Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- نارسایی سرویکس و رحم
سلام خانوم دکتر ایا شما با سونوی واژینال نارسایی رحم تشخیص میدید؟
- عمومی
سلام خانم دکتر من 20سالمه و متاسفانه به پیشنهاد یکی از دوستام یه فیلم پورن دیدم و دچار تحریک وحشتناک واژنم شدم ولی با کنترل خودم به سختی تونستم جلوی خودارضایی رو بگیرم ولی الان شکمم و کمرم به طور بدی درد میکنه و وقتی رفتم دستشویی ترشحات چرکی زرد با رگه ی خون داشتم آیا امکان داره بکارتم آسیب دیده باشه خیلی واژنم تحریک شد ولی جلوگیری کردم از خودارضایی ؟؟؟
- سلام خانم دکتر من امروز آزمایش بتا دادم ۸.۸۳ بود ای وی اف بود تاریخ انتقال ۱۸ ۸ بود به نظر شما امکان بارداری هستش
- لاغری
سلام ببخشیدا میخوام بدونم شما بعد زایمان چه رژیمی گرفتید خانم دکتر
- سلام من قصد باردار شدن دارم اما الان که زمان پریودیم هست در سه روز کلا دوقطره خون دیدم احتمال داره حامله باشم یا اینکه عفونت پنهان دارم که خونریزی ندارم چون زیر دلمم درد میکنه ؟ ممنونم از پاسخگوییتون .
- عوارض واریوپپتیل و ریزش موی شدید دختر بچه
سلام وقتتون بخیر دخترم یک ساله واریوپپتیل مصرف میکنه و یازده سالشه و ریزش موی خیلی خیلی شدید داره. در طول مصرف این دارو چربی و قند بالاس و ویتامین دی و فقر شدید آهن پیدا کرده باید دارو رو قطع کنم آیا از عوارض واریوپپتیل هست ؟
- سطح بتا بعدسقط
سلام بتای ۴ چهارماه بعد از سقط طبیعی است؟ ممنونم
- پستان
با عرض سلام وخسته نباشید . 34 ساله هستم و 5 سال است که ازدواج کرده و باردار نشده ام. مشکلی که دارم اینست که سینه چپم اکثرا احساس خارش دارد . ممکن است که مشکلی وجود داشته باشد؟ چون شایری که باید روی نوک سینه باشد ، سینه چپم ندارد . لطفا راهنمایی بفرمایید.سپاسگزارم
- درد
سلام خانوم دکتر من یکچلو درد زیر شکمم دارم و اینکه تکرار ادرار دارم صب ک رفتم دسشویی ادرارم تیره رنگ شد و در اخرش ادرار خونی و یکچلو خون ۱۸ سالمه میترسم تو بارداریم مشکل اینجاد کنه برام خیلی میورسم من چیکار کنم علتش چیه باید به دکتر مراجعه کنم؟؟؟؟؟
- مصرف قرص ال دی بعدکورتاژ
سلام خسته نباشیدمن اوایل بارداری فهمیدم باردارم قرص گرفتم بچه وسقط کردم بعدسقط خونریزی ادامه داشت تارفتم گفتن جفت مونده بایدکورتاژبشی والان سه روزه کورتاژکردم وخونریزی ندارم درحدخیلی کم میبینم میخواستم بدونم ایاقرص ال دی میتونم بخورم خودم تاهمین لک هم دیگه نبینم.ممنون
- بارداری
سلام من سونودادم وبه من گفت ۶هفته هستی ولی فعلایک نقطه سیاهه ونگفت که مشکل داری سونوی من نرمال بوده گفت یک هفته دیگه دوباره سونوبده تاقلب بچه تشکیل شده باشه توسونونوشته int.osبسته است ویک ساک حاملگی مشاهده گردیده میشه بهم بگید آیامشکل داره سونویانه مامابهم گفته شایدحاملگیت پوچ باشه
