Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- پریود شدن بعد از عمل باز کیست تخمدان
سلام من تازه ۱۵ روزه عمل کیست تخمدان داشتم چرخش کیست داشتم الان پریود شدم آیا طبیعیه زیر شکمم هنوز درد داره بالای جای بخیه از تو درد میکنه طبیعیه؟
- سرکلاژ شکمی
سلام خسته نباشید من سرکلاژ شکمی انجام دادم چندروز پیش اجبارا درحد چند ثانیه باری حدود بیست وپنج سی کیلو برداشتم بنظرتون نخ آسیبی ندیده؟
- سقط جنین
سلام من ۷ هفته باردار بودم با قرص سقط کردم الان ۲ روزه که خونریزی خیلی کم دارم بعد دو تیکه ازم افتاد نمیدونم یعنی سقط شده یا نه میشه راهنماییم کنین؟
- علت
سلام، من چند روز قبل از پریودی روی ران پای راستم درد میگیره و زیر شکمم سمت راست هم بعضی وقتا درد میگیره علت این درد روی ران پا ، و گاهی کامل ران پا چیست؟
- بارداری
با سلام خدمت دکتر میخواستم بگم ک من دوساله پیشگیری طبیعی میکنم واینک روماتیسم هم دارم اینک نگرانم چقد طول میکشه من باردار بشم
- غده بارتولن
سلام خانوم دکتر من توی اینترنت ک سرچ کردم نوشته غده بارتولن فقط نزدیک دهانه واژن و روی لابیا به وجود میاد درحالی ک من توده ای دارم علائم بارتولن رو داره که هر یکی دوماه عود میکنه و قسمت زیرین نزدیک اندام تناسلی هست نه خودش. میخواستم نظر شما رو بدونم ک این جایی ک گفتم هم بارتولن تشکیل میشه؟
- سلام امروز مجبور شدم دندونی که عفونت داشتو بکشم با توجه ب عفونت از مقدار زیادی بی حسی قوی زدن، بعد دندونپزشکی بیبی چک زدم مثبت بوده البته ۵ روز مونده ب موعو پریودم آیا ضری برای جنین داره
- عدم کنترل ادرار بعات بیماری شوگرن میتوونم با لیزر درمان کنم
- سلام .ببخشید از کرم دالاواگ چجوری استفاده کنم .قبل از رابط یا بعد از رابط اصلا میشه انجام داد ممنونم پاسخ بدبد
- سقط جنین
سلام وقتتون بخیرمن حدوددوازده روزه سقط کردم اماهنوزخونریزی دارم چیکارکنم تاقطع بشه یاطبیعیه
- فیبروم
با سلام خدمت شما دکتر عزیز، در مورد فیبروم می تونم خدمتون برسم؟
- عقب انداختن پریودی
سلام من فردا عقدمه شنیده بودم که قرص مدوفم۵ پریود رو عقب میندازه منم دوروزه که دارم روزی دوتا باهم میخورم پریود نشدم هنوز ولی هی حالتاش میاد یعنی تا فردا نمیشم
- بارداری
سلام خانم دکتر ببخشید من ۲۹ هفته و ۳ روزه که باردارم و سه چهار روزی میشه که دور ناف و بالای نافم یه حالت کشیدگی و درد دارم که وقتی دراز میکشم خوب میشه ویه سوزشی داره ولی وقتی که سر پا میمونم مثلا یه نیم ساعت دوباره میگره وقتی که میخوام بشینم درد میکنه تا اینکه دراز بکشم ایا این انقباض رحم هستش پوستشکمم هم ترک نخورده چون مشکل نازایی داشتم خیلی میترسم که زایمان زود رس داشته باشم اخرین سونو که دادم وضعیت جنین خوب بود طول سرویکس هم از روی شکم ۳۶ بود ممنون میشم راهنماییم کنید
- دفع بقایای سقط جنین
حدود ۴هفته اس سقط کردم الان سونو دادم گفته ۷ccبقایامونده ایا نیاز به کورتاژ هست یا بادارو رفع میشه؟
- تنظیم قائدهگی
سلام دختری سیزده ساله هستم پریودنامنظمی دارم حدودشش مه پریودنمیشم وقتی میشم پاک نمیشم باخونریزی فراوان دکترقرص سیبل داده ولی بازپرسودشدم پاک نمیشم بازازقرص استفاده کنم برایندم عوارضی ندارد توراخداجوابم زودبدیدخیلی نگرانم
- طول کشیدن پریودماهانه
سلام خسته نباشین خانم دکتر من الان نزدیک به ۳۵روزه که خوریزی شدید دارم دکتر هم رفتم ولی شدید ترشده به نطرتون چیکار کنم خونریزیم قطع بشه
- زخم بزرگ در دهانه رحم
سلام خانم دکتر .زخم در دهانه رحم دارم ایا امکان بهبودی با دارو وجوددارد یا حتما باید فریز بشه واین که زخم میتونه باعث درد پهلو وتیر کشیدن درددر پهلو بشه .
- دندان درد
سلام هفته ی ۳۰بارداری هستم دندونم دردمیکنه ازبیحسی لیدوکایین استفاده میکنم ایاخطرداره چه خطری ممکنه جنین وتهدیدکنه
- ناباوری
سلام خسته نباشید ببخشید من ده ماه میشه ازدواج کردم وبادردار نشدم وخیلی نگرانم دیشب ساعت ۳ شب زیر دلم وکمرم را بد جور درد کرده بود ومیشه برام بگید چیشده
- مصرف قطره ویتاگنوس
سلام خانم دکتر من ۲۶ سالمه و مجردم تقریبا ۷ ساله که حجم خونریزی پریودم کم شده ،دوره هام منظمه و ۲۸ روزس ولی حجمش کم شده و از ۵ روز رسیده به دوروز یک و نیم یا دو روز خونریزی دارم و روز سوم قطع میشه و روز چهارم هم یکم لکه بینی دارم همون سالی که این مشکلو پیدا کردم سونوگرافی انجام دادم که نرمال بود و هیچ مشکلی نداشتم ،آزمایش های پرولاکتین، اهن، کمخونی، تیرویید و ویتامین دی هم انجام دادم که همش نرمال بود حالا سوالم اینه میتونم از قطره ویتاگنوس استفاده کنم؟ این قطره کمک میکنه که خونریزیم دوباره مثل قبل بشه و زیاد بشه و اینکه آیا عوارضی داره یا نه؟ ممنون


