Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سلام وقت بخیر ببخشید اگر زمانی که قرص پرژستوران استفاده میکنیم نزدیکی هم داشته باشیم ولی جلو گیری نداشته باشیم باردار میشویم
- میل جنسی
سلام خانم دکتروقت بخیر. برای تقویت میل جنسی بانوان چه روش طبیعی یا داروی افزایش میل جنسی خوبه ؟ اگه امکان داره قرص معرفی کنید خیلی ممنون
- HPV.
سلام خسته نباشید من متوجه شدم دچار زگیل تناسلی شدم و فقط فقط با همسرم رابطه جنسی داشتم و از وسایل مشترک با دیگران ید استخر و... استفاده نمیکنم الان من زگیل تناسلی رو از همسرم گرفتم؟
- پرده بکارت
سلام من با دوس پسرم نزدیکی داشتم بعد چند روز درد داشتم رفتم دکتر گفت سالمی ولی بعدش گفت ک 24 سال ب بعد ازدواج کنی دیگه خون نمیاد چون خراش برداشته میشه در این مورد توضیح بدین
- پولیپ
برای پولیپ 1 سانتی باید کورتاژ کرد؟ آیا مجردها رو هم کورتاژ میکنند؟
- پرده بکارت
سلام خانم دکتر من هیچ گونه رابطه جنسی نداشتم اما وقتی فهمیدم پرده بکارت چیه کنجکاو شدم و خودمو با عکس های اینترنتی مقایسه کردم ولی هیچ گونه شباهتی به این عکس ها ندارم پرده من شبیه بیضی بزرگه به صورت عمودی که بالاش شبیه ۸ شده و پایینش گرده و دوطرفش انگاره خط وجود داره خیلی نگرانم ۶ماه دیگه عروسیمه توروخداااااا جواب بدین چطور ثابت کنم من کاری نکردم خانوادم من و زنده نمیزارن کاش راهی برای اثبات باشه یا من اشتباه کنم سالم باشه😔😔
- مشکل زنانگی
سلام۶۵سالمه،چندروزیه که بصورت خونابه ترشح دارم طوری که باید حتما نواربهداستی استفاده کنم خانم دکتر لطف کنید من را راهنمایی فرمایید
- توده مجاری ادراری
پدرم رفتند ازمایش همه چی خوب بوده فقط زده توده اکوژن ۳۰ میلی متری دیده شده در مثانه و براش سیستوسکوپی نوشتند.خیلی نگرانشونم یعنی سرطان دارند؟ خون درادرار داشتند انا هیچ درد یاسوزش یا تکرر ادرارنه .یکمم لاغرترشدند خیلی حالم بده.ممکنه بد خیم باشه؟ خیلی خوبن از هرلحاظ الان
- خارش بخیه سزارین
سلام وقت به خیر ۴ماه هست سزارین شدم خونه تکونی کردم الان جای بخیه هام احساس برق گرفتگی و خارش دارم و قسمت پایین بخیه هام هم درد خفیف. آیا این طبیعی هست؟ چی کار باید بکنم دکتر عمومی گفت امکان داره بخیه های داخلی ات به خاطر کار سنگین پاره شده باشه؟ من نگران شدم. ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.
