Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- بارداری بببب
سلام وقتتون بخیر،من اقدام به بارداری دارم شش روز مونده بود به پریودیم ترشح قهوه ای داشتم باز فرداش یعنی پنج روز مونده بود به پریودیم رفتم سرویس بهداشتی مقداری کمی خون اومد باز قطع شد امروز صبح رفتم سرویس بهداشتی که چهار روز مونده به پریودیم ترشح تیره داشتم مثل قهوه ای خیلی تیره یا سیاه بود باز دیگه چیزی نیومده …به نظرتون باردارم یا علت چیز دیگست ؟ میشه کامل توضیح بدید ممنون میشم…
- یائسگی ناخواسته
سلام واحترام دکترم که 3تا سزارین کرده بود بعدش همIUDبرایم گذاشت بعد10سال برداشت حدودا 20سال بعد که مرتب پریود ميشدم گفت:الان50سالت است قطعی زود پریود باعث مبتلا نشدن رحم به سرطان میشود بچه هم نمیخواهی آمپول های هندی قوطی سفیدرنگ داد عضلانی تزریق کردم الان 10ساله یائسه هستم ولی وقت تخم گذاری ترشح دارم اسم آمپول هم یادم نیست ودکترهم فوت کرده لطفا در صورت امکان راهنمایی و اسم آمپول رابفرمائید. سپاس ازشما بزرگوار
- نازایی
سلام خانم دکتر عزیزدرمان دارویی شروع نکردم من در اذر ماه تخمک کشی داشتم که هایپر شدم وشما دوماه ال دی تجویز کردید که قرار بود اسفند ماه بعد از اتمام قرص ال دی بیام سونو شم که به خطر شیوع ویروس کرونا نتونستم بیام وگفتین اگه وضعیت تخمک هام خوب نباشه باید تخمک اهدایی بگیرم و۳۲ سالمه حالا موندم چیکار کنم لطفا راهنماییم کنید ممنون
- بارداری
سلام استفاده از پودر مو بر دپی برای دست و صورت در سه ماهه آخر بارداری مجاز است استفاده کنیم ؟
- قرص ال دی
سلام و خسته نباشید... من قرص ال دیو که باید روز5 پریودی میخوردم سه روز بعد از تموم شدن پریودی شروع کردم به خوردن و شب بعدشم با همسرم نزدیکی داشتم. ایا احتمال بارداری هست؟
- سینه
باسلام وعرض ادب من چند وقت پیش احساس تودهای درسینه چپم داشتم که سینه چپم چندین ساله با فشار ترشح داره خودبخودی نیست با فشار که سونو دادم چندتا کیست کوچک داشتم مجاری شیریم باز بود که یکسالو نیم بچمو از شیر گرفتم حالا با این تفاسیر و ترشح با فشار دادن میشه مشکلی باشه سونو تشخیص نده البته من مادرم سرطان سینه داشته بخاطر اون نگرانم وگرنه دکتر سونو بهم گفت چندتا کیست کوچیکه که مشکلی نداره
- تست بارداری
تست بارداری در روز ۲۴ چرخه نشون میده باردارم یا خیر
- ivf
آندوتریوز 6یعنی خوبه یانه ..روز12سبکل
- سلام خسته نباشیدمن۴۲سالمه کیست آندومتریوز۳سانتی دارم دکتربرام زولادکس تجویزکردتازدم لکه بینی وپریودشدم بمدت۱۴روزبه دکترگفتم که قرص مجسترول۲۰داردروزی یکی گفت اگرقطع نشدروزی۲تابخوردوز۲۰خوردم بعد۳روزقطع شددوباره لکه بینیم شروع شدخواستم ببینم چرامن اینطورشدم خسته شدم دیگه مگراین آمپول موقتایائسه نمیکنه چرامن یائسه نشدم ممنون
- خطرناکه؟
سلام آیا اصلاح موی زیربغل با موچین باعث سرطان میشه؟
- واکسن کزاز در بارداری
هفته بیست ونه بارداری هستم. ده سال از آخرین واکسن کزازم گذشته. از بهداشت گفتن بیا واکسن کزاز بزن. بعضی ها منصرفم میکنن میگن لازم نیست واکسن بزنی ماده شیمایی هستن که معلومنیست برا جنین در اینده مشکل ایجاد کنه یا نه. موندم نمیدونم چیکار کنم. نظر شما چیه؟ آیا واجبه واکسن کزاز ؟
- فولیکول نامتناسب
سلام در سونو نوشته شده در تخمدان راست دو فولیکول نامتناسب با فاز جنسی به قطر14_15mمشهود است احتمال بارداری دارد یا خیر ویک کیست نوبوتین در ناحیه سرویکس
- کیست تخمدان
- تغییر قرص جلوگیری
سلام وقت بخیر من از قرص روجا استفاده میکردم حالا میخوام تغییر بدم روکین بخورم ، ممنون میشم راهنمایی کنید که از چه زمانی قرص جدید رو مصرف کنم
- بارداری
سلام خانم دکتر ۳۲ هفته باردارم وزن جنین ۲۲۰۰ هست آیا خوبه؟؟؟
- سلام من برای نامنظمی پریودم قرص مدروکسی پروژسترون بعد پاک شدنم از قاعدگی ۵روز دیگش خون ریزی داشتم حالا دکتر قرص دوفاسترن داده من روز دوم قاعدگیم بود گفت قرص دوفاسترن بخورم دستور دکتر غلط بود که من از روز دوم قاعدگی شروع کردم بخوردن قرص دوفاسترن حالا بعد ۱۰روز که قرص تموم شد دوباره پریود میشم باید چیکار کنم
- لخته خون
سلام خسته نباشید،علت لخته خون در پریود چیست؟میتونه علتش بخاطر فیبروم باشه؟
- amh
سلام.ایاممکندارهتخمدانهابزرگو fshوLHوپرولاکتیننرمالباشهومقدار amhدرروزسوم پریودکمترازیکباشه
- سوزش ادرار
من در روزهاي انتهايي پريوديم هستم ،وقتي ادرار ميكنم در انتها سوزش و درد دارم ،و زود به زود هم دسشوييم ميگيره،يك هفته قبل ترش هم موقع نزديكي با همسرم كمي خون ديدم حين نزديكي ميخواستم بدونم مشكل چي ميتونه باشه
- اقدام به بارداری
خانوم دکتروقتتون بخیر34هستم من تنبلی تخمدان وکیست کوچکی داخل تخمدان دارمدکترزنان قرص مدروکسی پروژسترون به من داده به مدت 10شب دوعدد میخورم ا ماه قبل از کیت تخمکگداری هم استفاده میکردم یه خط پررنگ بالا ویه کم رنگ پایین نشون میداد وبه شماگفتم گفتین بزار ازماهی دیگه نزدیکی داشته باشی امروز 7 روز پرید هستم شما گفتین ازاین ماه اقدام به بارداری کنم چندروز ،ازپریدیم بگذره نزدیکی داشته باشیم ؟؟؟؟همیشه قرص پنتوپرازول 20میخورم چون رفلاکس معده دارم ضرری نداره حامله بشم ؟؟؟سوال دیگه خانوم دکتر من چندروز اموکسی کلا و قرص سرماخوردگی مونته لوکاست هم میخورم گوشم دردمیکنه مشکل نداره قبل ازبارداری این داروهارو میخورم؟؟؟


