Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- عمل سرکلاژی
سلام آیا امکان پاره شدن عمل سرکلاژی شکمی و سقط در این عمل وجود دارد؟
- تداخل دارویی
سلام خانم دکتر من یک هفته ای میشه لاپاراسکوپی کیست تخمدان انجام دادم امپول زیر جلدی انوکسپارین تزریق میکنم دکتر برام امپول دیفرلین ۳/۷۵ تجویزکرده. میخاستم بدونم تزریق این دو امپول همزمان مشکلی ایجاد نمیکنه؟ تداخل دارویی ندارن؟ ممنون
- تقدیرو تشکر
صمیمانه از شما تشکر میکنم انشاالله هرچی از خدا میخوایم بهتون بده خواهرم مراجعه کرد بهتون امروز شنبه فرمودید فردا صبح آزمایش بده و بعداز ظهر عمل کنید. نمیدونم چی بگم.اما شما رو دعا میکنم
- سالیددرپستان
کانون هایپواکو با مارژین میکرولوبوله در ابعاد3در 12 میلی مترکه به نظر میرسد سالید باشد این یعنی چی؟ الان این خطرناکه؟
- کیست تخمدان
سلام خانم دکتروقتتون بخیر شماکیست تخمدان درموئید ۱٠سانت با لاپاروسکوپی برمیدارین؟
- سرکلاژ شکمی
من دوبار سرکلاژ واژنی شدم الان دکترم گفته دیگه فایده نداره باید سرکلاژ شکمی بشی، سوالم آینه آیا با سرکلاژ شکمی دیگه زایمان زودرس نمیشم، آیا سرکلاژ شکمی هم باید استراحت کامل داشت؟؟
- سرکلاژ شکمی
سلام خانم دکتر عزیز قبل از انجام عمل سرکلاژ شکمی چه مواردی باید توسط دکتر بررسی بشه؟منظورم چه ازمایشات و سونو هایی هست و این که موارد تشخیصی و درمانی مثل هیستروسکوپی هم در حین عمل لاپاروسکوپی سرکلاژ شکم هم میشه انجام بشه یا حتما باید قبل از لاپاراسکوپی انجام بشه؟
- سرکلاژشکمی
سلام خانم دکتر وقتتون بخیر من دوبار زایمان زودرس داشتم اولی ۲۱هفته و ۴روز دومی سرکلاژ واژینال شدم تو ۱۵هفته و تو۲۱هفته زایمان زودرس.میخواستم بدونم میشه اینسری سرکلاژ شکمی بشم
- سرکلاژ شکمی
سلام دوبارزایمان زودرس داشتم دفعه دوم سرکلاز واژینال هم بودم ولی۲۲ هفته مجبور به زایمان شدم سرکلاژ شکمی چقدر موثر میباشد؟ امکان داره این دفعه شانس موندن بچه با سرکلاژ شکمی بیشتر بشه؟
- سلام من بیماری آندومتریوز دارم قرص جیستران استفاده میکنم بهتر نیستم دردهای شدید دارم حتی روده ام درگیر این بیماری شده هر دکتر میرم میگن باید دو عمل بشی هم زمان من میترسم خانم خانم دکتر اطفال راهنماییم کنید
- سرکلاژشکمی
سلام من باید سرکلاژ شکمی پیش از بارداری انجام بدم بعد از چه مدت میتونم انتقال جنین انجام بدم
- سرکلاژ شکمی با لاپراسکوپی
سلام.من نارسایی دهانه رحم دارم ۳ تا سقط تو ۱۳،۱۷،۱۹ هفته داشتم و الان زیر نظر دکتر عطیه منصوری تو مشهد سرکلاژ شکمی شدم.۳ هفته بعد عمل بهم استراحت دادن بعد این سه هفته زندگیم به روال قبل برمیگرده یعنی میتونیم زندگی معمول خودم رو داشته باشم یا باز هم باید استراحت کرد؟؟؟؟
