Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- لکه بینی
سلام خانم دکترعزیزمادرم ۵۰ساله هستند،بدلیل پولیپ وضخامت رحم کورتاژکردن بعدکورتاژ تاچندماه خوب بودندتااینکه یه مدت قرص پروژسترون خوردند دوباره خونریزی برگشت دکترآمپول دیفرلین و مشتقات آن برای یائسگی موقت چهارماه تزریق کرد الان دردشدیددرناحیه ران پاچندماهی هست دارند درمدت تزریق آمپول خونریزی قائدگی درمدت زمان پریودسه چهارروزداشتند که بعدازاتمام امپول بعدازچهار دیگه قاعدگی ندارند ولی بعضی مواقع لکه بینی داره ومیگه آب ازواژن خارج میشه وشکمش هم صدامیخوره انگارنفخ داره میخواستم بپرسم ازشمااین علائم نیازبه به پیگیری داره وپای مادرم بعد آمپول دردگرفته الان ۶ماه هست دردمیکنه خوب نمیشه؟
- ناهنجاری جنینی
سلام وقت بخیر آیا در سونوگرافی آنومالی مشخص میشود جنین مشکل کلیوی دارد ؟
- قرص اورژانسی
سلام و ادب.. خانم دکتر من چند روز پیش سکس محافظت نشده داشتم.. بعدش قرص اورژانسی خوردم اووسیز 0.75 یعنی دوتا بود من یدونه خوردم.. حالا دیروز بعد از چند روز خونریزی کردم.. اینقدر خونریزی زیاد بود ک کارم به اورژانس و بیمارستان کشید... میخاستم بدونم آیا بازم احتمال بارداری وجود دارد؟
- اقدام به بارداری
بیست ویکم از صبح تاشب لکه بینی داشتم و روز بعد خونریزی شروع شد روز اول سیکلم از ابتدای همون روز که لکه بینی داشتم حساب کنم ؟
- اتفاقی قرص مزالازین در بارداری مصرف شود فقط یک عدد
- ایاباتخمک26.احتمال حاملگی وجوددارد
- سونوگرافی بارداری
سلام من سونو انجام دادم توی سونو مشخص شد یک ناحیه کیستیک به ابعاد ۱۸در۸ م م در میومتر قدامی تحتانی در محل اسکار سزارین رویت شد.
باید چه دارویی استفاده کنم تا کیست از بین بره و چطوری؟بعداز رفع کیست اقدام به بارداری کنم یا باوجود کیست باردار بشم خطری برای من و جنین به وجود نمی آید؟ - سوال مهم
ببخشید خانم دکتر آیا امکان داره تشخیصی باشه برای اینکه که پرده بکارت در اثر رابطه از بین نرفته و چیز دیگه ای بوده من استرس دارم رابطه نداشتم ولی خود ارضایی در بچگی میکردم بدون این که اصلا بدونم چیه ؟؟؟ لطفا راهنماییم کنید خدا خیرتون بده
- نوزاد پسر
سلام خانم دکتر برای تعین جنسیت ۱۰۰درصد باید چکار کرد
- درد معده
سلام خانم دکترمن باردارم خودمم ده هفته هستم معدم خیلی درد داره میتونم قرص معده استفاده کنم
- سلام من انتقال جنین ۵ روزه داشتم از ۷ انتقالم بی بی چک زدم تا ۱۰ انتقال روزای اول خیلی کم رنگ بود الان هی پور رنگ تر میشه برم ازمایش بتا یعنی ؟
- استفاده همزمان کلومیفن ولتروزول
سلام خداقوت من میخوام باردار بشم واین سومین بارداری منه دوتا قبل به دلایلی سقط شدند ومن تیروئیددارم کم کار میخوام همزمان کلومیفن ولتروزول روباهک استفاده بکنم برای دوقلو آبی باامیدبخدادسنمم ۴۰ساله امکان داره راهنماییم بکنید امشبم شب سوم پریودیمه
