سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سلام من چهارشنبه انتقال دارم امروز ۵روز مونده آمپول پرژوسترون بزنم
سلام من چهارشنبه انتقال دارم از امروز آمپول پروژوسترون وبزنم
- سرطان
سلام خانم دکتر خسته نباشید 14سالمه و مجردم حدود دو یا سه سالی میشه که روی لابیا مینور سمت راست یهچیزی مثل گوشت اضافه دارم که به راحتی خم میشود و درد خارش سوزش ندارم و تابه حال مشکلی از ناحیه تناسلی نداشتم آیا سرطان هست
- کیست تخمدان
کیست به قطر39 میلی وبااکوهای ظریف داخل ان درتخمدان راست همراه باخونریری داخلی
- پاسخ به سونوگرافی
سلام ۵۰ سال ، ۳ فرزند، دو ماه سه روز لکه ببنی ، سه روز خونریزی شدید ،سه روز لکه بینی وباز یک هفته بعد همین چرخه با وجود خوردن دوفاستون فقط میزان خونریزی کم شد ؟چکار کنم؟
- افزایش وزن وتاخیرپریود
سلام خسته نباشیدمن۳۵سالمه وسه فرزنددارم ازآخرین زایمانم ۳سالو۵ماه گذشته بعدزایمانم دیگه کلاباشوهرم رابطه نداشتم بخاطریه سری مشکلات یعنی کلا۳ساله نزدیکی ندارم وهمیشه پریودام تا۵روزعقب میافتادتقریبا۹ماه پیش وزنموپایین آوردم وپریودام همیشه۲روزجلومیافتادولی الان دوماهه وزنم روبه بالارفته واین ماه احساس میکنم خیلی چاق شدم والان ۸روزه عقب انداختم بااین که اثلارابطه نداشتم خیلی استرس دارم وپشتکمرم خیلی دردمیکنم ورحمم خشکه وسینه راستم دردمیکنه البته سینه راستم تقریبایک ماه پیش هم بمدت ده روزدردداشت خوب شدولی بازالان این چندروزه دردمیکنه توروخداخانم دکتربجان بچه هام شرایط دکتررفتن ندارم شوهرم کلایه خانم صیغه کرده واثلابامن حرف نمیزنه وخرجمونمیده که برم دکتروهزینشوندارم دلیل پریودنشدنم چیه خیلی استرس دارم این چندشب خواب ندارم وکف پام خیلی داغ میشه خیلی میترسم خداخیرتون بده راهنماییم کنیدممنون
- تنبلی تخمدان
سلام خانم دکتر من تنبلی تخمدان دارم دکتر برم 2 تا آمپول تجویز کرد که بعد از زدن آن 2 هفته گذشت که پریود شدم و قرص سیبل و قرص اسپیرونولاکتون.را تجویز کرد زمانی که قرص سیبل را مصرف میکنم باید مصرف قرص اسپیرونولاکتون راقطع کنم؟؟؟؟
- تزریق چربی
سلام.
وقتتون بخیر. میخواستم بدونم شما تزریق چربی جهت زیباسازی واژن هم انجام میدید؟
- بیماری زنانه
سلام وقت بخیر ترشحات من سفید و کش دار هستش.سوزش و خارش ندارم.اما التهاب دارم.نزدیکی هامم دردناکه. ازمایش ادرار دادم گفتن عفونت ندارم.علت این التهاب چیه؟ ممکنه عفونت باشه؟
- عفونت مکرر
با سلام .نزدیک ب ۲ سال هست ک عفونت مکرر دارم ک با خوردن دارو های قوی هم عفونتم رفع نمیشه با پریودی جدید دوباره عفونتم بر میگرده.الان داروی لاکتواژاستفاده میکنم.لطفا راهنمایی کنید ک علت عفونت مکررم چیه چکار باید بکنم .
