Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- لوله سمت راستم مسدود با یک لوله بار دارمیشم یا نه
لوله سمت راستم مسدود با یک لوله باردار میشم یا نه
- قرص ویزان
قرص ویزان خارجی در ایران کمیاب .آیا می توان به جای قرص خارجی از ویزان ایرانی استفاده کرد. آیا همان تاثیر ویزان خارجی دارد یا خیر
- کیست و واریس در کانال زایمان
سلام وقت بخیر ممنون که وقت میزارید وجوابگو هستید ببخشید من 39ساله هستم ۵ماه قبل زایمان داشتم که طبیعی بود .لی وقتی دکتر برش واژینال برام زد میگفت پر واریس وکیست هست که در تمام سونوهام مشخص نبود لطفا راهنمایی کنید چه باید کنم
- خارج کردن رحم و تخمدان
سلام بنده ۲۰ سالمه و به هیچ وجه قصد بچه دار شدن ندارم و بسیار تخمدانای سالمی دارم به شدت در معرضش هستم چون رابطه جنسی زیادی دارم از یکی از دکترا شنیدم جراحی عقیم سازی دلیل علمی میخواد و غیر قانونیه و بیمه ام قبول نمیکنه ممنون میشم راهنماییم کنید اگر امکان جراحی هست و قیمت رو هم بفرمایید هم ازاد هم با بیمه
- سلام درعرض دو روز پریود شدم ایا مشکلی نیست
- بارداری سالم
باسلام من ۳۰مردادتاریخ آخرین پریودم هست وطبق آزمایش بتا که عددش ۶۰۰بودباردارهستم وفکرمیکنم الان توهفته۷باشم سال پیش باردارشدم وازهفته ۵لکه بینی داشتم هفته۸سقط کردم.الان خیلی نگرانم نمیخوام زودبرم سونوگرافی میخوام حداقل ۸هفته بشه ایرادنداره؟ میشه نشانه های یه بارداری ناسالم روبفرماییدهمش نگرانم میگم نکنه پوچ باشه یاخارج رحم یاقلبش تشکلیل نشده باشه یاهزارتافکر...میشه بفرمایید چه علامت هایی باشه یعنی ایرادی وجودداره وآیامن تاهفته۸بمونم بعدبرم سونوایرادنداره میشه علامت های نقص ووجودخطرروبفرماییدتشکر
- زمان زایمان
آیا ۳۸ هفته ۹ماه کامل هست یا۸ونیم ... زمان دقیق بارداری برحسب اولین روز آخرین قاعدگی شروع میشه یاخیر توضیح بفرمایین ممنون
- سونوی بارداریم
من میخواستم متن سونوروبگم راهنماییم کنید ممنونم ساک حاملگی منفرد داخل رحمی درموقعیت فوندال داری یک یولک ساک ویک فتال پل فاقد ضربان قلب مشاهده شد.ماژین ساک نامنظم است.پلاسنتادرموقعیتAnteriorقراردارد.چندکانون کوچک هماتوم درمجاورت ساک مشاهده شد ممنون میشم راهنماییم کنید
- توده درلبه جفت جنین
سلامخسته نباشید من هشت ماهه حامله هستم دکترم در سونو گرافی گفته در لبه جفت بچه ات توده دیده میشه آیا خطرناکاست خیلی ناراحت هستم
- عفونت
سلام من عفونت داشتم ب متخصص زنان مراجعه کردم بعد پماد کلیندامایسین رو بهم دادن سه روز مصرف کردم بعد خوردم ب پریود دوروزه دیگه رو تو پریود مصرف کردم الان یه کم سوزش و خارش دارم این دیگه یعنی چی
- اقدام به بارداری
خانوم دکتروقتتون بخیر34هستم من تنبلی تخمدان وکیست کوچکی داخل تخمدان دارمدکترزنان قرص مدروکسی پروژسترون به من داده به مدت 10شب دوعدد میخورم ا ماه قبل از کیت تخمکگداری هم استفاده میکردم یه خط پررنگ بالا ویه کم رنگ پایین نشون میداد وبه شماگفتم گفتین بزار ازماهی دیگه نزدیکی داشته باشی امروز 7 روز پرید هستم شما گفتین ازاین ماه اقدام به بارداری کنم چندروز ،ازپریدیم بگذره نزدیکی داشته باشیم ؟؟؟؟همیشه قرص پنتوپرازول 20میخورم چون رفلاکس معده دارم ضرری نداره حامله بشم ؟؟؟سوال دیگه خانوم دکتر من چندروز اموکسی کلا و قرص سرماخوردگی مونته لوکاست هم میخورم گوشم دردمیکنه مشکل نداره قبل ازبارداری این داروهارو میخورم؟؟؟
- سلام من سه بار سزارین شدم که آخرین بار ۳سال پیش بود.الان یه هفته لی می شه که سمت راست بخیه ها ازداخل چیزی اندازه ی یه نخود زیر شکمم احساس می کنم که درد هم داره.درآخرین بخیه هست.یه مدت خوب بود دوباره بعد ازیه هفته درد می کنه..لطفا می شه راهنماییم کنید علتش چیه؟ممنون
- عمونی
سلام خانم دکتر خسته نباشید خیلی استرس دارم ۲۳ سالمه ومتاسفانه دچار خودارضایی شدم و الان خیلی پشیمونم آیا کوباندن محکم واژن از جلو به زمین و تکان دادن محکم باسن به طوری که به واژن فشار بیاره باعث آسیب به بکارت میشه ؟ بعدش درد و خون ریزی نداشتم ممنون
- سینه
باسلام و درود خدمت شما خانم دکتر عزیز من الان ۲۷سالمه ۹سال ازدواج کردم ویه دختردارم ولی سینه من عین تازه بلوغ رسیده های خیلی کوچیکه خجالت می کشیدم برم دکتر
- استفاده از گیاه ماریانا
سلام خانم دکتر خسته نباشید آیا استفاده از گیاه ماریانا برای دختران باکره خطر ناک است؟
- آندومترغیریکنواخت
سلام خانم دکتر وقتتون بخیر بنده سنو دادم و مجردهستم 32 ساله نوشته شده آندو متر غیر یکنواخت با ضخامت 13 mm سونوگرافی در اویل سیکل قاعدگی الان این یعنی چی؟ آندومتر غیر یکنواخت با این ضخامت چه معنایی داره و چه نوع مریضی هست ممنونم از پاسخگویی شما
- زنان وزایمان
سلام من قرص پردنیزون5 وهیدروکسی کلروکین میخورم برای رماتیسم در بارداری هم میتوانم بخورم آیا خطری برای جنینم ندارد؟
- سقط جنین
هزینه کورتاژ چقدر هست؟؟
- فوکوس اکوژن بطن چپ
سلام خسته نباشی.دوران بارداری ۱۸هفتگی رو میگذرونم.غربالگری دوم که رفتم بچه همه چیش خوب بود فقط تو سونو زده فوکوس اکوژن بطن چپ رویت شد همین خیلی نگرانم کرده میخام بدونم مشکلی داره یا نه اگه مشکلی داره تروخدا بگین چون با این وضع و اوضاع آدم از همچی میترسه
- بارداری
سلام من ۱سال اقدام کردم ولی خبری نیست بهم گفتن قرص دوفاستون بخورم به نظرتون جواب میگیرم مشکلی هم ندارم


