Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- ابله
سلام اگرخانم بارداری بافردیکه ابله مرغان دارم برخوردکندچه کاربایدبکن مبتلانسه
- ناباروری
سلام 7ساله باردار نشدم تنبلی تخمدان دارم در مرحله ای وی اف بودم که تخمک کشی کردم گفتن جنین تشکیل نشده حالا بهم کمپول اووبوست داده امکان داره باین کمپسول باردار بشم
- PRP تخمدان
سلام خسته نباشید من ذخیره تخمدانم خیلی پایین هست و مایل به انجام PRP تخمدان هستم استفاده از سلولهای بنیادی مغز و استخوان در کلینکهای شهر رشت قابل انجام هست یا باید برم تهران؟ سلولهای بنیادی خون قاعدگی چطور؟ چون نمونه گیریش راحتتر از مغز و استخوان هست ترجیح میدم اول سلول بنیادی خون قاعدگی رو انجام بدم در رشت انجام میشه؟خودتون میتونید برام انجام بدید؟
- جوش پیشانی سر سینه در کودکان ۱۱ساله چیست وآیا خطرناک است؟
- بارداری
باسلام در هفته ۱۲ بارداری هستم و هنوز سنو ان تی نرفتم . از دیروز احساس نم و خیسی دارم . یعنی بعد از اینکه به سرویس میرم این احساس رو دارم . از توالت فرنگی استفاده میکنم البته آب هم زیاد میخورم. وقتی که با دستمال خودم رو چک میکنم هیچ رنگ و بویی روی دستما نیست . الان یعنی اینکه نشت کیسه آبم هست ؟؟؟ خیلی نگرانم
- چرا دکتر روزی یک عدد کپسول
من خانم ۳۵ساله هستم ،یه زایمان زود راس داشتم ،یک سال بعد از عروسی ،الان ۱۷ سال دیگه بچه ندارم ،الان دکتر این دارو را اوابوست رابرام تجویز کرد روزی یک عدد آیا تاثیر هم دارد ،من پریود هم عقب می اندازم ۳تا ۴ماه بعد هم باید آمپول بزنم تا پریود بشم ،نمیدانم چیکار کنم
- سلام علت شن ریزی مثانه چیست؟ من در سنوگرافیم نوشتخ بود وجود ذرات اکوژن که نشان دهنده خون یا دبری است ولی ازمایش ادرارم خوب بود و عفونت نداشتم و سنوگرافی دادم و چیزی معلوم نشو بعد از یکسال سنو دادم دوباره که گفتن شن ریزی داری
- تاثیر سی تی اسکن
سلام و درود من سیکلم بین ۳۰ تا ۳۵ روز هست بعد اقدام دنده هام درد میکرد سی تی اسکن دکتر نوشت آزمایش بتا انجام دادم منفی بود بعد من یه دفعه بیشتر اقدام نداشتم ۷ خرداد اقدام داشتم ۲۱ آزمایش بتا منفی و سی تی اسکن گرفتم الان پریودی من عقب زده و نگرانم اگه یه درصد باردار باشم واسه جنین اون اشعه های سی تی اسکن مشکلی که ایجاد نمیکنن ممنون و تشکر
- سونوگرافی
سلام۱۸سالمعمجردمسعروزمیشعخیليکلیهدردمامروزرفتمسونوبهمگفتنبایدبرمپیشجراحبمگفتن«تصویرمایعازادخفیفدرفضايسابهپاتیکموریسونپرياسپلنیکاینترلوپشکمیولگنیکلدوساکخلفیوقدامیپريوزیکالرویتمیشه بنظرتونچیکارکنم
- مصرف قرص دوفاستون
سلام من دو تا فیبروم نسبتا بزرگ دارم ۴۷ سالمه به پزشک متخصص مراجعه کردم یکیشون میگه به خاطر سنت نمیتونیم داروی هورمونی بدیم ودیگری قرص دوفاستین دادن هر دو دکترای حاذق هستن نمیدونم به حرف کدومشون گوش بدم دکتر دوم گفتن احتمالا رحمت باید ورداشته بشه لطفا نظرتونو بهم بگید ممنون
- هیستروسکوپی
سلام.دکتر من جواب هیستروسکوپی گرفتم.میشه برام تفسیرش کنید.مشکلی هست یا نه؟ممنون Several Fragmented Tissue totally measuring 2.7*1.6*0.5cm Sections show fragments of endometrial tissue with polypoid features.Glands are arranged in dense fibrotic stroma with thick walled vessels. Diagnosis:Uterine curettage,endometrium
- آیا به صورت طبیعی باردار میشوم
من سال ۸۳سپتوم طولی وعرضی واژن داشتم وجراحی شده ام وسال ۹۲آژنزی واژن وآژنزی سرویکس داشتم وجراحی شده ام ورحم وتخمدان هم دارم ودرسونوگرافی من نوشته شده که رحم partialbicornate وسپتوم بلند وپرید وعادت ماهانه هم میشوم خواستم بپرسم آیا من به صورت طبیعی باردار میشوم یا خیر یا باید از رحم اجاره ای استفاده کنم
- پریود نشدن
سلام من قرص سیبل میخورم از رو ۵ پریودم وقتی به سفیدا میرسم پریود مینمایند دفعه سفیدار و خوردم تموم شد الان ۵ روزم از روش میگذره من نشدم احتمال بارداری هست یا علت چیه
- تشکر 😘😘😘
با سلام و عرض ادب خدمت خانم دکتر عزیز میخواستم برای بار چندم ازتون تشکر کنم بابت پاسخگویی بدون چشمداشت و دلسوزانه تان اجرتون با خدا
- کیست تخمدان
سلام خانم دکتر من قرص سیبل برای کیست تخمدان و ریزش مو استفاده میکنم قرصای رنگی تمام شده اگر قرصای سفید مصرف نکنم مشکلی پیش نمی آید؟
- غربالگری
سلام خانم دکتر ،می خواستم بدونم تو ۱۰ هفته و ۱ روز میشه تست غربالگری مرحله انجام داد ؟
- آمپول واریوپپتیل
برای دخترم آمپول واریو پپتیل تجویز کردن اما پرستار آمپول و به هم نزد و بدون قاطی کردن ترزیق کرد ، سوالم اینه که در عملکرد آمپول فرقی نمیکنه
- بارداری
سلام من۱۴ سالمه پرده بکارتم سالمه با هیچ مردی رابطه نداشتم مایع منی اصلا به واژنم نزدیک نشده ولی حدود دوماه پیش خودم انگشتم و چند شی دیگه وارد مقعدم کردم پنج روز حالت تهوع دل درد و معده درد داشتم الان یبوست دارم ولی حداقل روزی یکبار میرم برای دفع مدفوع سینه هام یه هفته نوکشون درد بود الان رگ آبی روی سینه هام است پریودیمم نامنظمه کلا یک سال است هم که پریود میشم امکان بارداری وجود داره توروخدا جواب بدید خیلی میترسم
- امپول
سلام هفته ۳۲بتامتازون زدم دوباره چندهفتگی بایدبزنم
- سقط ناقص
سلام من یه هفته پیش سقط داشتم چون روز بعدش سونو دادم ۵سی سی بقایا مونده دکتر بهم گفت پنج شب ال دی مصرف کنم هر شب دوتا میخواستم بدونم با ال دی دفع میشه یا باید کورتاژ بشم


