Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- توده کلیتوریس
سلام من ابتدای کلیتوریس زیرپوست یک برامدگی به اندازه عدس یا کوچکترمثل توده حس میکنم ک وقتی بهش دست میزنم کمی درد داره دلیل این برامدگی چیه؟قبلا نبود و ازبیرون دیده نمیشه فقط وقتی دست میزنم حسش میکنم
- دردمقعدی
سلام دقیقا این دوماهه همراه با پریودی درد مقعدی دارم ک ب کمر هم میزنه چیکارکنم غیر قابل تحمله برام
- در مقعد خود ۳ دانه ی سفید رنگ دیدم
سلام و احترام ب پزشک عزیز.. دختری ۱۸ ساله هستم.. ۲ روی است متوجه ۳ نقطه ی سفید رنگ همانند جوش درمقعد خود شده ام ک کمی بالا تر از سوراخ مقعد میباشد و استرس گرفته ام ک آیا این چیست؟ و راه درمان این چیست؟ و دلیل این گونه شدن این چیست؟! لطفا پاسخ گو باشید
- کیست بارتولن
من یک بار عمل کردم دوبار برگشت نمیدونم چیکار کنم خیلی اذیت میکنه دنبال یه دکتر خوبم تو رشت که
- زنان وزایمان
باسلام.یه بنده دوزایمان سزارین داشتم.زایمان دومم شش سال پیش بوده.حدود یکس سال هست که بافت بالای بخیه هام طرف راست موقع نشستن طولانی روی زمین دچارسوزش میشه.اخیرا دچارسرماخوردگی شدید وسرفه های زیادشدم.که این سرفه ها باعث سوزش بیشتری دراین ناحیه شده.میخواستم بدونم دلیلش چی هست ممنون ومچکر🙏🙏
- پریودی
سلام،خسته نباشید ۴۱ساله هستم،مجرد بعد از زدن دوز سوم واکسن کرونا،سر موقع پریود شدم ولی ۱۳ روزه پاک شدم،ماه بعد سر وقت شدم ولی فقط لک بینی،خونریزی نداشتم،الان ماه سوم سر موقع پریود شدم اینبار هم لک بینی ولی از ماه پیش خیلی هم کمتر،روز ۵ هستم ولی خونریزی ندارم،درد هم اصلا ندارم قرص استروژن با پروژسترون لازمه مصرف کنم یا ماه دیگه هم صبر کنم؟ ممنون از وقتی که صرف پاسخگویی میکنید
- آیا توده هیپواکو خطرناک است؟
سلام من سونوی پستان دادم و سینه چپ رو نوشته توده هیپواکو و oval با احتمال کیست ملتهب به ابعاد۵#۹
ایا این خطرناکه یا مشکلی نیست چون شش ماه پیش سونو دادم چیز خاصی توی سونو نبود. . در ضمن موقع سونو من در روز پنجم پریود بودم. - به نظرتون رحمم رو بردارم
سلام خسته نباشید مو ضخامت اندومتر داشتم ۴۹ سالمه کرتاژ تشخیصی انجام دادم مشکلی نبود امپول لوپرومر هفت ونیم استفاده کردم امپول استرادیول والرت استفاده کردم جستیران ۴۰استفاده کردم قرص ضد بارداری هم استفاده کردم ولی هنوزم خونریزی دارم الان یک ونیم سال هستش ممنون میشم جوابمو بدید چند دکترها رفتم بهم گفتن رحمتوبردار
- بیماری زنان
سلام ببخشید من یساله ازدواج کردم من دو ماه پیش به دکتر مراجعه کردم زخم دهانه رحم و عفونت باکتریایی و قارچی داشتم دارو استفاده کردم دکتر گفت خوب شدی اما تمام این مدت بازم سوزش داشتم تا دیروز درباره مطب پزشک دیگه رفتم گفت همون مشکلا رو داری و خوب نشدی تست پاپ اسمیر گرفت و دارو داد اما جواب ازمایش و سونو 8 مهر میاد و من 7 ام تاریخ پریودمه که چند روزم جلو میفته اما تا اوون موقع داروهام تموم نمیشه و نمیشه باز برم معاینه حالا با توجه به اینکه ی هفته تقریبا مونده تا پریودم میشه سیپروترون بخورم تا پریود نشم ؟ عوارض نداره بدترشم ؟
