Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- بقایا
سلام وقت بخیر خسته نباشید. ممکنه یعد از هیستروسکوپی بقایا ،بازهم بقایا بمونه داخل رحم؟
- سونو
باسلام من سونو سینه دادم سینه هام متراکم بود میشه متراکم بودن بخاطر این بوده که نزدیک پریودیم بوده:؟
- اقدام به بارداری
سلام آیا در سیکلی که توش اقدام کردیم و استثنائا دو روز بعداز تخمک گذاریم روز اول لکه بینی و روز بعدش خونریزی شدید روز بعدش خونریزی متوسط وقط شد تاشب آیا امکان بارداری وجود دارد زودترین زمان انجام تست چه روزیه قبل ازتعویق پریودیم
- کیست کوروئید پلکسوس
سلام انومالی هفته ۱۸ دادم کیست کوروئید پلکسوس ۶ میلی تو سرشه رفع میشه یا ممکنه رفع نشه
- ماموگرافی پستان
سلام خسته نباشید من ۶ماه پیش سونوی پستان دادم خانم دکتر علیزاده صفت گفتن که قرص Eهفته ای ۳باربخورم الان ۶ماه شده باید برم سونو بدم ایا به دلیل بیماری کرونا میتونم سونورو بندازم عقب دیرتر برم؟؟ممنون ازشما
- آیا سونو شکمی باعث انتقال بیماری میشود
سلام وقتتون بخیر خانم دکتر امروز بنده سونو شکمی رحم و تخمدان داشتم نفر قبل بنده هم سونو واژینال داشتن که هی دست زدن به رول دستمال کاغذی هی خودشونو تمیز کردن و بعد رول دستمال کاغذی تمیزم که اینقدر بهش دست زده بودن همونجا رو تخت گذاشتن و رفتن منم فقط دستمال رو جمع کردم گذاشتم کنار یه دستمال کاغذی تمیز دیگه ای برداشتم ندیدمم اصلا دکتر دستکششون رو عوض کنن بعدم رو همون تخت سونو شکمی رحم و تخمدان شدم بعدم خودمو با دستمال کاغذی تمیز پاک کردم امکانشه چون دست زدم به دستمالایی که خانمه دست زدن هی بهش و بعد خودمو با دستمال دیگه ای تمیز کردپ و دکتر اگر دستکششون عوض نکرده باشن باعث انتقال بیماری بشه؟ بشدت نگرانم میترسم ازین طریق زگیل یا بیماری دیگه ای بهم منتقل شده باشه
- خونریزی شدید و طولانی
سلام من حدود ۴۳ سال دارم حدود ۲۰ روز پریودی ادامه دار شده وسطش لک بینی الان دوباره شدید دکتر قرص ترنسید ،ال دی، و دوفاستون داده، الان حالت تهو دارم طبیعی
- قائدگی
سلام خانم دکتر خسته نباشید من pco دارم بعد قرص سیپروترون دکتر بهم دادن واسه منظم شدن پریودام بعد قرص چند ماهه مصرف میکنم جمعه دوهفته پیش پریود شدم و یک هفته پریود بودم و جمعه هفته بعدش تموم شد پریودیم .حالا دوباره از دیروز ک یک هفته از تموم شدن پریودیم میگذره باز پریود شدم و خونریزیمم نسبت ب وقتیکه با قرص پریود میشدم بیشتره.ب نظرتون چیکار باید بکنم؟
- قرص پردنیزولون
سلام .۹ هفته باردارم وهماتوم دارم. پردنیزولون ۵ روزی ۲تا تجویز شده .آیا پردنیزولون به جذب هماتوم کمک میکنه یا دلیل دیگه ای داشته که تجویز شده؟
- تهوع و درد شدید پریود
سلام من ۱۷ سالمه الان ۶ماهه که روز اول پریود درد شدیدی میگیرم طوری که نمی تونم بخوابم و تهوع میگیرم و بالا میارم خونریزیم نرماله شدید نیست علتش چی میتونه باشه آیا خطرناکه؟
- خونریزی ساب کوریونیک
خونریزی ساب کوریونیک به ابعاد ۴*۲۲ در قسمت تحتانی ساک بارداری دیده شده آیا خطر ناک هست و ممکنه به جنین آسیبی برسونه؟
- کیست اندومتریوز
سلام من دختری 36ساله هستم که یک سال و نیم پیش مورد جراحی کیست اندومتریوز که ده سانت بود قرار گرفتم مجرد هستم و باز دوباره سونوگرافی دادم و الان کیست من پنج سانت هست دکتر برام قرص مارولون تجویز کرده که بخورم خیلی نگرانم که دوباره بخام عمل کنم چون عمل من عمل باز بود طبق تشخیص پزشک و به نظر شما من فریز کنم تخمدانمو برای بچه دار شدن کار درستیه؟
- افزایش بافت گلاندولار
سلام وقت بخیر افزایش بافت گلاندولار در سمت چپ دیده شده من مرد هستم بنظرتون علت چیست
- تعیین جنسیت
هزینه Ivf
- سقط جنین و
با سلام یه ماه پیش سقط خودبه خودی درهفته نهم به دلیل توقف رشد جنین در هفته هفتم داشتم که در همان روز سقط با سنو گفتن که چیزی از بارداری نمانده و سقط شده است . بعد از گذشت ۳۰ روز پریود شده ام ک بعد در روز هشتم پریودم که خونریزی کامل قطع شده احساس درد خفیف در شکم و گاهی ناحیه تناسلی دارم آیا این علائم درد نشانه باقی ماندن بقایای سقط است ؟؟؟
- دکتر
سلام برای عفونت دندان و تب لرز باید به چه دکتری مراجعه کنم ؟ دندان درد داشتم بعد یهو دو روزه که تب لرز میگیرم و حالت تهو پهلو هام درد میکنه چیکار کمم طورخدا راهنماییم کنید ؟
- دبریهای اکوژ
سلام امروز سونو دادم ۳۵ هفته وپنج روز هستم مایع امینیوتیک حاوی مقادیری دبری های اکوژن هست خطر ناکه؟ خیلی نگرانم.
- رحم دوشاخ با سپتوم۱۰میل؟
سلام بنده بارداری اولم هست بدون سابقه خونریزی یا سقط اما دکترم فقط به دلیل دوشاخ بودن رحمم با سپتوم ۱۰ میل, در هفته پنجم دو عددآمپول هیدروکسی پروژسترون۲۵۰به فاصله یک هفته و ۴۰عدد شیاف فرتیژست۴۰۰ هر۱۲ ساعت یک عدد برام تجویز کردن برای جلوگیری از زایمان زودرس و سقط.آیا این داروها در هفته های اولیه با توجه به دوز بالای پروژسترون باعث دوجنسه بودن جنین پسر یا تغییررفتارزنانه بعد از سن بلوغ میشن؟
- تفسیرسونوگرافی
باسلام میشه لطفا یک سونوبفرستم تفسیرشوبهم بگیدتوش زده رحم هتروژن۲۷.۴.۶۶اکوی هتروژن یعنی چی؟خطرناکه؟درمانش چیه؟
- زنان وزایمان
با سلام یازده ساله ازدواج کردم متاسفانه هنوز باردار نشدم با توجه به سونو گرافی اخیر که انجام دادم فیبروم و تنبلی تخمدان دارم آیا میتونم بار دار بشم یان؟


