Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- با سلام
با سلام دخترم ۳۴ سالشه و مجرد کیست یونی لکولار به ابعاد ۳۲*۱۷ در تخمدان راست داره لطفا بفرمایین دلیلش جیه؟ لطفا بفرمایین خطراتش چیه؟ لطفا بفرمایین درمانش به چه نحوه؟ سپاسکزارم
- نزدیکی در بارداری
باعرض سلام و خسته نباشید..1.ایا نزدیکی در دوران بارداری و ریختن اب مرد در داخل واژن مشکلی بوجود می اورد یا خیر؟ 2.اگر به اندازه یک انگشت دخول انجام شود و پس از ان لکه بینی مشاهده نشود ایا میتوان نزدیکی را دربارداری ادامه داد؟
- بارداری
سلام ۲۴سالمه سه ماه عروسی گرفتیم توی اردیبهشت ماه سه تاچهاربار اقدام به بارداری داشتم ازبارداریم ۶روز میگذره دیروز لکه خون کمرنگ دیدم وامروز قهوه ای بی بی چک هم ۵ روز بعد تاخیر زدم منفی بود
- عقب افتادگی پریود
سلام من چن ماهه که قاعدگی نامنظم دارم وباآمپول قاعده میشم دکتربهم گفت تنبلی تخمدان داری وبیشترمواقع دردشدیدزیرشکم دارم این ماه آمپول زدم چهارروزپریودشدم دکترقرص مدروفم ۵داده ایابااین قرص تنبلی تخمدان برطرف میشه وقاعدگیم منظم میشه و اینکه در زیرشکمم براچیه ممنون میشم جواب بدین
- عقب افتادن پریود
سلام وقتتون به خیر ببخشید من ۱۶ سالمه و تقریبا از ۱۳ سالگی پریود شدم البته نامنظم بوده الان ۶ ماهه که نشدم میخوام بدونم علتش چیه و اگه برم دکتر ماینه میکنه؟ چون از ماینه میترسم
- سونوگرافی آنومالی
سلام خدمت خانم دکترعزیزبنده درهفته دوازدهم عددNB1.26mmبوده والان درهفته هجدهمNB4mmبوده باتوجه به اینکه غربالگری هام نرمال بوده ودرجنین پیلکتازی دوطرفه باعدد6mmمیلیمتردیده شده ایانیازبه آمینوسنتزدارم؟
- بارداری
12مردادبایدپریودمیشم نشدم ازمایش خون دادم بارداربودم بعدسه روزخون ریزی پیداکردم یک هفته استراحت کردم بعدرفتم دکتر شیاف دادشیافا ک تموم شد دباره خون ریزی دارم ازماش دائم منفی بود حالا باید چکارکنم
- کرم واژینال واژیهیل باریچ
سلام.من برای خشکی واژن از کرم مرطوب کننده واژینال واژیهیل باریچ استفاده می کنم که دارای رازک که استروژن گیاهی داره می باشد می خواستم بپرسم این رازک که دارای استروژن گیاهی هست برای پستان مشکلی ایجاد نمی کند؟
- بزرگ بودن یکی از پرده های کوچک
برای از بین بردن بزرگ بودن یکی از پرده های کوچ دختر خانم راهی جز عمل جراحی نداره؟
- مایع آزاد لگنی
من مامانم واسه چکاپ رفت دکتر گفت روز هفتم پریود برو سونو مامان منم رفت بعد سونو همچی نرمال بود فقط یه پولیپ ۱۵ میل داشت که دکتر گفت عمل کن مامانمم فعلا عمل نکرد بعد فک کنم روز ۱۲ یا ۱۳ یا ۱۸ پریود رفت یه سونو دیگه اینو خودش رفت تو سونو همون پولیپ بود ولی یکم مایع آزاد لگنی خفیف دیده شد رفتیم دکتر گفت چون سونو قبلی نبودع و الان هس پس یعنی به روز پریود مربوطه گفت احتمالا تخمک گزاریه اونم نباشه عفونت من نگرانم
