Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سلام من درحال اقدام به بارداریم دکترم واسم دوفازتون نوشت ده روز شبی ۱عدد الان ۸روزه قرصم تموم شده ولی پریود نشدم آیا باردارم؟
- سقط
سلام ۲۰ روز سقط کردم روز ۱۷هم رفتم سونو ۳ میلی بقایا دارم الان خونریزی حالت روز چهارم پریودی ایا نیاز ب کورتاژ دادم
- معلولیت
سلام خانم یک دختری7ساله دارم که دچار کمبود اکسیژن شد و متاسفانه دچار معلولیت جسمی حرکتی وذهنی میباشد واین معلولیت متاسفانه شدید میباشد خانم دکتر من امیدم رابه خداازدست ندادم اماگاها برام سوال پیش میاد که دخترم در دوران بلوغ پریود خواهد شد باتوجه به اینکه الان ما ایشان راپوشک میکنیم در آن زمان مسلما مشکل برای من مادر در نظافت و تعویض پیش خواهد آمد آیا آن زمان راهی وجوددارد که پریود نشود البته من همچنان به لطف پروردگار امیدوارم ممنون از راهنمایی تون
- قائدگی
سلام .وقت بخیر دخترم ۱۲سال دارد و در ۱۰سالگی به سن بلوغ رسید چند روز بعداز قائدگی یک مایع سفید ژله ای از مثانه یک مقدار خارج می شود میشود راهنمایی کنید .ممنون
- پنجمین سزارین
آیامیشودبعددوسال ازچهارمین سزارین بازباردارشدوعمل سزارین انجام داد،وخطرهست یانه؟
- وجود مایع مختصر در محل سزارین
- پاتولوژی رحم
Macroscopic : Received specimen in formalin consist of multiple fragments of gray - brownish soft tissue TM - 3.8x2.8x1.7 cm . SOS : M / 2 E = 100 % LABELLED AS ENDOMETRIAL CURETTAGE : --Suggestive of mid to late secretory phase endometrium . --please see note
- بارداری
با سلام و احترام، خانم دکتر همسر من دچار اختلال نعوظ آلت هست. اما مایع منی دارد. آیا این امر روی کیفیت اسپرم تآثیر میذاره. با ریختن مایع منی در ابتدای واژن شانس باردری وجود دارد.
- من و شوهرم سینه هایمان را گاز می گیریم و او لای پای من را بوس می کند
- اکوی میو متر
سلام در سونوی من زده رحم دارای ابعاد ۳۴ در ۷۶ میلیمتر است و اکوی میومتر نسبتا هوموژن است و اندومتر در خط وسط و دارای ضخامت ۷ میلیمتر است ، میشه لطفا تفسیرش کنید؟نرماله؟
- بارداری دوم
سلام و خسته نباشید تازه تست بارداری دادم و جواب مثبت بوده کاملا شوکه شدم چون به تازگی اقدام به بارداری کردم در بارداری اولم استراحت مطلق بودم و سرکلاژ هم شدم کمی احساس درد زیر شکم و پهلو دارم در واقع منتظر پریود بودم با این دردها... با توجه به سابقه ی استراحت در بارداری اولم بسیار استرس دارم لطفا تا روزی که نوبتم بشه و مطب خدمت برسم راهنمائیم کنید...آیا این دردهای کم عادی هستن یا برای من خطر محسوب میشه؟ بسیار ممنونم
- جلوگیری
سلام ببخشید یه راه جلو گیری بجز قرص کاندوم معرفی کنید
- بی نظمی پریود
سلام خانم دکتر من یک ماه که پریودم رفتم دکتر به ام قرص مدروفم 5دادشش روراست دارم مصرف میکنم ولی خونریزیم بیشترشده علتش چیه
- سلام من کیست تخمدان ریز دارم وزود به زود پریود میشم برای بارداری دکتر قرص کلوفین داده استرومارین داده گفته از روز ۳قاعدگی شبی ۱عددبخورم نگفته تا چند روز بخورم میشه راهنمایی کنید واین دارو ها درسته برای باردارشدن
- نبض زیر شکم
سلام خانم دکتر مجردم و۲۲سالمه خانم دکتر من دوروزه زیر شکمم احساس نبض میکنم یعنی زیر شکمم مثل ضربان قلب چند دقیقه میزنه و قطع میشه ممنون میشم راهنمایی کنین
- تکرر ادرار
سلام دکتر وقتتون بخیر دخترم 14سالشه سنگی به اندازه عدس داخل کلیه راستش داره والان هم میگه همش احساس میکنه ادرارش میریزه حالا باید چکارکنم ؟؟؟تاالان پریدهم نشده فقط یکبارسال 98یه قطره اومده تاالان پریدنشده تکررادرار بایدببرمش پیشه چه دکتری؟؟؟ به سنگ کلیه ش ربط داره درضمن یه مقدارتنبلی مثانه هم داره توسونوگرافیش ممنون میشم جواب بدین
- سلام ببخشید من میخوام بپرسم در سونوگرافی من نوشت رحم به طول نرمال واکوی می متر یال هموژنرویت شد آندومتر به ضخامت 8 م م مشاهده شد درآدنکس ها عارضه مشاهده نشده مایع آزاد در کل و ساک خلفی مشاهده نشده
- سونو سینه
باسلام و خسته نباشید من با فشار نوک سینه چپم ترشح خونی داشتم فقط با فشار خودبخودی نیست سونو در جای معتبر دادم کیست های متعدد داشتم به نظر شما مشکلی هست؟
- قرص اورژانسی تاریخ گذشته
سلام من دیشب قرص اورژانسی مصرف کردم ولی تاریخ برا 2020بود آیا تاثیری داره؟تکرار کردن قرص اورژانسی جدید لازم هست ممنون میشم کمکم کنید
- تزریق پروژستردن وخونریزی ادامه دار
سلام من یکماهریودنشدم رفتم آزمایش بارداری دادم منفی بودسونو گفته شددوتاکیست درتخمدان سمت چپ هست به تشخیص دکتر ۴عدد امپول پروزسترون تزریق شد بعداز ۸روزپریودشوم اما کلا لخته وخون مونده وسیاه وامروز که ۱۳روزمیگذره هنوز خونریزی من تمام نشده ..نمیدونم چکارکنم


