Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- دلشوره و اضطراب در بارداری
سلام وقت بخیر خانم دکتر گرامی 38 ساله هستم و قصد بارداری دارم دکتر جان میخواستم بدونم برای رفع دلشوره و اضطراب توی بارداری آیا دارویی هست که به جنین آسیب نرسونه و مصرفش در بارداری مجاز باشه؟ یا راهکاری برا رفع این مشکل بدون دارو سراغ دارید؟ دوسال قبل هفته چهارم بارداری به علت شدت دلشوره و اضطرابی که داشتم متاسفانه سقط جنین اتفاق افتاد چیکار کنم که دوباره این موضوع تکرار نشه تو شهر غریب هستم و کسی پیشم نیست
- تلقین کردن درد
سلام من ناحیه تناسلیم بعضی اوقات تیر میکشه اما دردش ثابت نیست و گاهی به دهانه رحمم منتقل میشه و بعضی وقتا همه ی قسمتارو درگیر میکنه.تا الان عفونت نداشتم و الان هم علائمی ندارم ممکنه تلقینی باشه؟
- سلام من 4 روزحامله ام مخوام سقطش کنم یه راهنمایی کنید تشکر
- بلوغ زودرس
سلام دخترم یه ماه و نیم دیگه ۷ساله میشه سینه ی سمت چپش کمی بزرگ شده قدش۱۲۳ووزنش۲۰کیلوهست .چرابااین وزن کم دچاربلوغ زودرس شده و باید چارکنم؟
- تاخیر درپریود
خانم ۴۳ ساله هستم .۲۳ مهرماه باید پریود میشدم که نشدم.ازمایش بتا دادم که ۱ بود و بی بی چک هم استفاده کردم که منفی بود.راهنمایی بفرمایید .ممنون میشم
- سونوگرافی
سلام خسته نباشید CBD دیامتر 4میلیمتر وپورت 8میلیمتر دارد ینی چی.
- پرده بکارت
سلام خانم دکتر عزیز دوتا دکتر تشخیص دادن که پرده بکارتم از نوع حلقوی ضخیم گفتن کمی ضخیم و کلفت پردم برای ازدواجم با بار اول دخول انجام نمیشه؟یعنی ممکن اسیب نبینه با چند بار دخول از بین بره؟
- Pco و رحم دوشاخه
سلام دوستان من از روز سوم پریودیم قرص لتروزول هرشب دوتا تا پنج شب خوردم و روز ۸و۹ امپول hmg زدم که روز ۹ دوساعت بعد امپول دچار لک بینی تیره و کمی خون ریزی شدم و امروز باید باز امپول hmg بزنم الان نمیدونم این لکه بینی و خون ریزی کم مال چیه
فردا هم باید برم سونوگرافی لطفا کمکم کنید ؟؟؟ - پریود
سلام خانم دکتر.. من ازتون پرسیدم رابطه جنسی محافظت نشده داشتم و استرس بارداری با پیشاب داشتم و نه منی.. 70 ساعت بعد قرص اورژانسی خوردم 5 روز بعد. پریود شدم.. آیا احتمال بارداری وجود دارد.. شما عرض کردید خیر.. معمولا مشکلی ایجاد نمیکند ولی لازم است سونوگرافی انجام بدید... من خیلی استرس گرفتم.. چرا باید سونوگرافی انجام بدم؟.. مگ بازم احتمال بارداری وجود داره؟.. خب چجوری ممکنه با وجود پریود من باردار بشم..استرس دارم
- سلام وجود سودو ساک در سونوگرافی لگن میتواند نشانه کیست باشد؟؟
- درد مقعد
باسلام ،من الان یه هفته میشه که درد مقعد احساس میکنم یه چیزی قلمبه هست شیاف آنتی هموریید استفاده کردم خیلی بهتر شدم ولی بعداز چند روز س من س داشتم که خیلی درد داشتم دوباره درد مقعد شروع شد
- ایا داروی استراموکس باعث اختلال در پریود می شود
با سلام برای بنده بدلیل نقص تمرکز داروی استراموکس 18تعویض شد ویک ماه استفاده کردم نزدیک موعد پریود پنج روز ب موعد لکه بینی کم داشتم و در موعد پریود نشدم. ایا از عوارض دارو است یا احتمال مشکلی دیگه ضمن اینکه دارو عوارض دیگه مثه افسردگی هم داشت ک فعلا تعویض شده دارو
- رحم بزرگ
سلام وقتتون بخیر در جواب سونوگرافی رحم بزرگ میوماتوز با ابعاد میدساژیتال ۱۳۲*۹۲ میلیمتر محتوای یک میثم اینترامورال تا ساب سروز به ابعاد ۱۰۲*۸۴ میلیمتر در قدام فوندوس و بادی با اثر فشار بر اندومتر و مثانه رویت شد اندومتر اکوژن به ضخامت ۹ میلیمتر رویت شد برای درمان چکاری باید انجام دهم خطرناک هستش
- کیست هموراژیک
سلام کیست هموراژیک ۷۲ میلیمتر دارم با درد شدید برای درمانش باید چیکار کنم و اینکه خطرناکه آیا مانع بارداری میشه یا تخمدان ضعیف نمیکنه
- سقط جنین
سلام من تنبلی تخمدان داشتم با مصرف دارو دوقلو باردار شدم شش ماهم بود که سقط شدن خیلی ناراحت شدم الان ده روز میشه که سقط شدن شکمم خیلی درد میکنه خیلی اذیتم لطفاً بهم بگین باید چیکار کنم لطفاً جواب بدین
- فولیکول
فولیکول به دیامتر ۲۵ در تخمدان سمت چپ نشانگر چیست
- سلام،در سونوگرافی واژینال من دو میوم اینترامورال به قطر ۲۱ و ۶۲ به ترتیب در جدار قدامی و خلفی رحم قرار دارد.نظر شما برای درمان چیست؟
- پریود
سلام. من درد خیلی زیادی تو دوران پریودی دارم و رفتم دکتر و دکت قرص فلوکونازول۱۰۰ داد و این این قرص رو توی دوران پریود بخورم درد کمتر میشه و بهتر میشم یا خیر؟
- کیست بارتولن
سلام من کیست بارتولنم خیلی کوچیکه و درد نداره فقط سفته میتونم خودم با سرنگتو خونه تخلیه کنم؟
- نازایی
سلام خانم دکتر ببخشید چند روزه یه تیکه های سفید مثل عفونت تو مدفوع امه،خیلی وقتا هم یبوست میگیرم، به نظرتون خطرناکه چیکار کنم؟؟؟