- سلام خانم دکتر خسته نباشید من ی دختر 38ساله مجردم ی سنوگرافی دادم ک داخل سونوگرافیم نوشته یک فوکوس اکوژن ب ابعاد هشت.پنج م م فاقد فلوی عروقی در قسمت پروگزیمال اندومتر رویت شده ک میتواند مطرح کننده ی پولیپ و یا clotباشد یعنی چی
- باعرض سلام من یکسال ونیم هست ک پرل ویتامین دی مصرف دارم الان میخوام اقدام ب بارداری کنم ایا اشکالی برای من وجنین ونوزاد نداره؟لطفا راهنماییم کنید
باعرض سلام ،من حدود یکسال ونیم هست ک پرل ویتامین دی مصرف دارم و15،30هرماه میخورم همچنان درحال مصرف کردن هستم الان تصمیم ب بارداری گرفتم ایا اشکالی برای جنین وبارداری نداره؟لطفا سوال منو جواب بدید ممنون میشم از لطف شما
- سلام وقت بخیر من امروز ۲۷ روز پریود سوم خونریزم قطع نشده وقرص مفنامیک اسید وترانگزامیک اسید ودوفاستون خوردم ولی بازم قطع نشده
- سلام خانم دکتر من 7س روزه سزارین شدم و هنوز آب ریزی زرد رنگ دارم و در حین رابطه درد و سوزش دارم مشکلم چیه؟
- سلام وقت بخیر من ۲۳ سالمه و یکی دو هفته ای میشه داخل دیواره ی واژنم ی چیز سفت احساس میکنم که خیلی هم اوباش درد داشت یعنی احساس میکردم میخوام زایمان کنم علتش چیه باید چیکار کنم
- بارداری
سلام همسرم پنج ماه فینستراید میخورد یک ماه چهل روز قط کرده متوجه شدم که تازه باردارم تاثیر در جنین دارد
- سوال
ایا پارگی یا اسیب به بافت پوششی خطرناک است؟ شما گفتید سوالی که ازم هنگام سنوگرافی پرسیدن که ایا پریودیم منظم یا خیر گفتید میتونه مربوط به تصویر تخمدان یا بافت پوششی سنوگرافی باشه تو جواب سنوگرافی نوشته بود تخمدان ها نرمال و اندازه ی نرمال دارند. برای معاینه ی بهتر چه باید کرد؟ ایا اگه بافت پوششی مشکلی داشته باشه مثلا پارگی یا زخم باعث نازایی میشه؟(چون من حس میکنم زیر شکمم دقیقا همون سمت سرد و خیس انگار که یه زخم یا پارگی و وگاهی با فشار دادن به اون قسمت خیسی بیشتر میشه یکم بعد از واژن اب میاد)
- اقدام به بارداری
سلام.من ۱۹سالمه اقدامم ب بارداری ام نزدیک یسال نتیجه نگرفتم.پریودیام نامنظمه هردفعه ی تاریخی میشم.موقع پریود ک میشم خیلی درد وحشتناکی تاچندساعت طول میکسه از معقدم دارم جوری ک نمیتونم بشینم.چندروز مونده ب پریودیمم گاهی تیر میکشه از معقد میزنه ب واژنم دردش چند ثانیه طول نمیکشه اما درد بدیه از چیه میشه بگین؟نتیجه نگرفتم ممکنه از همین باشه
- پریود
سلام خانم دكتر عزيزم به من ١هفته كلتريمازول داديد استفاده كنم ٣روز استفاده كردم پريود شدم بايد ادامشو انجام بدم يا دوباره ازبعد پريود شروع كنم
- خشکی ودرددرهنکام نزدیکی وگفتندسیربزارداخل واژن گذاشتم نمیدونم چراکمی خون میادبااینکه رحممدرابرداشتم
خشکی واژن درددرموقع نزدیکی واصلانمیشه نزدیکی کردداخل نمی رودبه خاطردردوسوزش زیادسیرگذاشتم نمیدانم چراخون امدبااینکه رحم ندارم


