Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- روکین
سلام خانم دکتر عزیز،درصورت امکان دستور مصرف قرص روکین را لطف میکنید؟قربان محبت شما زنده باشید
- کیست بزرگ تخمدان چپ
سلام . سونوگرافی کیست با سپتای نازک متعدد و اکوی داخلی و ابعاد ۹۹×۶۷ مشاهده شده که داپلر واسکولاریتی پریفرال دارد (اکوی ۲) و Ri آن 0/56 می باشد که مطرح کننده سیست ادونم با منشاء تخمدان چپ است آیا این کیست سرطانی هست ؟ آیا باید با تخمدان برداشته شود.
- سقط
سلام ۲۰ روز سقط کردم روز ۱۷هم رفتم سونو ۳ میلی بقایا دارم الان خونریزی حالت روز چهارم پریودی ایا نیاز ب کورتاژ دادم
- واژن
دختر چهارده ساله در لایه داخلی واژن یه جوری مانند یه مهره تسبیح روی لایه داخلی زده ایا خطرناکه ؟
- عمل فتق شکم
سلام خسته نباشید. عمل فتق شکم انجام دادم عملم باز بود تور برام گذاشتن. دکتر گفتن دیگه نباید بار دار بشی. علتش چیه دیگه نمی تونم باردار بشم؟نظر شما چیه؟ ممنونم از شما
- توده هایپواکو
سلام یک سال پیش دو سونو گرافی انجام دادم به فاصله ۳_۴ ماه که توده هایپواکو ابعاد ۱۱.۸ در ۶ دیده شد در سینه چپ و توصیه شد هر ۶ ماه سونو بدم آیا خطرناک هست؟ باید برم سونو ؟
- عقب افتادن پریودی در دوران آبله مرغان
من سه روز میشه که ابله مرغان گرفتم و باید پریود میشدم ایا ربطی به ابله مرغانم داره؟ لکه بینی های کم هم دارم اما کامل نشدم
- طول سرویکس
سلام من سی و یک هفته ام با طول سرویکس ۲۹/۲ در حالت عادی و در حالت والسالوا ۲۴ باید استراحت مطلق باشم؟ دارویی ک دکتر داده شیاف پروژسترون و آمپول بتامتازون هست
- سلام من بی دلیل دلم پر میشه ومیخوام گریه کنم وشب خوابم یاد و همش سردمه شما نظرتون در این باره چیه؟ آیا افسردگی گرفتم یا کم خون نی دارم
- سلام خانم دکتر من یه ماهه پریودم عقب افتاده تست میزنم منفی میشه راهنماییم کنین
- پرده بکارت
سلام خانوم دکتر وقت بخیر همسرم ی چهار روزی از زمان رابطه میگذره موقع رابطه که برای پارگی بکارت انجام دادیم خیلی خون ریزی داشت رفتیم دکتر شهرمون معاینه کرد گفت خون ریزی داخلی نداره خوب پاره شده بعد چند روز کهمیگذره میگه همش لک های قهوه ای میبینم ازشون پرسیدم قبلا هم داشتی گفت بله قبل از پریودیم میدیدم همیشه الان همش استرس اینو داریم که مشکلی هس یا نشانه بارداری نباشه چه بعد از پاره شده فقط خیلی ضعیف رابطه کردیم ولی داخلش نریخت سریع در اوردم حالا لطفا میشه در این زمینه راهنمایی کنین باتشکر لک های قهوه ای چی اصلا دیگه خیلی تو استرس و فشار ناراحتیم حال عمومی همسرم خوب نیس منو سرد و ناراحت کرده لطفا راهنمایی لازم رو بفرمایید با تشکر
- پریود
سلام وقت بخیر من همیشه با مصرف قرص پریود میشدم ولیدو ماهه که بی قرص میشم واین دوبار خونریزیم خیلی کمه وبه صورت لخته های خشک شده به رنگ سیاهه ایا خطرناکه؟
- پریودی نامنظم دارم
باسلام،من 3ماهی است،که وقت پریودم 4،5بالکه بینی شروع میشه و بعد روز7خونریزی ام شروع میشه،امروز،روز11پریودم هست بازم خونریزی دارم چیکارکنم قطع بشه؟
- متخصص زنان
سلام من سونگرافی رفتم...نابوتین سیست ب دیامتر8 م م در سرویکس مشاهده شد میش درموردش توضیح بدید ممنون میشم
- چند روز بعد از قرص اورژانسی خونریزی داشته باشم باید
- فولیکول به دیامتر ۲۵ م م در تخمدان چپ نشانه چیست
با سلام فولیکول به دیامتر ۲۵ م م در تخمدان چپ نشانه چیست
- خودارضایی
سلام وقت بخیر ببخشید که یکم رُک میگم پس از خود ارضایی در هنگام ادرار یک نقطه خیلی کوچک خون خیلی تیره دیدم و اینکه اصلا نزدیک به پریودی نیستم و دوماه قبل بدون خوردن غذا خودارضایی کردم و پس از دوش گرفتن که ۵ دقیقه می گذشت شکم درد خیلی شدیدی گرفتم که کمرم و زیر شکمم و لگن پاهام رو درگیر می کرد و اینکه خود ارضایی مالشی بوده و هیچ گونه دخولی به وجود نیومده و میخوام بدونم پردم سالمه خیلی استرس دارم
- ضربه خوردگی
وقتی رابطه از پشت داشتم ضربه محکمی واژنم خوردخونریزی کردم بدنم زخم شده الان هم نزدیک پریودیمه لکه میبینم مشکل کجاست؟؟
- سلام فلوکونازول در شیر دهی ضرر دارد .عفونتم با کرم از بین نمیره
- درباره کیست تخمدان
سلام وقت بخیر دکتر من مجرد هستم و پریودم منظم نبود دکتر که رفتم حدود سه ماه قرص سیپروترون کامپاند مصرف کردم بعد عوارض داشت دکتر برام عوضش کرد و وروژست برام تجویز کرد الان برشورش رو مطالعه کردم نوشته علائم اندومتروزیس ممکن است با قطع وروژست برگردد ، ینی دوباره مثل قبلا میشم؟؟؟