- کپسول نوافن و مترونیدازول در شیردهی
سلام ۸ دی ماه ۱۴۰۴ سزارین شدم نوزاد دختر دارم شیر خودم میخوره، ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۵ دندونم درد میکرد کپسول نوافن دوتا خوردم نمیدونم با فاصله نوافن خوردم یا دوتانوافنو باهم خوردم یا جدا ،چون یادم رفته و نمیدونم بلافاصله به بچه شیر دادم یا با فاصله زمانی، قبل اونم فک کنم قرص مترونیدازول خوردم ی دونه نمیدونم ۲۵۰ بود یا ۵۰۰ چون نوشته اش پاک شده بود،میخواستم بدونم واسه بچه مشکلی نداره؟ سوال ۲:امروز متوجه شدم که به خاطر عفونت دندونم گونه ام ورم داره و همسرم مجبورم کرد مترونیدازول بخورم باز چون نوشته دارو کنده شده بود و پاک شده بود نفهمیدم مترونیدازول ۲۵۰ بود یا ۵۰۰ ی دونه خوردم میخواستم بدونم واسه بچه ضرر داره؟سوال ۳: تو شیردهی واسه عفونت دندان چه دارویی بخورم بهتره؟سوال ۴:اگه بعد خوردن کپسول نوافن بچه شیر بخوره واسش ضرر داره؟ خیلی نگرانم چون بچه ام بی قراری میکنه همیشه مجبور میشم هر لحظه بهش شیر بدم حواس نمونده واسم واسه همون یادم نمونده اون موقع هم که کپسول نوافن خوردم نمیدونم دوتا کپسول نوافنو باهم خوردم یا با فاصله ؟ و یادم نیس بلا فاصله بعد خوردن کپسول نوافن به نوزادم شیر دادم یا با فاصله زمانی؟ امروزم نمیدونم بلافاصله بعد خوردن مترونیدازول به نوزادم شیر دادم یا چند ساعت بعد،ممنون میشم راهنمایی بفرمایید ببخشید اگه طولانی شد.
- حزینه عمل واژن
- سلام برای آندومتریوز قرص وروژست مصرف میکنم الان دچار لکه بینی شدم آیا به مصرف قرص ادامه بدم یا خیر؟
- عدم تقارن لابیا
سلام من دختری ۱۸ ساله ام که یکی از لابیا هام بزرگه. میخواستم ببینم این طبیعه؟ و اینکه همسرم بهم بدبین نمیشه؟؟
- کیست تخمدانی
سلام من کیست اکوفری تخمدانی ب ابعاد 60x46دارم و حامله هم هستم چهار هفته و سه روزمه میخواستم بدونم مشکلی نداره؟
- بارداری
با عرض سلام من از اوایل بارداری روزی ۳ عدد شیاف پروژسترون ۴۰۰ مصرف میکنم که از هفته ۳۴ شد روزی ۲ عدد واز هفته ۳۵ روزی ۱ عدد ایا باید روزی یک عدد رو تا اخر بارداری استفاده کنم الان هم هفته ۳۵ بارداری هستم ببخشید یه سوال دیگه هم داشتم که قرص اسپرین ۸۱ رو در هفته چندم بارداری باید قطع کردبا تشکر.
- ازمایشcbc
سلام وقت بخیر Wbc:7.23 Rbc:4.90 Hgb:10.6پایین Hct:33.3پایین Mch:21.7پایین Mcv:67.8پایین Mchc:32.0 Platelets388 Rdw_cv:17.5بالا Pdw:16.0 Mpv:8.4 Plcr:19.9 سن ۴۸بخاطرفقرآهن قرص مصرف میکردم پریودم خونریزیم زیاده حدود۶ماه قرص آهن رامصرف نکردم جواب ازمایش این است لطفاراهنمایی کنید
- مصرف دارو و نتیجه تخمک گذاری
باسلام خسته نباشید.. ایا خوردن مکمل دارویی تاثیری در منفی شدن تست تخمک گذاری دارد یا خیر قرص اهن قرص ویتاگنوس قرص هیرویت برای سلامت مو ویتامین ای 200 اینها مکمل های من هستن با تشکر ممنون میشم جواب بدین


