Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- خوردن قرص امی تریپلین ۱۰
سلام ببخشید من باردارم ولی سردرد دارم و بیخوابی و استرس دکتر اعصاب قرص امی تریپلین نوشت شبا بخورم از هفته 17 تا 25که الان هستم دارم میخورم بعد دکتر زنان گفت نخور 1روز نخوردم سردرد اومد سراغم تو نت گفتن خوب نیست قرص نخورم ولی با سردرد چیکار کنم میزنم به چشمم دکتر معاینه کرد گفت مال استرس و خوابه حالا نظر شما چیه ؟؟؟؟
- بارداری
سلام.خسته نباشید خانم دکتر.میخاستم بدونم چه زمانی برای استفاده از بی بی چک مناسب است؟
- ازمایش بارداری
سلام.خسته نباشید.من سی ام مرداد تاریخ پریودمه.برای بارداری هم اقدام کردم میخواستم بدونم ازمایش خون روز سی ام انجام بدم نشون میده اگ حامله باشم؟
- بارداری
سلام خسته نباشید من سزارین کردم بچه ام 28هفتگی به دنیا و ۲۲روزه شد فوت کرده الان ۴ماه از زایمانم میگذره و جلو گیری هم نکردم ولی هنوز حامله نشدم آیا مشکلی که نداره
- غربالگری
ایا ازمایش سل فری بیماری sma رو هم تشخیص میده؟
- فیبروم رحم
سلام وقت بخیر.7سال پیش جراحی باز فیبروم 8سانتی اینترامورال داشتم.خودتون جراحیم کردید.اون موقع 16سالم بود.4ماهه که اقدام به بارداری کردم اما هنوز باردار نشدم.ممکنه دچار چسبندگی باشم؟یا مشکلات دیگه ای که مربوط به عوارض عملم باشه و توی بارداریم تاثیر بذاره؟سونوگرافی مرتب انجام میدم مشکلی ندارم.
- هماتوم در بارداری
۶ هفته و ۵ روزمه گفتن هماتوم ۳در۸میلی دارم. شیاف استفاده کنم بهتره یا نه خودش رفع میشه؟ خطرناکه؟؟؟
- بارداری
سلام ۳۴ ساله هستم برای بارداری دوم اقدام میکنم . چندماهی هست که اقدام کردم هرماه نزدیک روزهای لانه گزینی لکه بینی درد سینه ها تهوع حساسیت به بو رو داشتم اما در روزهای ۲۸پریود میشدم اما این ماه بجز لکه بینی بقیه علائم بارداری رو دارم . دوره پریودهای من ۲۸ روزه س این ماه اگه از ۲۸ روز حساب کنم ۵ روز گذشته. سوال من اینه که آیا من الان باردارم ؟ چه موقع آزمایش خون بدم ؟ ممنون
- سقط
سلام من هفته ۱۶ کیسه ابم پاره بشه ممکنه بچه زنده بمونه یا نه؟ کیسه اب پاره بشه برم بیمارستان چطور بچه رو در میارن عمل یا کورتاژ
- خارش
سلام، من در هفته 23 بارداری هستم. در ناحیه کلیتوریس احساس خشکی پوست و خارش دارم. آیا می تونم از پماد تریامسینولون ان ان استفاده کنم؟ در این دوران ضرر نداره؟ با تشکر
- تغذیه در بارداری
با سلام و خسته نباشيد در سه ماه اول بارداری چه غذاها و ویتامین هایی باید مصرف کنم؟
- زایمان طبیعی
خانم دکتر سلام راهی هست که زایمان طبیعیه بی درد و بی خطر باشد همسر من علاقه زیادی به زایمان طبیعی داره چون همه به همسرم می گویند که زایمان طبیعی برای مادر کم خطر و برای نوزاد پر خطر میباشد
- قرص گین اپ برای بارداری ضرر داره ضرر
من باردارم و میخام قرص گین اپ استفاده کنم یا ضرر داره برای جنین
- سزارین
سلام چندماه بعداز سزارین میشه دوباره باردارشد؟ ایا میشود بعدسزارین تمرینات دراز نشست برای ازبین رفتن چربی شکم انجام داد؟
- بارداری
دوست من یکروز بعد از اتمامپریود رابطه جنسی داشته بعد از ۲۰ ساعت یک قرص لونژیل ۱/۵ مصرف کرده بعد از ۵ روز از مصرف قرص خون ریزی پیدا کرد تا ۷ روز و بعد هم خون ریزیش تمومشد ایا احتمال بارداری هس؟
نیاز به ازمایش هست؟ - بارداری.
سلام خانم دکتر من و همسرم تمام آزمایشات و انجام دادیم و هر دو سالم هستیم ولی هنوز بعد از 8 ماه اقدام باردار نشدم میشه کمکم کنید دارویی چیزی میشه استفاده کرد که زودتر نتیجه بگیرم
- بارداری
سلام .ببخشید من بعدازرابطه محافظت نشده ای ک داشتم قرص اوسیز خوردم والان دوماه میگذره وپریود شدم ولی نسبت به قبلا خونریزی ندارم سوالم اینه ک اگه سونوگرافی رحم وتخمدان بگیرم اگه خدایی نکرده باردارباشم معلوم میشه یانه خواهشا جواب بدید
- بارداری هفتگی
سلام خانوم دکتر عزیز سه ماه سوم بارداری یعنی چند هفتگی منظورم اینه چند هفتکی شروع میشه؟؟؟
- بارداری دوم
باسلام و احترام و تشکر از شما، خانم دکتر من 32 ساله هستم و دخنرم 7 سالش هست، دو ماه هست که اقدام به بارداری کردیم اما حاصل نشده، همسرم سیگار میکشن و من کم کاری تیروئید دارم و لووتیروکسین مصرف میکنم، من و یا همسرم میتونیم قرص کلومیفن استفاده کنیم و یا لتروزول؟به تازگی آزمایش چکاپ دادم و غیر از کم کاری همه چیز خوب بود الحمدلله، ممنون از شما
- بارداری و نورم اسکین
سلام من حدود یک ماه نورم اسکین استفاده میکردم و الان فهمیدم تو همون دوران باردار شدم. از عوارضی که داره خیلی میترسم .چقدر ممکنه که جنین سالم باشه؟؟