- قرص گین آپ در زمان پریود
سلام من 17سالمه مشکلی هست توی پریودم هم قرص گین آپ رو قطع نکنم؟
- سلام من قرص ترنسید با قرص ال دی رو باهم مصرف کردم و الان ده روزه قطع کردم و پریود نشدم باید چیکار کنم؟؟
- خونریزی مداوم و طولانی
با سلام من الان نزدیک پنج ماهه خونریزی مداوم دارم که هی کم و زیاد میشه و کلا در این مدت یک هفته و یه بار دیگه چهار روز پاک بودم دکتر هم رفتم فعلا اثری نداشته سونوگرافی هم دادم پلی کیستیک بودم ممکنه به خاطر این باشه؟؟
- اچ ای وی
سلام ممکنه تو پیشاب مردان اچ ای وی وجود داشته باشد؟خوردن آلت تناسلی مرد از طریق دهان ایدز منتقل میشه؟فقط رابطه دهانی داشتم چندین بار و خیلی میترسم ایدز گرفته باشم تست میتونم بدم یا درصد ابتلام کمه؟
- قرص دوفامد ۱۰
به دلیل عقب افتادن پریودم دکتر قرص دوفامد ۱۰ دیروژسترون برام نوشتن بعداز خوردن پنج قرص پریود شدم الان که پریود هستم لازمه پنج تای بعدی رومصرف کنم یا خیر؟
- قرص دیدروژسترون
سلام خسته نباشید من پریود نمیشم یعنی دیر به دیر میشم تنبلی تخمدان دارم ۲۳سالمه هست ودکتر قرض دیدروژسترون تجویز کرده و گفته از روز۱۷ام تا ۲۸بخورم سوالم اینه من پریود نمیشم پس چطور شروع کنم
- قرص پروسترون
سلام دکتر ببخشید من در حین مصرف قرص پروسترون پریود شدم هنوز قرص قطع نکرده بودم که پریود شدم ایا طبیعی هست یا نه؟
- خون و لک قهوه ای قبل پریود شدن
سلام من 29 سالمه مجردم. نزدیک شش ماهی میشه چهار پنج روز قبل پریود من لک قهوه ای و خون قهوه ای می بینم. دوماه اون وسط نیومد ولی دوباره شروع شده. مشکل من چیه؟ باید چکارکنم؟
- عمومی
سلام خسته نباشید من قرص لووکسین و کلومیفن استفاده میکنم برای نازایی ولی امروز روز ۲۰ سیکل هستم مثانه اماخیلی حساس شده خیلی میرم ادرار اما نرمال اصلا سوزش یا درد ندارم علتش چیه
- نازایی
سلام خانم دکتر توروخدا جوابمو بدید،من تو اقدامم و تنبلی تخمدان دارم و بادارو پریود میشم،این ماه دکترموعوض کردم،دکترم اول واسه یه ماه بهم قرص اووژن داد گفت اینو مصرف کن و ماه بعد که پریود شدی بیا پیشم،منم پیش دکتر قبلیم گلو کو فاژ مصرف میکردم،منم واسه اینکه سر وقت پریود بشم سر خود روزی دوتا لتروزول از سه پریودی به مدت ۵ روز و گلو کوفاژ رو تا ۱۵ سیکل مصرف کردم همراه اووژن،،تو ۲۰ سیکل به مدت سه روز لکه خونی کم داشتم ،،به نظرتون این لکه خونی به خاطر قطع گلوکوفاژ بوده؟؟؟الان ۴ روز از سیکلم میگذره اووژن هم تموم شده ولی پریود نشدم،،خانم دکتر اینجوری سر خود این داروها رو خوردم مشکل نداره واسم،یعنی پریود میشم اگه باردار نباشم؟؟؟البته اینم بگم وسط سیکل سینه هام حساس و سنگین شده بودن بعد قطع گلو کوفاژ شل شدن،این لکه ها ممکنه پریودیم باشن؟؟لطفا جوابمو بدید خیلی نگرانم
- تنبلی تخمدان
سلام خانم دکتر عزیز من۲۴سالمهو مجردم ..در اردیبهشت ماه دوبار پریود شدم ودر خرداد رفتم دکتر یکسری ازمایش و سونوگرافی انجام دادم به من گفتن کیست و تنبلی تخمدان دارم و قرص سیبل و اسپیرونولاکتون برای تنظیم هورمون دادن که من از پنجم پریودیم در تیرشروع کردم به خوردن الان چند تا سوال ازتون دارم اول اینکه مصرف بسته دوم رو از ادامه همین قرص یعنی بعد قرص های سفید بخورم یا از پنجم قاعدگی مرداد شروع کنم؟دوم اینکه با مصرف قرص خیلی احساس خواب الودگی و خستگی و گاهی معده درد در طول روز دارم این طبیعیه. ممنون


