Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- نازایی
با عرض سلام وخسته نباشید یک بار سقط داشتم دکتر گفت از دهانه رحم هست دستگاه پاساری گذاشتم بازم سقط کردم دکتر میکه باید ای وی اف بشی نمیدونم چه کار کنم ممنون از راهنمایتون
- نازایی
سلام من خودم تنبلی تخمدان دارم م همسرم اسپرش حرکت نداره میخواهم بدونم با این مشکلات من باردار میشوم یانه
- پریود شدن حین مصرف پروژسترون
سلام وقتتون بخیر من پریود نمیشدم و به پزشک مراجعه کردم سونوگرافی رفتم و گفتند تنبلی تخمدان دارم برام قرص پروژسترون دادن ۱۰ شب شبی ۲ عدد الان ۱۶ تا مصرف کردم ۲ شب دیگه باید بخورم اما پریود شدم ایا باید قرص رو قطع کنم یا ن؟
- Discover the excellence of Cryoin Engineering in the realm of authorized gas production. Understand the significance of neon for semiconductors with insights from market experts.
If you are looking for a supplier that combines quality and strategic importance, Cryoin Engineering Ltd deserves your close attention.Produced by a company that never stops innovating, the company elevates a fundamental industrial process into an experience of technological excellence and guaranteed supply.Core Operations: Where Air Becomes Critical Value Imagine being the backbone for global semiconductor and laser manufacturing. High-tech sectors are ready for the challenge: your mission is to provide gases with purity up to 99.9999%. Every batch tells a story of quality. The purification technology becomes your assurance of quality where technological sovereignty reigns supreme.Technology and Standards: A Commitment that Comes to Life The scientists have focused on details that make them an industry benchmark. To in-house designed and installed equipment, everything contributes to creating a trustworthy partnership. The use manufacturer of rare gases top-tier analytical equipment completes the picture, creating the perfect environment for precision and environmental consciousness are the main protagonists.Key Advantages: The Beating Heart of the Company This is where Cryoin Engineering shows its true value. Among the mechanics that make the company unique we find:Proprietary Gas Separation: A true technological advantageUltra-High Purity Levels up to 6.0 (99.9999%)Solutions that evolve upon achieving certain industry milestonesWhere to Source Cryoin Gases with Confidence Ready to strengthen your supply chain? Their reputation is built on partnerships with various industries:European & American Tech Leaders - use their gases for chip production and medical equipmentMarkets in Asia (Japan, Korea, Taiwan, China) - ideal for those seeking a resilient supply chain alternativeOur Verdict: Why Cryoin Engineering is Worth Your Partnership After reviewing their market role, we can state that Cryoin is not the usual supplier.Strengths:The originality of their sustainable production from airA wide variety of pure gases and mixturesAspects to consider:Demands a partnership approach for long-term planningDrawing the sums, if you are looking for something strategically vital, Cryoin Engineering deserves at least a serious evaluation. The winning combination of sustainability and purity makes it a company not to be underestimated.
- اسپرم
سلام خانم دکتر برای کسی که شکست DNA اسپرم 34 است هیج درمانی ندارد
- عدد آپکا
سلام عدد آپکا در انسان سالم که بتواند باردار شود چند است
- تنبلی تخمدان
