Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- حاملگی
سلام من تست بارداری کردم یک خط پر رنگ در T نشان میدهد ایا باردارم؟
- بارداری
طول سرویکس حدود۳۳میلیمترمی باشد funnelingمش اهده نشد یعنی چی
- سرکلاژ شکمی
ببخشید خانووم دکتر من خونمون کرمانشاه تهران میخوام عمل کنم یعنی یک هفته نمیتونم برگردم ادارم نمیتونم برم کارم سبک
- بارداری
سلام تازه باردارم. استفاده از اسپری ضدعفونی الکل ۷۰ درصد برای دست در بارداری ضرر داره یا نه . ممنون ایا از پوست جذب میشه برا جنین ضرر داره .
- بچه هام پسر باشن ناقص میشن دختر نه
- شما تا چند سزارین رو مجاز میدونین ؟
من ۴۰ ساله هستم. دو فرزند ۳و ۶ساله دارم . آیا میتونم باز هم سزارین بشم ؟
- فلوکلونازول۱۰۰
سلام من دوقلو باردارم وهفته ۲۳ هستم دکترم برای عفونتم قرص فلوکلونازول۱۰۰ هفته ای یک عدد واسم تجویز کرده ایا خطرناکه خوردنش؟
- بارداری
سلام ازشیاف و دارو استفاده میکنم و خونریزی شدید ودفع لخته خیلی بزرگ دارم با درد فراوان اما بعد دفع دردم کمتر میشه نمیدونم احتمال سقط میدم چون لخته های بزرگ میدیدم ایا شیاف و داروها بازم مصرف کنم تا سونو یا قطعشون کنم هفته هفت بودم امپول رگام بخاطر خونریزی زدم
- بارداری
سلام خانوم دکترخسته نباشید یسوال دارم ازخدمتتون آیاازروی عددبتامیشه جنسیت رو حدس زد؟ من تاریخ آخرین پریودم ۳۰مردادبود دیروزآزمایشم مثبت شدوعددبتا ۶۰۰بود
- انقباض رحم
سلام حانوم دکتر. هفته ی سی ودو بازداری هستم. از یک ماه قبل در طول روز که گاهی زیر شکمم درست خط سزارینم و اطرافش منقبض میشد خیلی جدی نگرفتم. الان تقریبا هر ساعت یکی دوبار اینجوری رحمم سفت میشه. ایا نشانه زایمان زودرس هست؟
- ساک حاملگی
با سلام نازکی ساک حاملگی به چه معناست؟
- مصرف قرص اورژانسی
سلام وقت بخیر من نزدیکی مشکوک داشتم نیم ساعت بعد دو تا قرص تنسی خوردم والان که شش روز از خوردن قرص گذشته لک دارم.میشه راهنماییم کنید؟ آیا باردارم؟
- سرکلاژ شکمی
سلام خانم دکتر بنده سرکلاژ شکمی هستم و در هفته ۱۰ بارداری هستم از شیاف پروژسترون استفاده میکنم در دفع مدفوع مشکل دارم و دچار یبوست شدم ایا تجمع مدفوع در روده بدون زور زدن موجب فشار به رحم میشه؟
- انقباض شکم در خواب در هفته۲۸
سلام وقت بخیر،ببخشید من ۲۸ هفته و ۵روزمه،موقع بلند شدن از جام شکمم سفت میشه،تازگیها توی خواب از درد شکم بیدار میشم چندثانیه میگیره بعدآروم میشه،هر۱۲ساعت شیاف پروژسترون میذارم آمپول بتامتازون هم زدم،به نظرتون طبیعیه؟باید چکار کنم😔پیشاپیش ممنونم از راهنماییتون
- انتقاد
سلام و احترام.. خانم دکتر من دوبار از شما یک سوال پرسیدم هر دوبار سوال منا پاک کردید و جواب ندادید.. ک دفعه اول من فکر کردم سوالم فرستاده نشده. دوباره فرستادم.. سوال من این بود.. ((خانم دکتر من در یک سایتی خوندم گفته بود طول بارداری از زمان لقاح 288 روز یا 38 هفته هستش.. میخاسم بدونم درسته؟.. اگه درسته یعنی میشود با تاریخ تولد.. تاریخ لقاح را بدست آورد؟.. ممنون میشم جواب کامل بهم بدید... پیشاپیش بابت جواب سپاسگذارم)).. در این سوال نه بی احترامی کردم و نه بی ادبی شده.. من این سوال را پرسیدم چون میخاستم از یه علمی اطلاع داشته باشم. و این سوال در تخصص شماست.. حالا اگه نمیخواهید جواب بدید.. بگید.. این کار درست نیست که سوال من را پاک کنید این دور از شأن یک دکتر است.. در حال اجباری نیست.. شما خیلی هم لطف میکنید که دارید رایگان جواب مردم را میدید و خدمت به خلق میکنید.. خداوند شما را حفظ کند..
- بارداری
سلام خسته نباشید من ۱۴فروردین پریودشدم بعد ۱۰اردیبهشت هم پریود شدم بعد توماه خرداد پریود نشدم و دذذوز ۲۰و۲۱خرداد لکه بینی داشتم و کمرم بشدت درد میکرد بیبی چک زدم منفی بود آیا من باردارم؟
- واکسن کرونا
باسلام. من همسرم دوز اول واکسن سینوفارم رو زدن میخوام اقدام کنم برای بارداری میتونم اقدام کنم یا صبر کنم یک ماه از دوز دومواکسن بگذره؟
- کیست کوروئید پلکسوس
سلام هفته۱۷سنو انجام دادم که یک کیست۹میلیمتری کورویید پلکسوس دیده شد ایا این خطرناکه اگه جذب نشه ؟البته در غربالگری اول همه چی خوب بود ،،الان هفته۱۸هستم در هفته چندم مجدد سنو انجام بدم ببینم کیست جذب شده یا خیر؟
- سرکلاژ شکمی
سلام خسته نباشید ایا همزمان با سرکلاژ شکمی بالاپارا فضای داخل رحم ازنظر ناهنجاری بررسی میشه ؟یافقط باهیسترو امکان بررسی هست؟
- سرکلاژ شکمی
سلام خسته نباشید من دوتا زایمان زودرس تو هفته های 24و25داشتم که دوتاش با سرکلاژ واژینال انجام دادم حتی بارداری دومم تو هفته 13با نخ مرسلین و حلقه سپاری همزمان گذاشتم و کاملا استراحت مطلق بودم ولی تو هفته 22که میرسم دهانه رحم تا سر نخ باز میشه و بآ درد و انقبیاض به بیمارستان مراجعه کردم و بچه ها مو از دست دادم دوتاشون هم مکونیومی بودن من برای بارداری بعدی باید چکار کنم آیا سرکلاژ شکمی میتونه کمکم کنه؟


