Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- لکه بینی سیاه
سلام من یک چند ماه ازدواج کردم برای پریودی لکه بینی سیاه رنگ دارم
- نارسایی دهانه رحم و سقط جنین
من بیمار دکتر سمیرا شیاری متخصص زنان و زایمان و نازایی و زیبایی هستم که مطب شون توی خیابان نواب رشت هست ، من چندبار سقط جنین داشتم تا با ایشون آشنا شدم ، ایشون برای نارسایی دهانه رحم من عمل سرکلاژ و پیشنهاد دادن ، انجام دادم و الان ماه آخر بارداری ام است و خدا رو شکر بچه مو نگه داشتم ، سوالم اینه الان بهتره سزارین بشم یا زایمان طبیعی کنم
- خونریزی زیادازمقعدنزدیک پریودی
امروزاصلاخونریزی چیزی نداشتم این دومین باره نزدیک پریودی خونریزی شدیدازمقعددارم نمیدونم چیکارکنم
- عفونت بخیه کیست بعد از ۲۰روز
سلام وقت بخیر من ۲۰روزقبل عمل کیست داشتم الان یکی دوروزه متوجه شدم عفونت کرده یه قسمت از بخیه رفتم بیمارستان سرم وانتی بیوتیک زدن الان از دیروز همون محل عفونت خون میده چکار کنم ؟
- سونوگرافی رحم و تخمدان
یک ریم secretionبین دولایه اندوسرویکال مشهود است یعنی چی
- ازمایش
سلام میخواستم بدونم تو حواب ازمایش کورتاژ اندومتر نوشته برشهایی از بافت اندومتر یا غذذ راست حاوی یک لایه سلول سیلندریک یا استرومای سلولار مشهود است خوبه جواب ازمایش یا نه
- غده روی لابیا کوچک
سلام خانم دکتر من مجردم و چند سالی هست روی لابیا مینور کوچک یک زایده گوشتی دارم که نه درد سوزش خارش یا قرمزی دارد تپل هستم و هیچگونه مشکلی از ناحیه تناسلی ندارم مشکلی دارد
- درباره کیس مولتی لوکولار
سلام باعرض ادب احترام من 30 سالم است یک کیس مولتی لومه لوکولاردرتحتانی کلیه راست به قدر 76m6چکارکنم ممنون میشم رهنمایی کنید
- کیست اکوفری
سلام کیست اکوفری۲۴*۲۲میلی که دارای یک کانون اکوژن جداری کوچک به اندازه ی تقریبی۳.۸میلی متردرتخمدان راست دارم برخورداراست برام توضیح میبینم ممنون
- خونریزی بعد از سقط
سلام خونریزی بعد از سقط قطع نشه نشانه چیست در صورتی که دکتر گفته بقایا مونده ۳ سی سی خودش دفع میشه ولی خونریزی مداوم مانند خونریزی پریودی کم هنوز ادامه داره نزدیک به چهل روز کم میشه ولی قطع نمیشه
- جوش زیرپوستی
سلام ببخشید من یه ماه پیش انتهای رانم نزدیک به ناحیه تناسلی جوش سر پوستی داشتم اذیتی نداشت اما الان دو هفتس اذیت میکنه و حس میکنم زیاد شده و جاشم باد کرده راستش اصلا نمدونم جوشه یا چی ولی اولش شبیه جوش سرپوستی بود میشه توروخدا کمک کنید
- نگرانی زیادی دارم
چند توده هایپواکو، ماکرولوبوله و پارالل در سونوی پستان مشاهده شده است چه کاری باید انجام دهم
- خارش جای بخیه سزارین
سلام خسته نباشید دوسال از زایمان ام میگذره الان چند روز که زیاد جایی بخیه ام خارش و سوزش داره
- ضایعه اکوژن
سلامـ۵۰ساله هستم ۴زایمان طبیعی داشتم الان مدت ۲ماهه لک بینی دارم گاهی زیادوگاهی کم چندروزهم پاک هستم سونوگرافی کردم تصویرضایعه ی اکوژن به ابعاد41در13 mm دارای پدیکل عروقی چسبیده بهچجدارقدامی اندومتر مطرح کننده ی polyp .درتخمدان راست تصویرضایعه ی کیستیک باجدارنازک ونمای ساده solidبه ابعاد30در18 درتخمدان چپ تصویرفولیکولهایی به اقطار8-2 مشاهده شده پزشکم گفته بایدکورتاژکنم نظرشماچیه
- جراحی بکارت
سلام چه جاها و مراکزی جراحی ترمیم بکارت انجام میدهند؟
- خونریزی بعد از دوران قاعدگی
سلام.خسته نباشید.من از ۱۲اسفند پریود شدم و غیر از ۱۷روز فروردین که پاک بودم تا الان خونریزی یا لکه بینی دارم.۲۱اردیبهشت به تشخیص پزشک کورتاژ شدم یک کورتاژ تشخیصی هم سال ۹۸ داشتم.هیچ مشکلی ندارم نه فیبرون نه سرطان نه کیست.۲۰روز قرص ldخوردم و الان ۵روزه قطعش کردم و خونریزی شدید دارم.از دیروز دوباره شروع به مصرف کردم.که شب پنجم میشد اما فرقی نکرده وضعیتم.خواستم بپرسم آیا میتوانم دوفاستون استفاده کنم.۴۷سالمه وزنم ۹۷کیلوست.پیشنهاد شما جیست.لطفا راهنماییم کنید.مننونم
- کلو میپرامین
آیا قرص کلومیپرامین برای افراد باردار مضر است؟
- بقایای بارداری ک ۲۰ میلیمترهست امکان دفع باداروهست
باسلام من یکماه پیش سقط داشتم وبعدازده روزرفتم سونوگرافی که دکترگفت ۱۸میلیمترمونده ودرحال دفع است ودوباره الان یکماه میگذره ودوباره رفتم سونگرافی ونوشته تصویرکانون اکوژن هتروژن بعضادارای نواحی هایپواکوبه دیامتر۳۴×۲۰م.م منطبق برکاویته اندومترمطرح کننده ی بقایای بارداری درحال دفع میباشدامکان داره بادارودفع بشه ؟
- لابیپلاستی
آیا عمل لابیپلاستی نیاز به همراه داره برا انجام عمل و همچنین سفید کردن واژن
- بارداری
سلام ازمایش دادم بارداری مثبت ولی سونووجود ساک حاملگی نشان نداد هفته چهارم هستم ونوشته رحم بزرگتراز طبیعی واکوی میومتر هتروژن است وچند میوم اینترامورال ساب سانتیمتر پراکنده در میومتر دیده شد تو را خدا جوابم رابدهید خیلی نگرانم