- قرص ال دی و کیست پنج سانت
سلام دکتر جان من ۱۹ سالمه و مجردم الان ۱۵ تا از خوردن قرص ال دی میگذره درست سر ۱۵ قرص ال دی ساعت ها یکساعت جلو رفتن و من هم فراموش کردم نمیدونم باید ساعت یازده شب قدیم بخورمش یا دوازده یازده جدید امشب ساعت یازده بیست دقیقه قدیم خوردمش مشکلی نیست ؟ چیکار کنم ؟
- لاپاروسکوپی
باسلام وخسته نباشید هزینه لاپاروسکوپی تشخیصی برای بازکردن لوله فالوپ حدودا چقدراست وایا جواب میدهد، میشه لطف بفرمایید
- اکوژن کبد
- درمان فیبروم
سلام خانم دکتر وقت بخیر من یک فیبروم حدودا ۵۰ در ۵۰ میلیمتری دارم و از حدود ۶ ماه پیش، داروهای دیان و مارولین مصرف کردم، اما در زمان مصرف مقدار فیبروم با قطر ۲۳ میلیمتری به این مقدار رسیده.درطی این مدت خونریزی شدید بود و بعداز چند ماه، دوره پریود به ۱۵ روز رسید و باعث کم خونی هم شده. به شما مراجعه کردم و برای بنده عمل لاپاروسکوپی تعیین کردید. میخواستم بدونم که ۱- آیا درمان فیبروم من، میتونست نحوه دیگری داشته باشه و داروهای دیگه ای استفاده می شد (البته بنده مجرد هستم)؟ ۲- آیا بعد از این عمل، احتمال اینکه فیبروم جدیدی با همین وضعیت دوباره تشکیل بشه وجود داره؟ و اینکه باز هم پیشنهاد لاپاروسکوپی میدید؟
- جراحی زیبایی واژن
هزینه عمل زیبایی واژن چقدره؟مدت جراحی چقدره؟بیهوشی کامل داره؟
- ویزیت پیش از بارداری
سلام خانم دکتر عزیز. وقت شما بخیر ، خانم دکتر من سی و شش سالم هست و دوسال اقدام به بارداری داشتم اما ناموفق بود . سه بار ای یو ای کردم اما ناموفق بود. یکبار هم ای وی اف کردم اما ناموفق بود. دچار چسبندگی اطراف لوله هام هستم. خانم دکتر دوس دارم بیام خدمت شما برای ویزیت، نمیخوام برای پیگیری علت منفی شدن ای وی اف به مطب قبلی مراجعه کنم چون از اونجا کاملا نامید شدم، و البته وقت کافی برای بیمار نمیذارن متاسفانه. خانم دکتر من از بین لاپاراسکوپی و ای وی اف ، ای وی اف رو انتخاب کردم بخاطر ترس از لاپاراسکوپی . من ترس از كشيدن بخيه هاي لاپاراسکوپی دارم. امکان اینکه بخیه های لاپاراسکوپی جذبی باشن ایا وجود داره؟ خانم دکتر پیشنهاد شما برای ادامه ی درمان من چیست؟ لطفا اینجا مختصر پاسخ من رو بدید تا در فرصت اول حضوری خدمتتون برسم. صمیمانه سپاسگزارم از وقتی که میذارید
- تفسیر شرح دستور عمل
با سلام خانم من مراجعه به دکتر کرده گفته باید عمل کنید برگ عمل میفرستم خدمتتان میخوستم ببینم چه عملیه و اون توضیحاتی که زیر برگ عمل نوشتن چیه تشکر
- فیبرم رحم
سلام وقت بخیر من فیبرم رحم دارم دکتر برام ۳ دز آمپول دیفرلین تجویز کرده روز دوم پرید تزریق کردم ۲ روز پاک بودم الان ۷ روز خونریزی دارم الان این خونریزی برای آمپول هست وکی تمام میشه ممنون میشم حواب بدین


