Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- عمومی
سلام خانم دکتر خیلی شرایط بدی دارم الان ۲۰ سالمه از ۸ سالگی تا ۱۶ سالگی بدون اینکه بدونم چیه خود ارضایی می کردم بعد از اون که فهمیدم هیچ وقت با اراده ی خودم دیگ مرتکب این کار نشدم ولی دو سه سالی هست نا خود آگاه مثلا تو خوابم از استرس با فشار ران به هم خود ارضایی می کنم خیلی ناراحتم دیشبم که پریود بودم دو باره تو خواب این کار و کردم خواستم بدونم آیا امکان آسیب به پرده با فشار ران بدون ورود جسم خارجی اونم تو دوران قاعدگی هست ؟ میترسم سپاس از شما
- هتروژن و آوسکولار بعد سقط
سلام،من چند روز پیش در اواخر هفته سوم سقط جنین داشتم الان سونو زده یک توده هتروژن و آوسکولار به ابعاد 11×8 میلیمتر دیده میشه، این چیه باید چیکار کنم؟ ممکنه سقط نشده باشه؟
- قرص های سبز رنگ بلاژست رو حتما باید خورد
قرص بلاژست
- دروسبلا
سلام خسته نباشید من دروسبلا دکتر برام تجویز کردند به دلیل هایپرپرولاکتینمی،میخواستم ببینم کی پریود میشم حین مصرف دارونماها یا زودتر یا بعد از مصرف دارونماها
- سلام عزیزم من خانم ۴۲ساله هستم وبعد از ۱۱سال زیر شکم وبخیه ها دردوسوزش وخارش دارم پیش متخصص رفتم فرمودند هیچ مشکلی نیست ولی من ۱۱ سال رنج می کشم چه کار کنم عزیزم
سلام عزیزم من خانم ۴۲ساله هستم وبعد از ۱۱سال زیر شکم وبخیه ها درد و سوزش و خارش دارم پیش متخصص رفتم فرمودند هیچ مشکلی نیست ولی من ۱۱سال رنج می کشم چه کار کنم عزیزم
- پرده بکارت
سلام من پرده بکارت ندارم قبلا با کسی رابطه داشتم باز هم میشه گواهی بکارت گرف اخه نامزدم یکم گیره و باید حتما یه گواهی تحویلش بدم
- سقط مکرر
سلام من ۱۱ تا بارداری پوچ داشتم با تخمک اهدایی بازم پوچ شد تمام آزمایش خوب بوده آزمایش کروموزوم و ژنتیک خوب بوده ۴۳ سالمه دکتر گفتن باید چند بار lvf کنین شاید یکی خوب بشه آیا فایده داره
- عمومی
سلام خسته نباشید..من 16سالمه یه چندروزی هستش درزیرشکمم احساس سوزش میکنم چیکارکنم ممنون میشم ازپاسخ گویی شما
- ممنون که جوابمو دادین خانم دکتر مهربون
ممنون که جوابمو دادین خانم دکتر مهربون.من واسه 5 اردیبهشت وقت گرفتم که احتمالا سونو و ازمایش هورمونی برام نسخه میشه.اگه مشکل هورمونی داشتم بهم دارو دادن و استفاده کردم باز هم واسه چکاپ مجدد باید مراجعه کنم؟و اینکه اگه هورمونم مشکل داشت از وقتی که داروهارو طبق تجویز دادن و شروع به خوردن کردم میتونم از یکی دو هفته بعد برم تهران درمان لیزرمو شروع کنم؟میگن 6.7 جلسه ای زمان میبره؟به نظرتون اگه مشکل هورمونی داشتم بعد اتمام جلسات لیزرم که حدود یک سال زمان میبره به نظرتون برای اینکه هزینه ای که کردم به باد نره(اخه هزینه لیزر خیلی بالاست)همیشه و هر چند یبار برای چکاپ پیش متخصص زنان برم که مجددا واسم ازمایش بنویسن؟اخه از موبر و موم و ژیلتو همه ی اینا خسته شدم.میخوام با امید اینکه حداقل واسه 2.3 سال و تا اخر عمرم حداقل از بخش بیشتری ازین موها راحت شم لیزر کنم.نظر شما چیه؟
- پاسخ به سونوگرافی
سلام ۵۰ سال ، ۳ فرزند، دو ماه سه روز لکه ببنی ، سه روز خونریزی شدید ،سه روز لکه بینی وباز یک هفته بعد همین چرخه با وجود خوردن دوفاستون فقط میزان خونریزی کم شد ؟چکار کنم؟
- جواب سونوگرافی
کیست مولتی کولار در تخمدان راست با سایز 53*34mm مشاهده شد . اکوی میومتر مختصری کورس است . ضخامت اندومتر 6mm است . میخواستم ببینم این نوع کیست ممکن است بدخیم باشد .
