Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- درد ناحیه کلیتوریس
- با سلام و عرض ادب
- زنان
سلام خانم دکتر، خسته نباشید، من ماه پنجم باردار بودم و همه ی ازمایشات و سونوهام خوب بود، یک روز صبح درد و خونریزی پیدا کردم و دکتر که رفتم گفتن که بچه داره سقط میشه و نمیشه هیچ کاری کرد که فردای اون روز سقط شد،میخواستم بپرسم از شما چه علتی داشت که همچنین اتفاقی یکدفعه بیفته؟ من چند روز قبلش دستم رو درب خونه گرفت و ترسیدم، ایا این مورد ممکنه باعث سقط ناگهانی شده باشه یا ربطی نداره به این؟
- درد مقعد
سلام خسته نباشید من درد مقعد دارم فقط موقع پریود و روز اول مشکل چی هستش؟ لطف کنید جواب بدید ممنون
- درد زانو و پا بعد از پریود
سلام خسته نباشید خانم دکتر ۲۱ سالمه مجردم بعضی وقت ها بعد از پریودم بلافاصله تموم میشه زانو درد و پا درد شدید میگیرم علتش چی میتونه باشه و اینکه چون دانشجو هستم زیاد در مسیر رفت و آمد و سره پا هستم ممکنه به این علت باشه ؟ خیلی نگرانم لطفا پاسخ بدین تشکر
- بیماری زنانه
سلام من ۲۸ سالمه ۴ سال پیش از نامزدم جدا شدم در طول دو ماه دوران نامزدی یک بار رابطه آنال داشتیم چندی پیش متوجه شدم ایشان رابطه های متعدد داشتن... درسته تا الان هیچ مشکلی نداشتم ولی استرس دارم که ممکنه hpvیا بیماری های جنسی داشته باشن و به من هم منتقل کنن... (تا الان هیچ مشکل یا علایم هیچ بیماری جنسی نداشتم حتی بابت یه مشکل دیگه هم پیش پزشک زنان رفتم چیزی نگفتن) میخواستم ببینم ۴ سال که گذشته چه بیماری هایی میتونن نهفته بمونن؟
- درباره خونریزی و قرص مدروکسی پروژسترون
سلام من حدود دو هفته پیش دل درد و خونریزی داشتم و رفتم دکتر گفتن کیست سه سانتی داری و دارو دادن بهد خوردن دارو تا سه روز خوب شده بودم و خونریزی نداشتم بعدش با همسرم نزدیکی داشتم و بعد از اون خونریزی ام شروع شد و بازم رفتم دکتر و گفتن کیست برطرف شده و دیگه نداری و بهم قرص مدروکسی پروژسترون دادن ولی من هنوز خونریزی دارم و خوب نشدم میخواستم بدونم آیا قرص رو بخورم با نه چیکار کنم خونریزی ام خوب بشه
- تفسیر پاپ اسمیر
سلام
با توجه به تصویر پایین لطفا همه احتمالات رو بگین

- نتیجه پاتولوژی
Recieved specimen in formalin consists of multiple pieces of yellow-brownish soft tissue m:1x0.5x0.5 cm,Summary of sections M/1 embedded totally.
- عمومی
سلام خانم دکتر خسته نباشید من چهار ماه زایمان کردم سیکل قاعدگی بهم خورده هر ده روز پریود میشم تا ده روز روزی یه لکه سیاهرنگ میاد دردم زیاد دارم میشه بگید چیکار کنم ممنون❣️
- داروی دوفاستون
سلام
مادرم ۴۵ سالشونه . همیشه پریودشون منظم بوده . اما دوماه پریود نشدند و بعد که شدند هنوز پاک نشدند الان دو ماه شده که خونریزی دارند .
کورتاژ و ماموگرافی هم انجام دادند گفتند جواب کورتاژ خوبه خوش خیمه.
دکتر یک قرص به نام دوفاستون تجویز کردند که دستور آن از روز ۱۵ تا ۲۵ پریودی است . میشه بگید یعنی دقیقا از کی بخورن چون کلا خونریزی دارند .
ممنون - دکترم گفت بعد اچ دی سونو برو دقیق کی باید برم؟
دکترم گفت بعد اچ دی سونو برو دقیق کی باید برم؟
- سلام
سلام خسته نباشید من یه سونوگرافی انجام دادم گفت تو دیواره قدامی فوندوس رحمم یه ساب سروزال _اینترامورال ۱۱×۱۵میلیمتر هست حالا باید چکا کنم رفع شه؟
- سقط
سلام خسته نباشید دو هفته از پریودیم گذشته بود ک فهمیدم باردارم علان بخاطر مسائل هایی با قرص تو خونه سقط کردم و بعد ۱۰ روز خونریزیم قط شد و لکه بینی داشتم ک قرص ال دی مصرف کردم علان ۷ روزه که دارم مصرف میکنم گاهی اوقات لکه بینی دارم بخاطر پیشگیری این قرص رو میخورم بنظرتون مشکل دارم خطری نداره برام؟؟
- راهکاری برای قطع پریود طولانی مدتم؟
با سلام من مجردم و 28 سالمه چهار ماه که مدام پریودم وقطع نمیشه ازمایش هورمون و سونو گرای هم انجام دادم فقط تنبلی تخمدان دارم و باعث شد این پریود طولانی مدت دچار کم خونی بشم قبلا سابقه کم خونی نداشتم و دکتر برام چهاده روز که آمپول واریوپپتیل تجویزکرده وخونریزیم کمتر شده این آمپول تا چند روز بعداز تجویز اثر میزاره لطفا جواب بدید؟
- قرص
سلام برای جلوگیری از بارداری با هر بار نزدیکی زک عدد قرص کافیه؟
- بارداری در پریودی
سلام و خسته نباشید من دو ماه است که قرص ضد بارداری ال دی و سیپروترون کامپاند را از روز اول پریود مصرف کردم. در روز چهارم پریود به دلیل خونریزی بسیار کم با همسرم نزدیکی داشتم. میخواستم ببینم با وجود مصرف قرص از اولین روز پریود احتمال بارداری وجود دارد یا خیر؟ ممنون میشم راهنماییم کنید و از نگرانی راحت خلاص بشم
- فیبرم
سلام من چهل سالمه بچه ندارم دو فیبرم 7میلیمتر و۱۳میلیمتر دارم آیا باید عمل کنم یا نه لطفا راهنماییم کنید؟
- پرده بکارت
سلام من با یه پسر رابطه مقعدی داشتم بعد این اآلتش بیرون اومد و یکم سرش به داخل رفت و دو سه قطره کوچیک خون اومد دیگه نیومد پردم رو از دست دادم؟؟
- انتقال زگیل تناسلی
با سلام و خسته نباشی،
من بدلیل موقعیت شغلی ام،یکماه در میان منزل نیستم.
همسرم به تازگی متوجه وجود زگیل تناسلی در خود شده؛به پزشک زنان،مراجعه کرده و دکتر فرمودند به زگیل تازگی ایجاد شده.
آیا ممکن است با توجه به اینکه ما یکماه است که نزدیکی نداشته ایم؛آیا ممکن است به من نیز انتقال داده باشد؟البته هیچ علامتی ظاهری در من مشاهده نشده است