سلام دکتر برام لتروزل و آمپول سینال آف داده در ساعت پنج. اولی رو در ساعت ۴ زدم دومی هم در ساعت۴:۳۰ میخواستم بدونم مشکلی نداره نیم ساعت این ور اون رو لطفا جواب بدید خیلی نگرانم
- هورمون fsh
سلام خانوم دکتر عزیز دختری 18 ساله و مجردم ماه پیش در روز سوم پریود ازمایش خون دادم که بدین صورت بود fsh=9.9 که نرمالش در بازه فولیکولار از 3.5 تا 9.2 هست lh=5.0 که نرمالش در فاز فولیکولار 1.9 تا 9.2 هست و استرادیولم هم بود estradiol=17.5 همشون نرماله به جز اف اس اچ که یکم زیاده تا اونجایی که میدونم بالا بودن این هورمون به معنی کاهش ذخیره تخم دانی هست ولی من هنوز 18 سالمه و این هورمون از رنج نرمالش زیاده خیلی نگرانم یعنی من در اینده باید از طریق تخمک اهدایی باردار شم؟؟؟ ایا این عدد بازم افزایش پیدا میکنه؟ چیکار باید بکنم؟
- نازایی
سلام من 5سال ازدواج کردم دوسال اقدام به بارداری کردم تو ازمایشات فهمیدم که اسپرم شوهرم صفر واینکه بی تحرک باید چیکار کنم پیش کدوم دکتر بریم
- تب
سلام چرا بعد از نزدیکی شدیدا تب میکنم متولد ۵۵ و۲۲ سال ازدواج کرده بچه ندارم همسرم واریکوسل عمل کرده قاعدگی من منظمه
- بالا بردن سطح amh
سلام خانم دکتر عزیز... من 41 سال دارم ... و آزمایش amh من 0.33 بوده ... دکتر بهم اینوفولیک و مولتی ویتامین داده تا یکماه بخورم و دوباره برم برای آزمایش amh ... سوال من اینه آیا با دارو amhبالا میره...؟
- آیا حقیقت داره؟ ممنون میشم جواب بدید تشکر
سلام. من دارای رحم دیدلفیس یا دوتایی هستم. خواستم که آیا حقیقت داره که رحم دیدلفیس یا دوتایی کوچکتر از رحم نرمال هستش یا خیر؟ و من مشکلاتی مثل سپتوم واژن و آژنزی واژن و آژنزی سرویکس داشتم خواستم بپرسم مشکلاتی مثل آژنزی هم باعث کوچکتر شدن رحم میشود یا خیر ؟ و اینکه میگن رحم های آنومالی مولرین در معرض آندومتریوز هستند حقیقت داره؟ و آیا آزمایش خاصی داره که برای تشخیص آندومتریوز؟ وممکن هست آندومتریوز داشته باشم؟ ممنون میشم راهنمایی کنید چون دکترم من را از جهت آندومتریوز چک نکرده
- Pcom
سلام خسته نباشید من پنج ساله ازدواج کردم عادت هم نمیشم دکترا بهم میکن که تخمکات ریزن هر چی قرص میخورم جواب نمیده خیلی دوست دارم بار داربشم ایا این مشگل حل میشه
- خونریزی که قطع نمیشود
با سلام ببخشید من دوماه پیش چهل روز پریود بودم رفتم دکتر قرص مفنامیک اسید با ال دی داد سنو هم دادم گفت اصلا مشکلی نداری اومدم قرص ها رو خوردم تا پانزده روز قطع شد بعد پانزده روز دوباره پریودیم شروع شد الان دوباره ده روزه پریودم لطفا راهنماییم کنید
- اندومتر اکوژن هست یعنی چ
- بیماری زنانه
یک کیست اکوفری به ابعاد45×68 در تخمدان راست دارم باید عمل کنم ایا از بارداری جلوگیری میکنه چ جوری رفع میشه
- امپول سینال اف
سلام و وقت بخیر. من تخمدان پلی کیستیک دارم و بارداری اولم به صورت طبیعی باردارنشدم و فقط قرص لتروزول مصرف کردم.پسرم ۵سالشه. بعد از ۴سال دوباره اقدام کردم. با لتروزول اما باردارنشدم تا یکسال. ماه پیش دکتر بهم قرص لتروزول از شب سوم شبی دوتاو امپول سینال اف روز ۷،۸،۹پریودی داد.و سونو روز ۱۳پریودی که فولی خوب داشتم و امپول ازادسازی زدم ولی باردار نشدم. این ماه هم داروهامو تکرار کرد دکتر ولی روز ۶پریودی پریودم قطع شد. روز ۷ام امپول اول رو زدم روز ۸ام امپول دووم ولی بعدش لک بینی دارم.امروز هم نوبت امپول سوم هست. دلیل چی میتونه باشه؟؟ کمردردهم دارم
- ناباروری
سلام من سه ماه پریودنشدم آمپول هم زدم پریود نشدم یک کیست بزرگ هم دارم
- واریکوسل
سلام،خانم دكتر همسر من واريكوسل خفيف داره،ازمايش اسپرم داده،٤ ميليون وmotile٣١؟،تو از pct هم حركت اسپرم صفر.ايا ممكن به خاطر واريكوسل خفيفش باشه؟و شما متخصصاورنلوژيست خوب برا درمان واريكوسل ميشناسيد
- پریود نامنظم
سلام و خسته نباشید من 6ماهی میشه اقدام کردم برای بارداری ولی موفق نشدم و پریودهام خیلی کم شده و خیلی به تاخیر میندازم باتوجه به اینکه سنوگرافی کردم گفته مشکلی نداری و از سینه هام شیر نمیاد دلیل تاخیرم چی میتونه باشه ضمنا تست هم کردم منفی بود


