Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سرکلاژشکمی
سلام خانم دکتر وقتتون بخیر من دوبار زایمان زودرس داشتم اولی ۲۱هفته و ۴روز دومی سرکلاژ واژینال شدم تو ۱۵هفته و تو۲۱هفته زایمان زودرس.میخواستم بدونم میشه اینسری سرکلاژ شکمی بشم
- عمل فیبروم
سلام، من فیبروم ۲۰سانتی دارم.بعضی دکترا میگن لاپاراسکوپی ، بعضیا میگن چون بزرگ هس لاپاروسکوپی نمیشه باید جراحی کرد.نظر شما چیه ؟؟
- سرکلاژ شکمی
سلام خانم دکتر چند وقت بعد از سرکلاژ شکمی باید استراحت بکنی از چند هفته بعد ش میتونه به کارای روزمره برسی چند ماه بعدش میتونی بارداربشی
- لاپاروسکوپی تشخیصی چیست؟
سلامممکن هست که لطفا بگید لاپاروسکوپی تشخیصی چیست؟
- سرکلاژ
سلام خسته نباشید من از سرکلاژ واژینال جواب نگرفتم میخوام شکمی انجام بدم ولی شما گفتید ممکنه سرکلاز شکمی هم جواب نده میخواستم بدونم در چه شرایطی سرکلاژ شکمی موثر نیست؟چه راهی برای تاثیرش وجود داره؟
- عمل سرکلاژی
سلام آیا امکان پاره شدن عمل سرکلاژی شکمی و سقط در این عمل وجود دارد؟
- تنگی واژن
سلام میخاسم بدونم تنگی واژن بانخ هزینش چقدرمیشه واین که ماندگار هست این روش یانه وروشن کردن واژن هزینه اش چطوریه
- عمل
هزینه عمل لاروسکوپی چقدر هست و چقدر طول میکشه
- لاپاروسکوپی
باسلام خسته نباشید هزینه لاپاروسکوپی تشخیصی برای بازکردن لوله فالوپ حدودا چقدراست میشه لطف بفرمایید
- سرکلاژ شکمی با لاپراسکوپی
سلام.من نارسایی دهانه رحم دارم ۳ تا سقط تو ۱۳،۱۷،۱۹ هفته داشتم و الان زیر نظر دکتر عطیه منصوری تو مشهد سرکلاژ شکمی شدم.۳ هفته بعد عمل بهم استراحت دادن بعد این سه هفته زندگیم به روال قبل برمیگرده یعنی میتونیم زندگی معمول خودم رو داشته باشم یا باز هم باید استراحت کرد؟؟؟؟
- زگیل
سلام خسته نباشید من ۱۶سالمه یه برجستگی صورتی پایین واژنم زدم ایا زگیله
- سرکلاژ
سلام خانم دکتر چند ماه بعد از سرکلاژ شکمی و هیسترو میشه اقدام به بارداری کرد
- سرکلاز شکمی
سلام لطفا درباره عوارض سرکلاژ شکمی بگین من سرکلاژ واژنی کردم فانل میشم از شکمی هم میترسونن لطفا راهنمایی کنید
- لاپاراسکوپی
سلام خانم دکتر. آیا انجام لاپاروسکوپی و هیستروسکوپی نیاز به حضور دو پزشک است ؟ چند روز باید بیمارستان ماند ؟ آیا نیاز به همراه است ؟
- سلام.بلخشید میشه جواب کولپوسکپیم من رو بین
Received specimen in formalin container consists of multiple fragments of creamy-colored tissue, totally measuring 0.5x0.4x0.2 cm. (Totally submitted in one block) Microscopic: Supported by below diagnosis. Dx: Labeled as endocervical curettage, cytobrush and endocervical biopsy, 6 o'clock position: -Tiny pieces of endocervix and exocervix with non-specific pathologic changes
- سرکلاژ شکمی
سلام خسته نباشید من ۸ ماهه سرکلاژ شکمی شدم همش استرس دارم که نخ سرکلاژ شل بشه امکانش هست اخه یه مدت ورزش سنگین هم داشتم و فشار رو ناحیه شکمم زیاد بوده؟
- سرکلاژ
باسلام میخواستم بدونم قبل از عمل سرکلاژ شکمی چه آزمایش ها و یا چه سونوهایی را باید انجام داد؟ایا نیاز به انجام ازمایش های انعقادی و یا عکس رنگی هست؟
- آندومتریوز
من اندومتریوز پیشرفته دارم که یه مقدار روده ام هم درگیر شده ..با عمل خوب میشم
- سرکلاژ شکمی
سلام دوبارزایمان زودرس داشتم دفعه دوم سرکلاز واژینال هم بودم ولی۲۲ هفته مجبور به زایمان شدم سرکلاژ شکمی چقدر موثر میباشد؟ امکان داره این دفعه شانس موندن بچه با سرکلاژ شکمی بیشتر بشه؟
- سرکلاژشکمی
سلام من باوجود سرکلاژواژینال ۲۶هفته زودرس شدم ایاشکمی برامن خوبه ازنایشاتم دادم مشکل انعقادداشتم