- قطع پریود
سلام خانم دکتر من روز اول پریودمه میخوام سریع قطع بشه فردا گواهی سلامت باید بدم چی بخورم سریع قطع بشه
- درد واژن
با سلام من الان یه هفته اس خارش سوزن ورژن دارم و دستشویی زرد هستش خیلی میترسم چی استفاده کنم خوب بشم باتشکر
- پرده بکارت
سلام خانم دکتر وقت بخیر من دختری ۲۰ ساله هستم من متأسفانه یک زمانی به بیماری خودارضایی مبتلا بودم یک روز وقتی خودارضایی کردم خودارضایی من بصورت مالشی بوده و به هیچ عنوان هیچ چیزی را وارد واژن نکردم فقط با مالش و فشار دادن پاها بهم ارضا شدم دقیقا فردای خودارضایی یک لخته قهوهای رنگ و ترشح قهوهای رنگ به اندازه یک یا دو قطره داشتم سوال من این است که آیا این لخته قهوهای رنگ به خاطر آسیب به پرده است ؟ و اینکه خانم دکتر دوباره میگم من هیچ چیزی رو وارد واژن نکردم به هیچ عنوان آیا علت این لخته قهوهای رنگ آسیب به پرده بکارت است ؟ یا پرده بکارت من سالم است ؟؟ ممنونم خانم دکتر لطفا به سوال من جواب بدین ♡♡
- علت خونریزی خفیف بعد از تزریق آمپول سوم واریوپپتیل چیست
سلام .من چند سالی هست که فیبروم دارم اول سایزشون از کوچیک تا نهایتا ۳۰ میلی بود ولی الان برام سونو زده بزرگترین ۱۸ میلی.ضخامت آندومترم هم ۱۳بود.تقریبا ۴۹ سالمه و خونریزی شدید دارم .که خرداد طولانی شد و دکتر ۳ آمپول واریوپپتیل برام تجویز کرد،۱۴ روز پس از تزریق دوز اول پریود شدم بسیار سنگین و ۹ روز طول کشید.۴ روز بعد از تزریق دوز دوم به مدت ۹ روز خونریری خیلیییی خفیف داشتم و دوباره ۴ روز بعد از تزریق دوز سوم خونریزی خفیف دارم ولی به نظرم از بلر قبل بیشتره.ولی اذیتم نمیکنه.این مشکلی نداره؟
- فولیکول به دیامتر ۲۵ م م در تخمدان چپ نشانه چیست
با سلام فولیکول به دیامتر ۲۵ م م در تخمدان چپ نشانه چیست
- خوردن قرص نورم اسکین در پریودی
آیا خوردن قرص نورم اسکین ۲۰ در پریودی ضرر دارد
- سلام خانوم دکتر آیا قرص ترنسید برای تخمدان ضرر دارد یا خیر
- خونریزی دارای نوسان پس از زایمان
سلام خانوم دکتر عزیز خسته نباشید من تا حدود روز ۴۰ بعد از سزارینم خونریزیم کم شده بود ولی مجددا شدید شد و شما قرص آهن و ال دی دادین بهم. میخاستم بدونم اگه خوب نشه و جواب نده مشکل از کجدست؟ ممنونم.
- دکتر
سلام برای عفونت دندان و تب لرز باید به چه دکتری مراجعه کنم ؟ دندان درد داشتم بعد یهو دو روزه که تب لرز میگیرم و حالت تهو پهلو هام درد میکنه چیکار کمم طورخدا راهنماییم کنید ؟
- کیست رحم
با سلام اگر دختر خانمی که باکره هستند داهل رحم کیست داشته باشد امکان اینکه همراه با افتادن کیست پرده بکارتشون پاره شود هست؟
- مایع
سلام من ۱۵سالمه و مدتی پیش کنار دلم یعنی یکم نزدیک به کلیه درد گرفت و یک ماه گذشت درد شدید تر شد خیلی شدید رفتیم دکتر آزمایش شکم و لگن نوشت العان که جوابش اومده قید شده مایع Small amount در کلدوساک مشاهده میشه و رحم با اکوی هموژن دیده میشه مشکل چی میتونه باشه چه اقدامی باید کنم؟