- افتادگی رحم
سلام... اگه افتادگی رحم درجه یک باشه بدون جراحی قابل درمان هست ؟ و بعد از درمان میتوان دوران بارداری رو طی کرد یا بارداری ممنوعه ؟
- دعوت به همکاری
خانم دکتر شرف الدین عزیز، خوشحال خواهیم شد که افتخار همکاری با شما را به عنوان دکتر آنلاین زنان، در اپلیکیشن مدافون داشته باشیم. از طریق این اپلیکیشن شما میتوانید بیماران خود را به صورت آنلاین ویزیت کنید.
- فیبرم
سلام من چهل سالمه بچه ندارم دو فیبرم 7میلیمتر و۱۳میلیمتر دارم آیا باید عمل کنم یا نه لطفا راهنماییم کنید؟
- شکم
دوستم ضربه ای به زیر شکمم زد چند روزه یکم درد میکنه نزدیک پریودیم هم هست نمیدونم حالا درد زیر شکمم مال پریودیه یا مال این ضربه و دخترم کلاس هفتم
- من دو سل از سزارینم میگذره ولی هنوز هم سمت راست سزارینم دقیقا کنار جای بخیه درد وحالت خارش دارم وحس میکنم چیزی شبیه سوزن داخل جایه بخیه دارم سونو انجام دادم گفت چیزی نیست وفقط جای بخیه سفت شده نمی دونم لان چکارکنم
سلام خانم دکتر من ۶ سال از سزارین میگیره چند روزه جاش شروع به خارش واز داخل میسوزه .چند ماه هم هست که بعد از سوزن زدن سه ماهه پریود نشدم
- تاخیر پریودی
سلام خسته نباشید من پریودم ۳هفته ست که بدون هیچ دلیلی عقب افتاده. از رابطه های جنسی کاملا مطمئن هستم میخواستم بدونم امکانپذیر هست؟
- سلام من سرگیجه وسردرد داشتم رفتم ازمایش گفتن کم خونی داری گلوبولهای سفیدت پایین فرستادن سونوگرافی به خاطر خونریزی شدید در قاعدگی الان تو سونوگرافیرحم دارای ابعاد بزرگتر از حد نرمال۴۶* ۱۱۶ میلیمتر اکوی میومتر هتروژن است تصویر فوکوس های اکوژن ونواحی هایپواکوی به صورت منتشر در میومتر رویت شده که مطرح کننده ادنومیوزیس منتشر در رحم می باشد یک میوم اینترامورال به قطر ۷میلیمتر در جدار قدامی فوندوس رحم رویت شد
ایا خانم دکتر این سونوگرافی مشکل زیادی داره من میترسم
- در زمان پریودی ضربه خوردن به کمر
سلام خسته نباشید من دیروز روز اول پریودیم بود که که ضربه محمکی به کمرم خورد چجوری بگم در اتاقمون رو در آوردیم گذاشتیم کنار ک من پام خورد بهش تا خم شدم افتاد رو کمرم الانم خیلی استرس دارم توروخدا کمک کنید
- محل بخیه سزارین
باسلام و وقت بخیرخدمت سرکارخانم دکتر بنده۱۱ماه پیش برای بار دوم سزارین شدم وتابحال محل بخیه هام درد دارم آیا طبیعی هست


