Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- اقدام به بارداری
سلام می خواهم باردارشوم ۲سال است قرص ضدبارداری استفاده می کنم
- لکه بینی دربارداری
سلام لکه بینی دارم توبارداری دکتر برام شیاف فرتیژست و کپسول خوراکی اوتروژستان تجویز کرده با مصرف کپسول دچارخونریزی شدید و سرگیجه میشم چکارکنم
- بارداری
سلام ما حدود پنج سال هست ازدواج کردیم و حدودا یک سال نیم هست به بارداری کردیم ولی دارای پریودی نامنظم داشتم که بعد ازمایش کم کاری تیروید داشتم با قرص نرمال شدهنرمال شده و دکتر برام قرص کلمفین و امپول hcgنوشت ولی چند ماهی هست بچه دار نشدم برای شوهرم هم ازمایش اسپرم نوشته که دکتر گفت نرماله
- کیست درمویید
سلام کیست درمویید تخمدان در چه اندازه ای ممکنه در بارداری دچار پیچیدگی بشه کیست من ۳۴ میلی هست و هفته هشت بارداری
- تاریخ غربالگری مرحله دوم
با سلام و وقت بخیر خدمت خانم دکتر عزیز، ببخشید خانم دکتر، من ۱ مرداد رفتم آزمایش غربالگری مرحله دوم و قبل اون دکترم سونو کرد ولی دقیق نگفت چند هفته هستم و گفت بین هفته ۱۶ و ۱۷ هستم، بعد که من رفتم آزمایشگاه اونجا هم تو پذیرش گفتن سن بارداری رو برای غربالگری مرحله دوم طبق سونوگرافی ۱۲ هفته حساب میکنیم، درصورتی که ۲۴ تیر که آمینیوسنتز شدم دکترم گفت میشه نمونه برداشت بازم دقیق نمیدونم چند هفته بودم چون معمولا از ۱۵ هفته نمونه برمیدارن، معمولا سن بارداریم یکی دوروز اینور اونور میشه ،میخواستم بدونم اینکه سن بارداری تو مرحله دوم غربالگری طبق سونوی ۱۲ هفته و تقریبی نوشته بشه ، تاثیری در جواب آزمایش دارد؟ ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.
- بارداری
دو سال پیش اقدام کردم برای دفعه اول فوری باردار شدم ولی تو یک ماه ونیم سقط شد دیگه دوسال نذاشتم تا دوباره اقدام کردم ماه دیگه چندبارم تو اون ماه نزدیکی داشتم ولی نشدم خیلی نگرانم طبیعی هس یا پزشک باید برم مشکلی هس
- سزارین
سلام من زایمان دومم دوسال ونیم پیش بوده، الان ناخواسته باردارشدم، میخواستم بدونم سومین سزارین برام خطرناکه؟
- بارداری
سلام.رابطه محافظت نشده داشتم سریع قرص لونورژسترول./۷۵خوردم دوازده ساعت بعددومی روخوردم روز بعددوباره رابطه محافظت نشده داشتم ولی اینبارقرص نخوردم فکرمیکنم روزاخرتخمک گذاریم بود احتمال بارداری وجودداره
- بارداری
سلام .ببخشید من بعدازرابطه محافظت نشده ای ک داشتم قرص اوسیز خوردم والان دوماه میگذره وپریود شدم ولی نسبت به قبلا خونریزی ندارم سوالم اینه ک اگه سونوگرافی رحم وتخمدان بگیرم اگه خدایی نکرده باردارباشم معلوم میشه یانه خواهشا جواب بدید
- احتمال بارداری
سلام
من مبتلا به پی سی او هستم و به خاطر همین برای پریود شدن قرص میخورم سیپترون کامپامد وقتی دو روز بود قطع کرده بودم قرصم رو با همسرم رابطه داشتم و منی داخل واژنم ریخته شد فرداش من پریود شدم به کمک همین قرص هایی که مصرف میکنم ولی دیگه قرص اورژانسی برای جلوگیری از بارداری نخوردم تا تو پریودم اختلال ایجاد نشه الان روز ۵ پریود هست و من دوباره قرص هارو شروع کردم ولی درد شدیدی مثل روز اول پریود دارم میترسم باردار شده باشم آیا امکانش هست؟
- امکان سقط جنین در 2 ماهگی
سلام
من 8 هفته باردارم، خونریزی و لکه بینی داشتم، دکترم سونوگرافی نوشت. خونریزی اطراف جفت بود. دکتر سونو گفت فقط از شیاف فرتیژست استفاده کن ولی دکترم utrogestan200 داد. یک ساعت بعد مصرف سرگیجه گرفتم تا صبح مثل اینکه بیهوش شدم. یک قرص A.s.a80 هم داده. چیکار کنم؟ مصرف کنم یا با دکترم مشورت کنم؟ دیگه لکه بینی هم ندارم. - زایمان
میخوام خود دکتری که میرم زایمانم رو انجام بدن نه دکتر دیگه ای آیا شما زایمان رو خودتون انجام میدید؟
- بارداری دوم
سلام خانم دکتر.خسته نباشید.من چند ماه بعد سی و هشت سالم تمام میشود.همسرم به شدت تمایل به فرزند دوم دارد.اما من احساس میکنم از هیچ نظر چه جسمی چه روحی آمادگی ندارم.بارداری اولم بسیار سخت و فرزندم علیرغم هوش بسیار زیاد،خیلی بهانه گیر و حساس است.ممکنه کمکم کنید.من تا کی فرصت بارداری دارم.آیا با این عدم تمایل میتوانم باردیگر یک مادر دلسوز برای فرزندم باشم.واقعا سردرگم شدم. متشکرم.
- دوران بارداری
سلام منجواب ازمایش ان تی خوب بودولی درسوننوی انومالی دربطن چپ قلب فوکوس اکوژن دیده شدودرسردو عددکیست ایاخطرناکه؟
- مسمومیت بارداری
باسلام و احترام .درهفته 25بارداری هستم در آزمایش خون غربالگری دومم ریسک پری اکلامپسیا رو زده 1به 40 آیا درمحدوه خطر هستم سنم 33ساله بارداری اولمه سابقه سقط نداشتم خانوادگی هم نداشتیم وزنمم نرماله فشار خونمم صبحا تا غروب 10 روی 7 وغروبا گاهی اوقات 13روی 7 .نمک کم مصرف میکنم علایم خاصی ندارم فقط استرس دارم نگرانم
- بارداری
سلام خواستم بپرسم آب منی بیرون ریخته بشه و دوباره داخل بشه باردار میشی
- بارداری.
سلام خانم دکتر من و همسرم تمام آزمایشات و انجام دادیم و هر دو سالم هستیم ولی هنوز بعد از 8 ماه اقدام باردار نشدم میشه کمکم کنید دارویی چیزی میشه استفاده کرد که زودتر نتیجه بگیرم
- زایمان طبیعی
سلام دکتر خسته نباشید . میخواستم بدونم شما به شخصه زایمان طبیعی هم قبول می کنید؟؟ البته منظور بیمار هایی که پیش شما کل زمان بارداری رو می گذرونند.
- سرویکس
- it
با عرض سلام خدمت خانوم دکتر مهربون در سونو گرافی غربالگری اول در سن ۱۲+۱،ضخامت nt ۲/۳ و it دیده شده اما حرفی از nb آورده نشده. it چیه؟


