Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- بزرگی لابیا مینور
سلام خانم دکتر لطفن به سوالم جواب بدین علت بیرون زدگی لابیا مینور در مجردها ۱بزرگی کلیتوریس ۲ لابیا مینورم بیش حد بزرگه موقع راه رفتن اذیت میشم۳ خودارضایی متنونه علت شون باشه ۴ خودارضایی مالشی .یا فشار اب باعث پارگی پرده بکارت با مالش کلیتوریس ۶ لابیا مینورم خیلی تیرست ۷
- نارسایی تخمدان یعنی چه
- اقدام به بارداری
سلام خانم دکتر وقتتون بخیر ببخشید من یه ماهه اقدام به بارداری کردم قبل اینکه به پریودیم نزدیک باشه زیر شکمم دردمیکرد و سینه هام خیلی حساس شده بودن و درد میکردن گفتم اینا علائم بارداریه ولی امروز پریود شدم😔 باید برم دکتر ؟!
- قرص ال دی
سلام خانم دکتر خسته نباشید.من قرص ال دی مصرف میکنم برای جلوگیری.سرماخوردم دکتر قرص آزیترومایسین داده بخورم اثر قرص ال دی رو از بین نمیبره و قرص سرماخوردگی چی میتونم بخورم اثر ال دی رو از بین نمیبره ممنون
- زیاد بودن کیسه آب
سلام خانم دکتر. 24 هفته بار دارم. کیسه آب بچه زیاد هست مایع امونتیک. چکار کنم ؟ ایا خطر داره برای بچه ؟ لطفا راهنماییم کنید خیلی نگرانم
- آب دور جنین
سلام وقت بخیر خانم دکتر ۲۴ هفته و سه روز رفتم سونو گرافی حجم مایع آمنیوتیک ۲۳cmبود گفت شاید دیابت گرفتی خانم دکتر خیلی نگرانم جنینم مشکل داشته باشه تو ان تی و آنومالی مشکل نداشت ممکنه به دلیل مشکل جنین باشه تو روخدا جواب بدید خیلی خیلی نگرانم؟
- پریودی طولانی و لکه بینی
كيست تخمدا ن داشتم اندومتزبو دوبار عمل كردم هميشه پريودي منظم داشتم تا اينكه ويزان استفاده كردم شش ماه از اونجا پريودي نا منظم و طولاني حتي با قرص ضد بار داري پريود ميشم و دو فيبرم كوچك دارم اگر ممكنه راهنماييم كنين
- بارداری مولار
با وجود اینکه زیر نظر پزشک باردار شدم بعد اینکه تیتر بتا صفر شد اقدام به بارداری کردم.سوالم اینه آیا منم بجه دار میشم؟
- ضربه به رحم
سلام بطور ناخواسته ضربه ای به سمت راست رحم من وارد شد نیم ساعت از اتفاق گذاشته دردم کم شده ولی باز هم درد میکنه کمر درد و کمی حالت تهوع دارم آیا مشکل نزایی یا تخمدان برای من پیش میاد؟
- قطع نشدن خونریزی پریود
با سلام من خانم ۴۲ ساله هستم همیشه پریودم تا ۱۰ روز تموم میشد اینبار از روز پنجم تمرین یوگا انجام دادم فکر میکنم فشار اومده از روز بعدش اکه بینی که داشت تموم میشد تبدیل به خونریزی زیاد شده و تا الان که ۱۱ روزه قطع نشده چکار باید بکنم و این که میشه قرص آهن الان مصرف کنم چون سردرد شدید دارم
- سرکلاژ
سلام ببخشید من خواهرم حاملس پنج ماهشه دکترا گفتن ک بچه خیلی پایین اومده بعدش گفتن ک سرکلاژبرا رحم میکنیم ک فشارنیاره بعد نمی تونیم بگیم که بچه می مونه یا نه میخواسم بدونم ک اگ سرکلاژکنه آیا بچه می مونه؟؟
- سلام شبتون بخیر بعد یک سال از سزارین با بلند کردن بچه که ده کیلو هست جای زخمام میسوزه آیا بخیه ها از داخل باز شده ممنون میشم پاسخ بدین
- معرفی اورولوژیست
سلام خانم دکتر لطفا متخصص اورولوژیست خوب معرفی میکنید ممنون
- با سلام من تازه باردار شدم میتونم از قرص گین آپ استفاده کنم لطفا کمکم کنید ممنون میشم
- ivf
آندوتریوز 6یعنی خوبه یانه ..روز12سبکل
- عفونت واژن
سلام خسته نباشید من عفونت زیاد داشتم شورتم بوی بد میداد بدون مراجعه ب پزشک خودم پماد مترونیدازول و کلوتریمازول گرفتم شب یه بار استفاده کردم صب درد شکم و خونریزی داشتم یه حالتی شدم مصه پریودی همیشه وقتی پریود میشم این درد و حس میکنم میشه بگین مشکلی نداره ؟؟
- سندروم راکی تانسکی
سلام خسته نباشید ببخشید من میخوام عمل انجام بدم چون واژنم مادرزادی کامل نشده میترسم خیلی سخت باشه گفتن سندروم راکی تانسکیه رحم دارم ولی خیلی کوچیکه میگن ایامیشه رحم بزرگ بشه؟
- کورتاژ
سلام خانم دکتر شما در بیمارستان فامیلی عمل کورتاژ انجام میدین؟
- عدم پریود
سلام پریودم این ماه عقب افتاده 10روزی میشه بعدش لکه بینی دارم ک صورتی کمرنگ پایین دلم درد میکنه و لکه بینی بعد از نزدیکی بیشتر چکار کنم
- قرص دیدروژسترون
سلام خسته نباشید من پریود نمیشم یعنی دیر به دیر میشم تنبلی تخمدان دارم ۲۳سالمه هست ودکتر قرض دیدروژسترون تجویز کرده و گفته از روز۱۷ام تا ۲۸بخورم سوالم اینه من پریود نمیشم پس چطور شروع کنم


