Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- بررسی پستان
خانم ۲۵ ساله هستم درمعاینه ازسینه دکتربرام سنو نوشته جواب سونو تغییرات فیبرو گلندولار اکوژن متراکم(نمای موزاییکی) رویت شد که به نفع fcc است داکتال اکتازی خفیف رتروارئول برست دوطرف قابل رویت است B3 من خیلی نگرانم میشه لطفا راهنمایی بفرمایید
- اقدام به بارداری
سلام خانوم دکتر من الان9ماهه اقدام به بارداری هستم ولی کیست دارم نمیشه میتونیم کمکم کنیم کیست من از10تا بیشتره ونمیزاره باردار بشم
- کوچک بودن رحم در دختران نوجوان سن ۱۳ غیر عادی است ؟
- الرژی در پریودی
سلام وقت بخیر
من الرژی دارم عطسه و ابریزش ک تا خدودی با قرص کنترل شده.
مشکل من اینه ک یکساعت بعد ازشروع پریودم این علائم ب حدی شدید میشه ک صورت من از شدت عطسه و ابریزش ورم میکنه و اینقد از دستمال استفاده میکنم صورتم زخم میشه و با هیچ قرصی هم خوبنمیشه تا ۲ ۳ ساعت ادامه داره و بعد علائم قطع میشه.میخوام بدونم چ ازمایشی بایذ بدم ک بدونم ایا تغییرات هورمونیه شذید باعث این اتفاق هست یا خیر؟ - عدم کنترل ادرار
سلام، بنده سابقه یک زایمان سزارین رو دارم ، در حال حاضر ۶ سال از زایمانم گذشته مشکل پر شدن زود به زود مثانه رو دارم و با پر شدن مثانه بی اختیاری ادرار در مواقعی نه همیشه دچار میشم و یا در زمان عطسه و سرفه هم گاها این مورد پیش میاد، خروج باد از واژن در زمان سکس مشکل دیگه ای هست، میخوام بپرسم دلیلش چیه و راه درمانش چیه؟ مرسی
- دنبالچه
برای سوزش و درد دنبالچه به دکتر زنان باید مراجعه کنم؟میتونه عفونت ادراری علتش باشه؟بانشستن درد میگیره
- پولیپ آندومتر
سلام خانم دکتر من یه پولیپ 3*8میل دارم همیشه وسط سیکلم 2روز لکه بینی کمی داشتم این ماه از یک هفته بعد پریود لکه بینی دارم خون تیره و سیاه از من خارج میشه و 2هفتس ادامه داره. آیا حتما باید پولیپ عمل شه؟؟برای بارداری خطرناکه؟؟؟ ممنونم
- درد در بالای مقعد
سلام خانم دکتر،من چند وقته میشینم بالای مقعدم درد میگیره اصلا نمیتونم روی اون قسمت بشینمو بهش فشار بیارم ولی وقتی راه میرم میخوابم هیچ دردی ندارم فقط موقع نشستن درد دارم،علتش چی میتونه باشه؟
- مایع اکوژن
با درود من به علت درد شدید بعد از سونوگرافی مایع اکوژن در سونو مشاهده شد. میخواستم بدونم خطرناکه و احتیاج به درمان داره؟
- خونریزی کم قاعدگی
سلام خانوم دکتر. من ۳۷ سال سن دارم. تازه ازدواج کردم و در اقدام برا بارداری هستم. از نه ماه پیش حجم خونریزی های من از پنج روز به یک روز اون هم خیلی کم کاهش پیدا کرده.اونم به صورت اینکه مثلا ماه پیش چهار روز بعد ماه بعد سه روز بعد دو روز الانم یک روز شده. یک روز هم شده خونریزی خیلی خیلی کم میبخشید در حد یه نوار . تمام ازمایشات هورمونی اعم از دخیره ی تخمدان و fsh و غیره رو انجام دادم نرمال هستن . پزشک علتی برا این مورد من نمیتونه پیدا کنه. خواستم بدونم نظر شما چیه؟
- قرص اورژانسی
- کلدوساک رحم چیست
سلام من دیروز سونوگرافی انجام دادم و گفتم مایع کلدوساک در اطراف رحم شماوجود داره آیا کلدوساک تداوی دارد یاخیر
- پریودی طولانی مدت
سلام .. من بعد از دو ماه پریود نشدن روز ۲۵ بهمن پریود شدم که تا چهار روز اول خیلی کم بود خونریزی و به علت اثاث کشی جسم سنگین بلند کردم و الان خونریزیم زیاد شده و الان روز نهمم هست و همچنان خونریزی ادامه داره در صورتی که دوره های قبل خونریزی متوسط داشتم. ایا احتمالش هست که بخاطر دو ماه پریود شدن یا بلند کردن جسم سنگین باشه؟ خودش کم میشه یا باید به دکتر مراجعه کنم؟
- بخیه بعد یا سال سمت چپم درد میکنه
سلام خانم دکتر من 1سال پیش بچم 6ماهه بدنیا اومد مرد ولی الان سمت چپم سرفه که میکنم تیر میکشه ومیسوزه تورو خدا راهنماییم کنین میترسم
- سلآم.من13بهمن سقط داشتم باقرص 10روزخونریزی داشتم بعدش فقط لک بینی الانم دوروز لک بینیم خیلی کم شده سونو دادم گفتن 17 م م مونده دکترم گفت قرص متیل بخور کع پیدا نمیشه.بم گف با پریودبعدی اصولآ دفع میشع.الآن خیلی نگرانم کارم ب کورتاژ بکشع.عطاریم بم عروس پشت پرده با ناراحتی زنان داده دم کنم .منکع الآن لک بینیم خیلی کم هستش دفع میشع؟ممنون میشم راهنماییم کنین.سن بارداریمم 6 هفته بود
- آمپول دیفرلین وآبله مرغان
سلام دخترم آمپول ضدبلوغ دیفرلین تزریق میکنه الان ابله مرغان گرفته،مشکلی نداره تزریق بشه
- سلام من ۴۷ سالم دو عدد فیبروم و کیست ۲۷ میلی ساده دارم دکترا گفتن باید رحمت برداری ایا درمان نداره در ضمن موقع پریود خیلی شدید درد دارم
- خونریزی هنگام خوردن قرص پروژسترون
سلام وقت بخیر من به خاطر پریود سنگین این قرصو دکتر برام نوشت وگفت از روز۱۱ روزی ۲تا تا ۲هفته بخور من حدود چن روز بعد مصرف لکه بینیو خونریزی گرفتم و دلدرد خفیف چیکار کنم ؟ قرصو ادامه بدم؟
- الهام
سلام من تابستون خدارضایی داشتم و دستم خونی شد رفتم معاینه دکتر گفت خراش خورده به مرور جوش میخوره خواستم بگم واقعا جوش میخوره؟! چه مدت طول میکشه
- تهوع بارداری
سلام. من دو ماه پیش رابطه داشتم با کاندوم ولی ابی داخل نرفت بعد از دوماه پریودم میشم ولی حالت تهوع و سرگیجه دارم.با بیبی چک تست گرفتم ی خط نشون داد با حرفc امکانش هس حامله باشم.لطفا جواب بدین


