Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- کپسول ژینوفیلوس و لکه بینی
سلام من از کپسول ژینوفیلوس استفاده میکنم. دچار لکه بینی به صورت زیاد شدم که تا حدودی داره بیشتر میشه این کپسول را ادامه بدم یا قطع کنم؟
- خشگی واژینال
سلام وقت بخیر ۶۰ ساله هستم خشگی در اثر منوپوز دارم هم داخلی وهم خارجی در این ناحیه دچار ترک خوردن پوست میشم ودرد ناک برای بهتر شدن چه پماد پیشنهاد می دهید ممنون از شما🌹😍
- قرص سالویگل مصرف کردم عادت نشدم
سلام خانم دکتر من ۲۹ سالمه بخاطر تعریق بدن بیش از حد سالویگل خوردم ۴۵ روزه عادت نشدم . آزمایشم داد بارداد نیستم
- کیست
سلام خانم دکتر عزیز. من اومدم مطب شما و کیست اندومتریوز داشتم و سه ساله که ال دی تجویز کردین و من میخورم هر ماه. الان مشکل یبوست شدید گرفتم . ایا میتونم چند ماه قرص روکین به جای ال دی بخورم که ببینم مشکل یبوستم از ال دی هست یا نه. ایا روکین هم کیست رو کوچک میکنه مانند ال دی یا نه نخورم. تورو خدا راهنماییم کنین. یبوستم خیلی شدیده
- شیردهی
سلام خانم دکتر ورزش برا سفت شدن سینه در زمان شیر دهی شیر و کم نمیکنه؟
- بارداری
سلام خسته نباشد من متاهلم از آخرین پریودی که خوب شدم ۲۵روز میگذره که لکه های تقریبا قهوه ای دیدم و همیشه ۳۵،۳۶روز طول می کشد که پریود بشم آیا این لکه دلیلش چی می تونه باشه زیاد هم نیست در حد کم
- قرص فلوکونازول
خوردن فلوکونازول ۱۰۰ برای عفونت قارچی توی ماه اخر بارداری برای جنین ضرر داره؟
- قرص بلاژست باید 28 دونه رو همشو خورد و بعد اگه پریود شدم تموم شد بسته بعدی رو شروع کنم
قرص بلاژست
- سیگار
سلام اگر سیگار ترک کنم یعنی چه اتفاقی باز ممکنه برای بچه بیوفته؟ میشه بگید عوارضی که گفتید چیه؟
- آزمایش خون
سلام و خسته نباشید خدمت خانم دکتر عزیز شما برام آزمایش قبل بارداری نوشتید با توجه به تخمدان پلی کیستیکم روز چندم پریودی این آزمایشو انجام بدم؟ اگه امکانش هست زودتر جواب بدید این ماه بیام خدمتون با تشکر🙏
- نازایی
سلام خانم دکتر ایا کسی که تنبلی تخمدان داره و با دارو پریود میشه،ولی با دارو هم هرماه تخمک گذاری داره،اگه مشکل دیگه ای نداشته باشه،زود باردار میشه ،یا با وجود تخمک گذاری با دارو بارداری طول میکشه؟؟؟؟
- پلی کیستیک
سلام وقت بخیر،دختری ۲۰ ساله هستم،دکترم قرص سیبل نوشتن بسته اول رو مصرف کردم فقط قرص های سفید رنگ مونده،دکتر ب من گقتن بعد اتمام بسته بسته بعدی رو از روز سوم پریودی باید شروع کنم،آیا تا شروع پریودی قرص های سفید رو بخورم بعد از پریود شدن قطع کنم و از روز سوم بشته بعدی رو شروع کنم یا خیر؟ لطفا راهنماییم میکنین
- تنبلی تخمدان
من ۱۹ سالمه ۲ ساله پریودی نامنظم دارم و چنبار دکتر رفتم حتی سونو دادم گفت چیزی نیست برا وزنته دوهفته پیش باز سونو دادم گفتن تنبلی تخمدان داری و تخمدان هات کمی بزرگ شدن دکتر برام متفورمین و سیبل تجویز کردن آیا درمان میشم؟باید برای باردار شدن نگران باشم؟ هنوز مجردم ولی خب خیلی میترسم
- خارش بعد رابطه معقدی
من بعد رابطه معقدی خارش دارم دوماه ازش میگذره ولی ی ذره خارشش مونده جلوترم داشتم ولی یذره از اون موقع بیشتر شده میترسم بیماری خاسی گرفت باشم دلیلش جیه؟
- ماموگرافی پستان
سلام خسته نباشید من ۶ماه پیش سونوی پستان دادم خانم دکتر علیزاده صفت گفتن که قرص Eهفته ای ۳باربخورم الان ۶ماه شده باید برم سونو بدم ایا به دلیل بیماری کرونا میتونم سونورو بندازم عقب دیرتر برم؟؟ممنون ازشما
- آمپول لوپرومر
سلام من برا انتقال جنین دکترم سه تا آمپول لوپرومر داده یکی رو روز ۱۶زدم ولی دوروز مونده وقت پریودم امروز با درد خیلی شدید لکه بینی شدم دکتر گفته بود نمیشی من یعنی پریود شدم میشه جواب بدین ممنون میشم
- سلام خانم دکتر خسته نباشید ببخشید من دو هفته از زایمانم گذشته سزارین داشتم و اولین شب نزدیکی دوتا قرص لانسترول شیردهی خوردم ایا امکان باردار بودن هست؟
- سندروم تخمدان پلی کیسیتیک
با درود و عرض ادب دارویی که پزشک پوست به من دادند ،داروی هورمونی ضد بارداری و اسپیرونولاکتون 100روزی یکی و ویتامین B6 و پماد موضعی برای هوارض سندروم بود ،پزشک متخصص زنان که مراجعه کردم ورزش و عدم استرس و کاهش وزن توصیه فرمودن و همان اسپیرونولاکتون و مگلکتین تجویز،کردند ،به خاطر کرونا مراجعه مجدد نداشتم ، پریودها نزدیک به هم بود و در یک ماه سه بار عادت ماهیانه داشتم ، البته کوتاه و کامل بود لذا مصرف را قطع کردم و دوباره دو ماه پیش،مصرف را شروع کردم ،سوالی داشتم که اگر طول مصرف افزایش،پیدا کند مشکلی نخواهد بود و طول مصرف دارو چقدر باید باشد؟ سپاسگزارم با احترام
- خود ارضایی
سلام من دختری ۱۸ ساله هستم خودارضایی میکردم با بالش کامل شلوار داشتم و یه لکه خون کوچیک مشاهده کردم پرده بکارتم پاره شده؟؟ ممنون میشم جواب بدیدد
- اقدام به بارداری
سلام خدا قوت بنده یک ماه پیش بر اساس سیکل پریود اقدام کردم برای بارداری اما سر وقت پریود شدم الآن درد زیر شکمم دارم و حالت تهوع.احساس خستگی و خواب آلودگی هم دارم امکان داره باردار باشم؟ در ضمن پریود ۷روزه بود و زیاد بود.


