Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- آیا احتمال بارداری با قرص سیبل وجود دارد؟
سلام وقتتون بخیر من پنج روزه پریود نشدم قرص سیبل هم استفاده میکنم تازه رسیدم به قرص های سفید رنگ ، آیا احتمال بارداری هست؟ خواهش میکنم راهنمایی کنید
- تاثیر سونوی NTو NB بر غربالگری ها و تاثیر غربالگری ها بر نتیجه آزمایش آمنیوسنتز
سلام خانم دکتر من سوال پرسیدم ولی شما در جواب فقط . گذاشتین در صورتی که سوالم تکراری نبود لطفا سوالمو پاسخ بدین ممنون میشم سوالم این بود:سلام ببخشید من به جواب سونوگرافی NTو NBشک دارم میخوام بدونم اگه این سونوی NTو NB که در ۱۲ هفته و ۴ روز انجام دادم غلط بوده باشه ممکنه به خاطر اون نتیجه آزمایشهای غربالگری مرحله اول و مرحله دوم بارداری غلط بشه؟ و اگه غربالگری مرحله اول و مرحله دوم بارداری و سونو NTو NBغلط بشه ممکنه باعث بشن جواب آمنیوسنتز هم غلط بشه؟ توروخدا راهنمایی بفرمایید.
- عمومی
سلام وقت شما بخیر اقصد بارداری دارم,و تعریف خانم دکتر رو شنیدم,سوالاتی داشتم در زمینه اینکه تحت قرارداد چه بیمه هایی هستندو اینکه در کدوم بیمارستانها,فعالیت دارندت
- بارداری
با سلام و احترام ، خانم دکتردر سی و نه سالگی بعد از گذشت پنج سال از ازدواجم بعد از تاخیر در پریودم آزمایش خون دادم و در اوج ناباوری متوجه شدم باردارم . اما از ترس اینکه نه ماه بعد چگونه نوزاد را بدنیا بیاورم از زایمان میترسم چه طبیعی چه سزارین .شاید همین امر هم دلیلی بود که پیگیر بچه دار شدن نبودم. خانم دکتر عزیزم به نظر شما زایمان طبیعی کم خطر تره یا سزارین.
- سلام کیست اکوفری تخمدان چپ دارم چندماه اقدام ب بارداری کردم باردارنمیشم کیست هم چندماه هست برطرف نمیشه
سلام کیست اکوفری در تخمدان چپ دارم چندماه برطرف نشده اقدام ب بارداری کردم باردارنشدم در تخمدان راست فولیکول دارم
- خیلی مهم
مصرف شیاف استامینوفن ۳۲۵در ماه دوم بارداری ضرر داره؟
- آمپول دکاپپتیل چیست
سلام میخواستم بدونم مصرف آمپول دکاپپتیل برای چی هست در زنان
- ضایعه اکوژن
سلام من هفته ۲۵بارداری هستم سنوگرافی گفت یه ضایعه اکوژن به ابعاد ۴۶.۳۵ mm کاملا همی توراکس چپ را احاطه کرده و باعث انحراف قلب به سمت راست شده است دکتر برام امپول ریه نوشت بزنم و گفت دوهفته دیگه بیا سونو میخاستم بدونم این اکوژن یعنی چی و چیز خیلی خطر ناکی هست؟؟
- تنگی نفس بارداری
سلام خانم دکتر بنده هفته29بارداری هستم دوبار هنگام بالا رفتن از پله دچار تنگی نفس شدید شدم که چشمام سیاهی رفت و به زحمت نفس می کشیدم فکر میکردم مرگ فرا رسیده هر دوبار هم خریدهای منزل بهمراهم بود لازم بذکر است در غربالگری هم نوشته بود ابتلا به پره اکلامپسی ریسکش بالاست که دکترم گفت ریسک بالا داری ولی فشارم که هر روز چک میکنم مناسب است آیا این تنگی نفس خطرناکه است؟
- حاملگی پوچ
با سلام علت حاملگی پوچ چیست ؟خانم دکتر امکان دارد در باردای بعدی اتفاق بیافتد ،برای جلوگیری از این اتفاق چه کاری می توان کرد با تشکر
- بارداری
سلام من پریودم عقب افتاده دکتر امپول پروژسترون دادا ۲ تا امروز ۷ روزه تزریق کردم هنوز پریود نشدم ۲ بار شب درد معده حالت تهوع داشتم میشه باردار باشم میترسم تست کنم منفی بشه چیکارکنم
- طول سرویکس
سلام خانم دکتر. من برای سونوگرافی هفته ۱۹ دکتر سونو واژینال شدم و طول سرویکسم ۲۸ بود. نیازی هست که سرکلاژ انجام بدم؟
- بارداری
سلام من هفته۶مم پس از ارگاسم بدون دخول لکه بینی صورتی روشن مشاهده کردم ایا خطرناکه؟باید چیکار کنم
- سلام همسرم ناتوانی جنسی واز قرص تادالافیل استفاده میکنه آیا عوارضی نداره برای بارداری من و این که برای همیشه مشکل ناتوانی جنسی همسرم برطرف میشه بنظرتون میشه رونمایی کنیدلطفا
- پریود بعد از قرص اورژانسی
سلام خسته نباشید. من سیکلم عموما سی روزس که۲۲خرداد رابطه باکاندوم داشتم دوساعت بعدش قرص اورژانسی تنسی دوتا باهم مصرف کردم ۱۱روز بعد دپم تیر خونریزی سبک با لخته داشتم بمدت ۴روز. درکل پنجم شیشم تیر وقتم بود. بعد اون خونریزی ازمایش دادم.بتام شد۱.۲> بیبیچک زدم منفی شد ولی زیردلم سمت چپ یدفه سمتراست یدفه سفته تکرر ادرارم دارم
- مشاوره ژنتیک
هزینه مشاوره ژنتیک
- عوارض دارویی
سلام هفته ۷ بارداری هستم،،با توجه به استفاده از قرصهای اعصاب و تپش قلب و زوج مینور بودن قصد سقط دارم که دکترم گفت نمیشه و من از پرسو جو از اطرافیان قرص سایتوتک رو خریداری کردم ولی الان از استفاده از اون میترسم،چون میگن خطر ایست قلبی داره،،الان من چه کنم؟لطفا راهنمایی کنید🙏🙏
- اکوژن بطن چپ 18هفته
- تیرگی پوست در بارداری..
سلام من باردار هستم ،گردنم دچار خط و تیرگی شده،گوشت اضافه کوچک هم زده ،ایا بعد از زایمان از بین میرود؟
- اصطراب بارداری
سلام خانم دکتر.بد دوبار سقط اضطراب شدید دارم دکتر روانپزشک قرص سرترالین را تجویز کردن که گفتن حین بارداری مصرف شود.سوالم این است داروهای اضطراب میتواند برای جنین مصر باشد ریسک اش چقدر است.میتوانم مصرف کنم?مننون