- ضخامت اندومتر
سلام وقت بخیر خانم دکتر دخترم ۱۲ سالشه و از ۳بهمن پریود هست تا به امروز که ۱۲ اسفند هست بردم دکتر و آزمایش خون و ادرار و سونوگرافی از رحم و تخمدان نوشتند..آزمایش خون و ادرار بردم انجام داد سونو هم انجام داد تا جواب آزمایشش بیاد خیلی استرس دارم میشه سونوگرافی و بفرمایید مشکل داره یا نه؟ رحم با ابعاد ۳۳*۴۴*۶۴حدود و شکل طبیعی رویت شد اکوژنیسته میومتر یکنواخت و فاقد ضایعه فضا گیر است.. ضخامت دولایه آندومتر 8 mm است ابعاد تخمدان راست ۲۳*۴۷و تخمدان چپ۲۴*۴۶میباشد ابعاد و اکوی هردوتخمدان نرمال میباشند هر دو تخمدان نمای pco دارند تطابق با یافته های بالینی و آزمایشگاهی توصیه میشود توده فضا گیر solidیاcysticمشاهده نشد خانم دکتر ضخامت رحم ۸ میلی متر خطرناک نیست برای دختر ۱۲ساله که البته یک ماه و نیم هم هست پریوده ؟؟؟
- مصرف وروژست و خونریزی
سلام من کیست شکلاتی هفت سانتی دارم دکتر مصرف قرص وروژست با شروع قاعدگی رو تجویز کرد الان دوازده رو خونریزی مثل روز اول پریود دارم و خیال قطع شدن هم نداره .ای یو دی هم دارم .چیکار کنم
- توده
یک توده سالید کیستیک به ابعاد 20*20*25 سانتی متر در سمت راست شکم مشاهده شد بنطر میرسد از آنکس سمت راست احتمالا تخمدان منشا گرفته و به سمت بالا به زیر دیافراگم امتداد پیدا کرده آیا خطرناک هست؟ احتمال ترکیدن دارد ؟
- اقدام به بارداری
سلام آیا مصرف شیاف واژینال مترونیدازول ۵۰۰ در زمان قاعدگی منعی دارد یا خیر ؟ و اینکه چند روز بعد از اتمام این دارو میتوان اقدام به بارداری کرد؟
- قطع شیردهی
با سلام.دخترم بیست و سه ماهشه چهار روزه که تغذیه با شیر مادرش رو قطع کردم.سینه هام به شدت درد می کنه و پر از شیره.آیا دارویی یا قرصی برای خشک شدن شیر سینه هست یا اینکه صبور باشم تا خشک بشه؟باید چیکار کنم؟
- تعویق پریودی
سلام خسته نباشید ماه قبل9مرداد پریود شدم پریودی نامنظم دارم این هفته میخوام برم سفر برای عقب انداختنش امشب دو عدد قرص دمکوسی پروژسترون مصزف کردم ایا به تعویق میافتد کی پریود میشم؟
- سلام و عرض ادب،ده روز از زایمانم میگذره و دچار عفونت ادرار شدم واژنم ب شدت تیر میکشه و موقع ادرار درد زیادی داره،چ دارویی میتونم مصرف کنم؟
- یائسگی
سلام من ۲۶ ساله و مجرد هستم یه سالی میشه ک پریودم نامنظم شده طوریکه بعضی وقتا ۴۰ روزه و بعضی ۴۵ روزه پریود میشدم و حجم خونریزی نسبت به قبل کمتر شده و الان دو ماه میشه ک پریود نشدم تو اینترنت ک سرچ کردم فهمیدم شاید دچار یائسگی پیش رس شده باشم و این منو خیلی نگران کرده خانوم دکتر یعنی واقعا ممکنه این اتفاق افتاده باشه؟
- جوش پیشانی سر سینه در کودکان ۱۱ساله چیست وآیا خطرناک است؟


