Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- زنان
سلام خسته نباشین استفاده از قرص سیبل باعث حالت تهوع شدید و بیحالی شده دیگه نتونستم قرص رو ادامه بدم خیلی حالم رو بد میکرد زیر دلمم درد گرفته بود به نظرتون با این حال باید ادامه بدمتا تموم شه؟
- افزایش سایز سینه
سلام وقت بخیر من ۱۸ سالمه و سینه هام رشد نکرده میخواستم بدونم غیر از چه قرص هایی میتونم استفاده کنم؟ و آیا این قرص ها عوارضی هم داره ؟
- پرده بکارت
سلام خانم دکتر من احساس میکنم سوراخم نسبت به قبل بزرگ تر شده یعنی پردم آسیبی دیده؟؟
- پرده بکارت
سلام خانم دکتر من زهرازارع هستم از شهر تبریز. ببخشید من یه سوال داشتم ازتون. خانم دکتر من از پرده بکارتم نگرانم. من یه بار خواستم سلامتی پردم رو امتحان کنم. من یه چیز خیلی نازک و وارد کردم بعدش اون چیز خیلی نازک تا 2و نیم سانتی متر اینا داخل رفت من می خوام بدونم یعنی پرده بکارتم پاره شده😣؟خواهش میکنم جواب بدین خیلی نگرانم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
- موی زاعد
سلام خانم دکتر ۱۷ سالمه و به تازگی متوجه شدم کل شکم و سینه و کمر و باسن و کتف و شانه موهای کرکی فراوانی وجود داره آیا وجود موهای کرکی که تو نور دیده میشه برای دخترا طبیعیه ؟؟؟البته من دور ناف و هاله ی سینه موهای ضخیمم دارم ولی موهای کرکی برام خیلی جای سواله
- خوردن یدونه قرص اوسیز ۰/۷۵ باعث جلوگیری از حاملگی میشود؟
- قرص
با سلام... بچه یازده ماهه دارم که از شیر خودم تغذیه میکنه البته غذا هم میخوره. میخواستم بدونم میتونم از قرص سیپروترون کامپاند برای جلوگیری از بارداری مجدد استفاده کنم؟ البته باید بگم که هنوز به طور کامل پریود نمیشم. هر دو ماه یک بار بصورت خیلی جزئی
- عمومی
سلام خانم دکتر وقت بخیر من ۲۱ سالمه و مجردم سوالی ذهنم و درگیر کرده آیا طبیعی هستش که من وقتی سرپا وایسادم و با آیینه واژنم و میبینم لبه های کوچک واژنم به هم چسبیدن و با کمک دست از هم جدا میشن ؟ و اینکه هنگامی که در توالت میشینم عذر می خوام در دوطرف انتهای واژنم نزدیک مقعد انگاری دوتا چیز دایره شکل مشخص و برآمده میشه که وقتی بلند میشم اونا هم دیگه دیده نمیشن دوسال پیش این شکلی نبود یک ساله که متوجه شدم آیا این توصیفات واژنم طبیعی هستش؟ خیلی نگرانم . ممنون
- بی بی چک منفی
سلام وقت بخیر ۱۶ روز بعد از رابطه با جوگیری طبیعی بی بی چک زدم منفی بود.درهمان روز که بی بی چک زدم لکه قهوه ای خیلی کم داشتم.موعد پریودمم هست.ممکنه باردار باشم؟بعد از لک دیگه لکه جدید ندیدم .
- قاعدگی نا منظم
سلام خسته نباشید دختری ۲۰ ساله هستم مجردم الان نزدیک ۴ ماه میشه عادت ماهانه نشدم سونوگرافی دادم جوابش خوب بود چیزی دیده نشد میخواستم بپرسم باید چیکار کنم الان؟
- دیابت بارداری
سلام خانم دکتر رفتم آزمایش دیابت بارداری بدم یهو بعد از بیست دقیقه خوردن پودر غش کردم یعنی سرم سبک شد و همه جا تار شد و دکه صدایی نمیشنیدم و بالا آوردم.در حدیکه متوجه استفراغم نشدم . دلیلش چی میتونه باشه ایا خطر دارد ؟
- ای وی اف
سلام ای وی اف کردم منفی شد.یک هفته هست امپولم قطع کردم ولی پریودنشدم راهنمایی کنید 45سالمه
- مریضی دخترم
سلام دخترم14سالشونه که ازناحیه چپ دردداره امروزاونوبردم سنوازش گرفتم همه چی نرماله اماگفتن مختصرمایع آزاددرکولدوساک خلفی دیده شده آیاراحلی وجودداره که برطرف بشه،
- درد مقعد
سلام خانم دکتر من یک ساله از زایمان سزارینم میگذره الان یه مدته در قسمت بالای مقعد درد دارم نمیتونم بشینم حدود ۴_۵ سال پیش کیست مویی داشتم عمل کرده بودم الان دکتر زنان رفتم معاینه کرد میگن کیست نیست،دیگه دلیل درد چی میتونه باشه؟و اینکه پیش چه متخصصی باید برم برا درمان این درد؟ممنون میشم راهنمایی کنید
- آمپول دیفرلین
با سلام من سال ۹۶ کورتاژ تشخیصی به خاطر پریود طولانی و لکه بینی داشتم مدتی بهتر شدم مجددا بازهم پریود طولانی داشتم طی سونو ضخامت اندومتر بالا بود یه دوره مجسترول مصرف کردم بعد از مصرف مشکل قطع نشدن پریود وجودداشت یه دوره اچ دی و سه دوره مارولین مصرف کردم که به خاطر سردردهای شدید طبق نظر دکتر قطع کردم منتهی دکترم گفت باید آمپول دیفرلین تزریق بشه چند جا خوندم که عوارض زیاد داره من جمله لکه بینی و خونریزی شدید خواستم بدونم آمپول تزریق بشه یا نه ؟تشکر
- طول سرویکیس
سلام خانم دکتر. ببخشید من هفته 22 بارداری هستم طول سرویکس شکمی 25 هست و واژینال 33 هست . مشکلی نیست؟ نیاز ب سرکلاز دارم ؟
- سرکلاژ،،
سلام وقتتون بخیر خانوم دکتر شما سرکلاژ شیرودکار انجام میدید؟
- سلام من نبض زیر شکم دارم و پریود هام هم تقریبا ده روز طول میکشه و بیشتر لکه بینی دارم و ای یودی هم دارم علت نبض زیر شکم من چیه؟؟؟
- بارداری
سلام خانوم دکتر ببخشید من دکترم به دلیل تنبلی تخمدانم قرص مدروکسی پروژسترون تجویز کرده به مدت ۱۰ روز روزی دو عدد ...خواستم بپرسم هنگام مصرف قرص میتونیم نزدیکی داشته باشیم؟ و امکان بارداری هست؟
- در مورد خون در مدفوع
سلام ۱۷ سالمه . این دومین بارمه که اینجوری میسم قبل از اینکه پریود بشم در مدفوعم خون اومد . بعدش پریود سدم و الان هر سری مدفوع میرم خون میاد . احساس میکنم ذخم شدع نمیدونم از چیع . یبوستم داشتم ممکنه اون ذخم کرده باشه؟


