Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- نامنظم بودن پریودی
سلام خسته نباشید من دختره باکره هستم و دوماه پریود نشدم میخواستم علتش رو بدونم . با تشکر
- لکه بینی قهوای..
سلام وقت بخیر ۲۵ سالمه متاهل هستم چندین ماه از قرص ضد بارداری دروسبلین استفاده میکنم .این ماه چند تا قرص مونده تموم بشه تا پریود بشم دو روز لکه بینی قهوه ای دارم ترشح هم دارم علت چیست
- کیست تخمدان
سلام دختران ۲۱سالشه توی تخمدان راست یه کیست ۶سانتی داره دکتروروژست داده باتوجه به اینکه الان پریودهست قرص رودخونه یابزاره پریود تموم بشه بعد بخوره ممنون ازشما
- من دوماه پیش پی ار پی انجام دادم ده روز بعدش پریود شدم ولی بعداز اون دیگه پریود نشدم
من دو ماه پیش پی ار پی تخمدان انجام دادم بعد از ده روز پریود شدم ولی الان ۱۵ روز عقب انداختم چیکار کنم بیبی چک هم منفی بود
- آزمایش هورمونی
سلام خانم دکتر عزیز. خسته نباشید آزمایش هورمونی انجام دادم fSH=3.1 و LH=5.1 بوده. این آزمایش رو در روز سوم پریود انجام دادم. مشکلی نداره؟
- پریودی روز کنکور
سلام. برای جلوگیری از پریود شدن در روز کنکور باید چیکار کنم ؟
- استحمام در قاعدگی
سلام خانم دکتر میخواستم بدونم استحمام در دوران قاعدگی مضره یا مشکلی ایجاد نمیکنه؟ممنون از جوابتون
- سلام خسته نباشیدببخشیدمن چهل روززایمان طبیعی داشتم زایمان دوم والان خیلی واژنم سوزش داره ممنون میشم جواب بدید
- دفع بقایای سقط جنین
حدود ۴هفته اس سقط کردم الان سونو دادم گفته ۷ccبقایامونده ایا نیاز به کورتاژ هست یا بادارو رفع میشه؟
- خود ارضایی
سلام خسته نباشید مدتی هست که شوهرم دوست داره من جلوی اون خود ارضایی داشته باشم آیا این مشکلی هم داره برای من ؟
- سلام آیاپولیپ 7mmباعث نازای میشود؟؟
سلام من خانمی هستم ۴۲ساله که سونودادم گفتن یک پولیپ دررحم دارم به اندازه 7mmخواستم بدونم باعث نازایمیشودیانه؟؟
- ضربه به سمت راست تناسلی
یک سال پیش به قسمت سمت راست تناسلیم موقه ی دخول ضربه وارد شد و خونریزی زیادی داشتم و خونریزی خودش متوقف شد اما همیشه در قسمت ضربه دیده و زیر شکمم درد داشتم و احساس میکنم زیر شکمم سفت شده و ورم کرده و احساس سردی هم میکنم و موقه ی پریودی این قسمت ها شدید درد میگیره من بسیار نگرانم لطفا راهنماییم کنید
- با سلام آیا قرص گلای وانس میشه در پریودی مصرف کنیم
باسلام آیا قرص گلای وانس میشه در پریودی مصرف کنیم
- درد و سوزش در محل اسکار سزارین بعد ۱۰ سال
سلام خسته نباشید حدود ۱۰ سال از اخرین سزارین من میگذره الان حدود ۷ روز درد شدید در ناحیه اسکار سزارین سمت راست دارم ،از حدود ۱ ماه قبل این درد به صورت لحظه ای حس میشد اما ادامه دار نبود ، اما الان احساس درد تا پهلو هام کشیده میشه . سونو انجام دادم اما هیچ موردی مشاهده نشد نه کیست نه عفونت نه فتق رحم نرمال بود . میشه راهنمایی کنید که این چی میتونه باشه
- تنبلی تخمدان
سلام .من 27 سالمه و تشخیص تنبلی تخمدان داشتم و تجویز قرص پروژرا.الان یه هفته از مصرف ماه دوم قرص میگذره من هنوز پریود نشدم.ماه اول بعد از تموم شدن قرص بلافاصله پریود شدم.ولی این ماه نه! چیکار باید بکنم؟
- باردار نشدن پس از دوماه تلاش
سلام خسته نباشی من این ماه لتروزل دکتر برام تجویز کرد از چهار قاعدگی شبی دوتا گفت ۱۲ قاعدگی دوباره بیا سونو انجام دادم گفت همچی عالیع ولی ۲۵ خونریزی داشتم با درد شدید ایا مشکل خاصی دارم
- عمومی
سلام خانم دکتر من ۲۰ سالمه و احساس میکنم فاصله ی ورودی واژن تا مقعدم خیلی کم شده در حالت نشسته در سرویس بهداشتی فاصله ی این ناحیه م حدود ۱ بند انگشته آیا طبیعیه این فاصله ؟
- دو دلی برای سرکلاژ
سلام خانوم دکتر من ی زایمان زودرس تو هفته ۲۶ داشتم برای بارداری بعدی موندم سرکلاژ واژینال کنم یا شکمی چون میگن شکمی مطمئن تره ولی واژینال بودن کسایی که دوباره شکست خوردن لطفا راهنماییم کنید
- پریودی
سلام خسته نباشید. من 14 سالمه اسفند ماه پریود شدم .اواخر فرورین پریود شدم ولی این ماه فقط لکه داشتم پریود نشدم میخواستم بپرسم لازمه ب پزشک مراجعه کنم یا عادی هست؟
- عدم قطع خونریزی بعد از مصرف قرص اورژانسی
سلام من سه ماه پشت سر هم قرص اورژانسی مصرف کردم، مرتبه آخر، بعد از یک هفته خونریزیم شروع شد و تا یک هفته تمام نشد، بعد از این یک هفته هم تایم پریود خودم بوده و من الان لک بینی دارم، و از زمانی که قرص رو مصرف کردم برای سری آخر، وقتی سینه راستم رو محکم فشار میدم، در حد یک قطره یا حتی کمتر، ترشح زرد رقیق خارج میشه. میخواستم پیشنهاد شما رو داشته باشم. ممنون


