هستم ورم کردم و ازناحیه پا داغون شدم باید چکار کنم
- کیست
سلام من برای کیست تخمدان رفتم دکتر همراه باچندتاقرص کرمدالاواگ۲درصدهم داده برای درمان کیست تخمدان اثری داره؟اینم بگم ترشح وعفونت و زخم واین چیزام ندارم
- عفونت ادرار شدید بعد از سزارین
سلام من نسا جعفري در تاريخ ٩٤/٥/٣ در بيمارستان گلسار سزارين شدم ديشب لرز شديد داشتم به اورژانس مراجعه كردم بعد از ازمايش عفونت شديد ادرار تشخيص داده شد. داروهاي تجويز شده واژينال كلوتريمازول ١٠٠- واژينال منرونيدازول ٥٠٠- سيپروفلوكساسين ٥٠٠ هستن ميخايتم قبل از مصرف با شما مشورت كنم تا نظرتون رو بدونم ممنون
- درد شکم بعد از استفاده از پماد کلوتریمازول طبیعیه؟؟؟؟
سلام من برای اولین بار دیشب یه اپلیکاتور از این پماد به داخل واژنم ریختم و از یک ساعت بعدش شکمم درد گرفته و انگار باد داخل شکم و معدم جمع شده در صورتی که هیچ چیزی نیست میخواستم بدونم این درد طبیعیه یا خیر؟؟؟؟؟ سوال بعدیمم اینه که الان که رفتم سرویس بهداشتی چیزی از پماد بیرون نیومد مشکلی نداره؟؟؟
- پریودی
سلام، من دختر۳۵ساله هستم وهنوز مجردم این ۳سال هست که پریودیم نامنظم هست ودرماه ۳یا۴بارپریود میشم هرجاهم رفتم برامامایی هرکدوم یه چیز میگه خواست ببینم علتش چیه اینطور میشم این دوهفتس که پریودیم قط نشده خواهش میکنم منوراهنمایی کنین ببینم علتش چیه اینطور میشم، باتشکر


