Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- ضربه به شکم افتادن ازروی صندلی روی میز و ضربه شکم به لبه میز
من ۳۸سال سن دارم اومدم پرده وصل بکنم به پله دسترسی نداشتم صندلی رو روی یه میز گذاشتم . یهو صندلی جاخالی دادو محکم شکم به لبه میز خورد چند ثانیه نفس نکشیدم الان میتریم مشکل زنانه برام پیش بیاد چون مجردم
- تزریق سیگنال اف در ساعت اشتباه
سلام من چندروز اشتباهی آمپول سیگنال اف رو که دکترم گفت ساعت۱ظهر تزریق بشه،۹صبح تزریق کردم مشکلی در روند درمان من پیش نمیاد؟؟؟
- سونو سزارین
سلام سونو خط سزارین انجام دادم ضایعه هایپواکو۱۸*۸م م در لترال راست بافت تشخیص انومتریوز جلدی و با احتمام کمتر گرانولاسیون است .اصلا درد ندارم پریودی هام منظم دوبار سزارین شدم
- سلام خسته نباشید میگم قیمت ای وی اف چقدره
- عقب انداختن پریود
سلام وقتتون بخیر، من میخوام که پریودم ۴،۵ روزی عقب بیوفته چون سفر زیارتی درپیش دارم.وحدود ۳،۴ روز دیگه وقت پریودمه و دقیقا زمان سفرم هست،بادکتر صحبت کردم و برام قرص مدروکسی پروژسترون تجویز کردن شبی ۲عدد.. ازالان بخورم جواب میده؟تا ۱۰ روز؟
- دزوسپتیو و سن
سلام ،من۴۴سالمه پریودم نامنظمع،برای تنظیم میتونم دزوسپتیو مصرف کنم؟۴۰سالگی بانظر دکترم مصرف کردم،ممنون میشم راهنمایی بفرمایین
- سقط جنین
سلام خانم دکتر من ده تا قرص مصرف کردم دیروز هفته ششمم اما سقط نشد اگه باز قرص سایتوتک بخورم امکان داره سقط نشه بازم ؟ ولی ازینور میترسم سقط نشه بچه ناقص ب دنیا بیاد
- چسبندگیرحم
ایاچسبندگی.رحمباداروبرطرفمیشهیاخیر
- سقط جنین
سلام میخواستم بدونم مصرف قرص سقط باعث ایجاد کیست در رحم میشه یا امکانش هست که قبل از ازدواج کیست داخل رحم وجود داشته باشه. با تشکر
- دکتر زنان
سلام لطفا جواب بدید
من ۱۹ سالمه رفتم سونوگرافی نوشته فولیکول های متعدد به قطر ۷ الی ۸ در پریفرال تخمدان دیده شد یعنی چ برای درمانش چیکار کنم - دردزیر شکم سمت چپ
سلام وقت بخیر ۵ ماه که دردزیر شکم سمت چپ دارم اوایل در زمان پریودیم از روز ۵درد زیر شکمم شروع میشد وتا ۱۵ روز ادامه داشت اما این ماه اصلا دردم قطع نشده بیشترم شده به حدی که شدید میشه نمیتونم راه برم دکتر برام قرص دروسبلین تجویز کرده آیا تاثیری داره؟
- با سلام وادب من سنو گرافی رحم وتخمدان انجام دادم یائسه هم شدم ومجرد هستم در تخمدان چیم کیست ۶ سانت دیده شده ایا خطرناک هست خانوم دکتر خیلی نگرانم کرده ایترس گرفتم
- بارداری
سلام خانم دکتر من ۲ ماهه اقدام به بارداری کردم رفتم دکتر بهم دو ورق قرص دوفامد۱۰ داد یک ورق رو ماه اول از روز ۱۵ تا۲۵ سیکلم خوردم و جلوگیری هم نداشتم اما باردار نشدم و ورق دوم رو هم ماه دوم از ۱۵ تا۲۵ سیکلم خوردم اما بازم باردار نشدم و فقط چند روز پریودیم عقب زد خواستم بدونم نیازه که دوباره برم قرص دوفامد رو بخرم واسه ماه سوم یانه؟اگه نخورم باردازمیشم؟
- سلام خسته نباشیدمن الان هشت روزهست پریودیم تمام شده وقرص پروژوسترون استفاده کردم بازم پریودشدم علتش چیه میتونه باشه
- سقط و دفع بقایای سقط
سلام من هفته گذشته سقط جنین داشتم و بعد گذشت ۴ روز خونریزی نداشتم ولی الان چند روزه قرص ضد بارداری مارولین استفاده میکنم هر چند ساعت لکه بینی دارم ولی خیلی کم میشه راهنماییم کنید
- بارداری
سلام وقت بخیر تست بارداری مثبت بود ولی رد سنو گرافی چیزی دیده نشد وی دفعه خونریزی کردم ویه تکه گوشت سفید خارج شد ممکنه باردار باشم
- اگرقبل ازاستفاده ازقرص اورژانسی پریود شدم لازم است دوباره قرص اورژانسی را بخورم
ا گرقبل ازاستفاده ازقرص اورژانسی پریود شدم لازم است دوباره قرص اورژانسی را بخورم
- پریود
سلام من وقتی پریودم از مقعدم خون میاد ولی هچ دردی نداره مشکل چیه ؟
- پلییپرحم
19.9mmدر سگمان فوقانی کاویته اندرومتر چگونه درمان میشه
- کم خونی
سلام میشه قرص آهنی بهم معرفی کنین که عوارض یبوست نداشته باشه؟


