Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سلام خستهنباشین جنین کامپکت درصدموفق بودنش چقده؟؟! درصد موفق ب
- ازمایشات قبل از بارداری
سلام برای ازمایشات قبل از بارداری بابد چه مراحلی را طی کنم؟ چه ازمایشاتی را باید انجام دهم ؟ لطفا یکم توضیح بدهید ممنون میشم
- ورم قوزک پا پس از کورتاژ
سلام وقت بخیر مدت چهار روز هست کورتاژ کرده ام و کپسول داکسی سایکلون ، آمپول آنوکسان ، قرص آهن و مفنامیک اسید مصرف میکنم.امروز متوجه ورم در قوزک پاهام شدم خیلی نگرانم و فعلا به دکترم دسترسی ندارم علت چی میتونه باشه؟
- سلام خانوم دکتر دارو واسه پلی کیست و تنبلی تخمدان چی خوبه. من کیست های ریز بخاطر پریود نشدن دراوردم یعنی روزی که باید پریود میشدم درد داشتم ولی نمیشدم. فکر میکنم بخاطر اینکه پریود نشدم کیست دراوردم چه دارویی باید بخورم. نمیتونم متخصص زنان یا داخلی برم لطفا بگید چی دارویی خوبه
- سلام ایاقرص ترنسید برای خونریزی طولتنی موصل است
- بارداری
سلام ببخشید من بعد رابطه قرص اورژانسی خوردم با اینکه دخولی صورت نگرفت ولی برای اطمینان خوردم بعدش دوبار پریود شدم ولی این دفعه نشدم امکان بارداری هست؟
- بارداری
لکه بینی وترشح قهوه ای در پنج هفته
- مارولین۱
سلام وقت بخیر دکتر برام آزمایش کلی نوشتن برای چکاپ من قرص مارولین برای پیشگیری از بارداری استفاده میکنم.آیا تو جواب آزمایش اثر میذاره؟ اگه بله میتونم فقط شب قبل از ازمایش مصرفش رو قطع کنم و فردا صبحش بعد از آزمایش مصرف کنم.ممنونم
- چرا باردار نشدم؟
سلام خانم دکتر ، من شش ماه پیش برای بارداری تصمیم گرفتم و پیش شما اومدم و پس معاینه و سونو ، شما فرمودید سالم هستم و مشکلی ندارم و 10 روز اول بعد از اتمام قاعدگی مقاربت داشته باشم ، اما من از اون مدت هنوز باردار نشدم، آیا مشکلی وجود دارد ؟ راه حل چیست ؟ ممنون از شما ( البته من کم کاری تیروئید دارم و قاعدگی معمولا 2 تا 3 روز عقب می افتد )
- بارداری
سلام من سه ماه هست که باردارم میخوام سبتش باید چیکار کنم میشه یه راهنمایی کنید
- نزدیکی در دوران بارداری
سلام ممنون که پاسخگو هستین من ماه ظ۳بارداری هستم و دکتر وضعیتم رو نرمال دیده ولی به دلایلی نزدیکی با همسرم رو منع کرده یکی از دوستانم که ماما هستن گفتن که در این شرایط خودارضایی بلامانع هست میخواستم نظرتون رو بدونم و مطمئن بشم البته دکتر مصرف ۲ بار شیاف پروژسترون رو واسم تجویز کرده. ممنونم از محبت فراوان شما
- سلام میخوام باردار بشم اما شوهرم دوست نداره میگه قرص ارژانسی بخور چه کار کنم که فاسده بشه این قرص که بتونم باردار بشم
- شکم
باسلام خانم دکتر عزیز من بعد زایمان شکم دارم چبکار کنم بره ۴ماه پیش زایمان کردم
- سلام پاک کردن زعفران در بارداری ضرر داره؟ ماه چهارم… باعث زایمان زودرس مبشع یا نه
- لکه بینی
سلام خسته نباشید،خداقوت مادرم 46سالشونه،حدودیک سالی میشه که هرماه حدودای یه هفته تاده روز بعدازاتمام پریودشون لکه بینی داره که بصورت لکه های قهوه ای و صورتی وگاهی همراه بالخته خون درمدت لکه بینی بعضی ماه ها زیرشکمشون هم دردمی گیره و بعضی ماه هایبوست هم دارن بخاطراینکه دکترمراجعه نکنندوازترس دکترخودشون قرص میترونیدازول میخورن وقطع میشه درسونوی واژینال سه چهارتا فیبروم ریز درحد میلی مترداشتن یه پولیپ که قبلا سوزانده بودن، مادرشون(مادربزرگم) درسن ۴۷سالگی یائسه شده خانوم دکترعلت لکه بینی شون چی هست خیلی میترسم خودسرانه میترونیدازول هرماه حدود دوروز میخورن
- تزریق اشتباه دوز سینال اف
سلام من باید دوز نیم سی سی سینال اف و ۱۵ روز میطدم ولی یک هفتس به اشتباه ۱۰۰ سی سی میزدم و از فردا میخوام ۵۰ سی سی کنم آیا مشکلی به وجود میاره؟
- درخصوص زگیل تناسلی
یک آزمایش دارم لطفا پاسخ میدین ؟ که این آزمایش درحال حاضرخطرناک هست ؟ چطوری میشه درمان کرد؟
- پرتو درمانی
سلام من مامانم وزنش بالاس الات ۶۰ سال داره و جراحی رحمی شده رحمشو برداشته و یکسال هست و پرتو درمانی هم کرده الان شکم درد داره رفت دکتر عمومی کع عفونت داره چبکار کنه خانوم دکتر یعنی مشکلی هیت؟
- تهوع
سلام خانم دکتر بیمار خودتون هستم من بعد از تهوع زیاد گلودرد شدید گرفتم احساس سوزش وحشناک گلو دارم،چی توصیه میکنید؟
- تاخیر پریودی
سلام ببخشید من دو ماه هست که از موعد پریودم میگذره .ازمایش بتا دادم جوابش ۱.۷ بود و منفی .و دو سه بار هم رابطه محافظت نشده داشتم میخواستم بدونم علت چیه و باید چیکار کنم؟ ایا با این وجود امکان داره که باردار باشم و ازمایش غلط باشه؟ و یا اینکه چی مصرف کنم تا پریود شم و علت عقب افتادگی پریود چیه؟