- سقط جنین
سلام جواب سونوگرافی من محتویات هتروژن با افزایش مختصر واسکولاریتهبه حجم ۵.۸ccدرون کانال رحمی دیده شده من ۳هفته هست سقط کردم یعنی چیزی باقی مونده نمیخوام کورتاژ بسم آیا با قرص برمپیش دکتر درمان میشود
- درد مقعد زمان پریود
سلام من ۳۰ سالمه مدتی است ک پریود میشم زیر شکمم ک درد میگیره تیر میکشه به مقعدم طوری ک حتی نمیتونم مقعدمو جمع با ول کنم دردش بدتر میشه حتی اگه با دست زیر شکمم فشار بدم مقعدم درد میگیره
- پولیپ و کیست
سلام طبق سونوگرافی انجام شده در ناحیه فوندوس رحم یک کانون اکوژن با ابعاد ۹*۱۲ میلیمتر دیده شده تخمدان چپ دارای فولیکول کیستیک ۲۵ میلیمتری ست مایع کیست شفاف است. لطفا راهنمایی کنید
- وجود خون در مدفوع
سلام ببخشید من مدتی است که بعد از پریودی ترشحاتی همراه با مقدار بسیار کمی خون از ناحیه مقعد دارم ودارای ناراحتی معده نیز هستم واز قرص های مسکن زیاد مصرف میکنم آیا من به بیماری آندرو متروزیوس مبتلا هستم ودر آینده در زمینه بارداری برای من مشکل به وجود می آید؟
- سفتی انتها خط بخیه سزارین
باسلام، ببخشید خانم دکتر بعد از زایمان انتهای خط سزارینم حالت توده سفتی شده و الان بعد شش سال بزرگتر شده و قرمزه و درد میگیره چکار کنم نگران شدم
- کیست عفونی بالای کلیتوریس
سلام وقت بخیر...من مدت یک ماه قسمت بالای کلیتوریسم یه زایده کیست مانند بوجود اومده بود که گاهی تخیله میشد منتهی بعلت دستکاری زیاد خودم یکدفعه ملتهب و بسیار بزرگ و درد ناک شد پزشک رفتم و انتی بیوتیک شروع کرد ایا میشه تخلیه کرد درد واقعا عذاب اوره
- سزارین
سلام شش ماهه برای بار پنجم سزارین کردم الان سه روزه بعد شش ماه با برداشتن بار سنگین زیر بخیه سزارین سمت چپ کش اومده و متورم شده چه کار کنم
- نوع زایمان
سلام وقت بخیر کسایی که بر اثر حاملگی خارج از رحم یه لولشونو با عمل لاپاراسکوپی از دست دادن در صورت باردار شدن نوع زایمانشون طبیعی انجام میشه یا سزارین؟
- سونو گرافی واژینال تصویر کیست بای لوکولار با سپتای ضخیم در ادنکس راست با ابعاد ۵۲و۳۴ میلی مار وتوده اوژن سالید مجاور ان ۲۶و ۲۴ با احتمال ندول جداری و یا استرو مای تخمدان مشاهده شد و مقایسه با تومورهای مارکرها
- زگیل تناسلی
سلام وخسته نباشید .ببخشید من نزدیک یکساله ک لب فرعی واژنم برجستگی های خیلی ریزی بوجوداومده ولی نه درد داره نه خارش فقط میترسم چیزبدی باشه ممنون میشم راهنماییم کنید
- تنگ کردن واژن
سلام .خسته نباشی.۸ماه هسیت ک زایمان کردم.بطور طبیعی.الان احتیاج به تنگ کردن واژن دارم.میخواستم بدونم عمل جراحی بهتر هست یا لابیاپلاستی؟واینکه هزینش چقدر هست؟دربیمازستان انجام میشه یا مطب؟مرسی


