Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- زنان
سلام تو ازمایش پاپ اسمیر ThinPrepتیک خورده ومن نگرانم میشه لطفا جواب بدین
- عمومی
سلام خانم دکتر دختری ۱۹ سالمه هستم و احساس میکنم یکی از لابیا های داخلی من بزرگتر از دیگری است و انگاری نا متقارن هستن آیا طبیعی است و نیاز به درمان دارد؟
- قرص ضد بارداری
با سلام و وقت بخیر ۱. آیا قرص سیپروترون کامپاند به تنهایی و بدون استفاده از سایر روش های پیشگیری، مانع از بارداری میشود و برای جلوگیری از بارداری مناسب و مطمئن است؟ ۲. آیا پس از اتمام ۲۱ قرص ضد بارداری، اون چند روزی که در انتظار شروع خونریزی هستیم، میتوان بدون استفاده از سایر روش های پیشگیری نزدیکی داشت و احتمال بارداری وجود دارد یا خیر؟ با تشکر فراوان از شما خانم دکتر عزیز
- بارداری
سلام مجدد در مورد سوال قبلی آیا باید در مدت بارداری مدارک پزشکی را برای شما بفرستم یا اینکه فقط یک هفته مانده به زایمان رشت بیام ممنون میشم راهنمایی بفرمایید
- بارداری
سلام خانوم دکتر ببخشید من دکترم به دلیل تنبلی تخمدانم قرص مدروکسی پروژسترون تجویز کرده به مدت ۱۰ روز روزی دو عدد ...خواستم بپرسم هنگام مصرف قرص میتونیم نزدیکی داشته باشیم؟ و امکان بارداری هست؟
- قرص سیبل
سلام خوبین میگم قرص سیبل روچجوری بایدمصرف کنم... ازکی پریودی؟؟؟؟
- زنان
سلام.آندومتر اکوژن است یعنی چه
- تخمدان
سلام من سونو گرفتم و نوشته بود سایز تخمدان حداکثر نرمال و اکوژنیسیته استرومای افزایش یافته میباشد یعنی چی؟
- پریود
سلام وقتتون بخیر خانم دکتر عزیز من تو یه ماه دوبار پریود شدم دلیلش چی میتونه باشه ؟ تا حالا دو دفعه برام پیش اومده ۲۲بهمن پریود شدم ۵ روز طول کشید الان امروز ۱ اسفند دوباره پریود شدم یه بارم پارسال برام اتفاق افتاد ولی اون موقع ده روز بین دو تا پریودم فاصله بود.
- بالا بودن عددبتا
سلام من دوماه سقط کردم توازمایش ها عددبتام هی بالا میره دکترا میگن باید شیمی درمانی بکشی یعنی سرطان دارم
- عفونت واژن
باسلام.من عفونت داشتم که با کرم واژینال و قرص مترونیدازول رفع شد و خارش وبوی ان تمام شد.اما الان وقتی نزدیکی میکنم دهانه ی واژنم میسوزد و پس از ان که میرم دستشویی و ادرارم روی ان ناحیه میریزد احساس سوزش میکنم و پس از ان که با دستمال خودم را خشک میکنم قطره ای خون روی دستمال میبینم..به نظر شما علت چیست؟ایا عفونت است یا زگیل یا چیز دیگریست؟چگونه رفعش کنم؟
- قاعدگی و مصرف قرص هورمونی
19سالمه و سه ماهه بخاطر جوش هام قرص سیپروترون کامپاند و اسپیرونولاکتون مصرف میکنم و مشکلم برطرف شده میخواستم بدونم آیا خطرناک نیست؟ و روی بارداری تو اینده تاثیر نمیذاره؟
- قرص آسپرین ۸۰ قبل آزمایش آمنیوسنتز
سلام خانم دکتر وقتتون بخیر، ببخشید دوتا سوال داشتم ممنون میشم راهنمایی بفرمایید: سوال اول: اینکه میگن قبل نمونه گیری آمنیوسنتز باید آسپرین قطع کرد این به چه علت است؟ سوال دوم: آیا مصرف آسپرین قبل آمنیوسنتز در جواب آزمایش آمنیوسنتز تاثیر دارد؟یا به علت دیگری میگن که باید قبل نمونه گیری قطع بشه؟ من قبل آمنیوسنتز آسپرین ۸۰ خورده بودم میترسم تو جواب آزمایش آمنیوسنتز تاثیر بزاره البته حدود یک ماهی میشه که آسپرین ۸۰ میخورم هر شب ی دونه قبل آنینیوسنتز هم خوردم چون اطلاعی نداشتم،ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.با تشکر فراوان.
- باردار نمیشم
سلام خانم دکتر من سه سال هست اقدام به بارداری نمودم ولی با این همه دکتر رفتن سونوگرافی آزمایش نمونه برداری انجام دادم هیچ مشکلی ندارم حتی آمپول ناف هم زدن هنوز هم موفق نشدم باردار شم اگه میشه راهنمایی یا کمکم کنید ممنون میشم
- تنبلی تخمدان
تنبلی تخمدان و پولیپ دارم میخوام باردار بشم میشه؟؟
- کیست رحم
کیست مولتی لوکولار به ابعاد 44*32mm در تخمدان راست دیده می شود. آیا خطرناک است؟ درمانش چیست؟
- فتق ناف
یک سال پیش عمل فتق بالای ناف داشتم.دوماه پیش سنوگرفتم معلوم شدفتق ناف دارم.آیابدون عمل میتونم حامله بشم؟
- نازک شدن هلیم در غدد لنفاوی خطرناک است؟
من غدد لنفاوی ریاکتیو در هر دو طرف گردن دارم که ۲۲در ۹ حداکثر هست با هلیم نازک و کورتکس ضخیم در هر دو طرف این اندازه هست آیا باید نمونه برداری بشه؟
- قرصهای کمک بارداری
سلام خانم دکتر. میخواستم بدونم آیا قرصهای کمک بارداری تاثیری در جنسیت جنین دارن؟مثلا اینکه میگن لتروزول پسرزایی میاره آیا درسته؟
- عوارض واریوپپتیل و ریزش موی شدید دختر بچه
سلام وقتتون بخیر دخترم یک ساله واریوپپتیل مصرف میکنه و یازده سالشه و ریزش موی خیلی خیلی شدید داره. در طول مصرف این دارو چربی و قند بالاس و ویتامین دی و فقر شدید آهن پیدا کرده باید دارو رو قطع کنم آیا از عوارض واریوپپتیل هست ؟


