Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- بسته بودن لوله های رحمی
سلام خانوم دکتر خسته نباشید .میخواستم در مورد عکس رنگی نظر بدید که آیا با لاپاراسکوپی قابل حله یا باید ivf کنم؟ در رادیوگرافی ساده در استخوانها و نسج نرم ناحیه True pelvis ضایعه ای دیده نمی شود .پس از تزریق ماده حاجب پاز راه سرویکس رحم حاجب شده و متمایل به چپ قرارگرفته است .اندازه کاویته رحم در حد طبیعی است .ضایعه فضاگیر در کاویته رحم و کانال سرویکال دیده نمی شود .لوله فالوپ راست حاجب نشده است .بخشی از لوله فالوپ چپ بصورت faint حاجب شده ،spillage لوله های فالوپ دیده نمی شود .انسداد دو طرفه لوله های فالوپ مطرح میگردد .اینتراوازیشن ماده حاجب ناشی از افزایش فشار اینتراکاویتاری دیده میشود .
- فیبروم
سلام وقت بخیر من دی ماه عمل لاپرا فیبروم انجام دادم بعدش هر ماه تا سه ما امپول دکا زدم ماه بهمن و اسفند پریود شدم ولی فروردین اردبیهشت و خرداد نشدم وتیر ماه ب موقع پریود شدم .ولی الان تو ماه مرداد باز پریودیم عقب افتاد امکان داره بخاطر امپول باشه ؟یا امکان داره باردار باشم؟
- قرص وروژست وپریود
با سلام مجرد هستم و دوماه قرص وروژست خوردم و لکه بینی کمی داشتم و یک ماه نخوردم و مجدد شروع کردم به خوردن و سر تاریخ پریودی خودم مججدد پریود شدم با اینکه هر روز قرص میخورم طبیعی است؟ خطر نداره قرص رو ادامه بدم؟
- توده هایپواکو
هایپواکو با حدود ناواضح درناحیه بوکال به دیامتر ۷مم و۵م م چیسته
- سرکلاژ شکمی و بسته شدن لوله های فالوپ
سلام وقتتون بخیر خانم دکتر من عکس رنگی گرفتم چون ۸ ماه اقدام کردم باردار نشدم سرکلاژ شکمی هم شدم ۳ سال پیش ...ظاهرا هردو لوله بسته بود یکیش باز شد یکیش نوشته از وسط لوله مسدود دکتر م گفت به نظر من بیا برات انتقال بدم و ای وی اف کن قید بارداری طبیعی رو بزن ...به نظر شما با لاپاروسکوپی باز نمیشه اون قسمت کم ...
- لاپاروسکوپی
باسلام خسته نباشید هزینه لاپاروسکوپی تشخیصی برای بازکردن لوله فالوپ حدودا چقدراست میشه لطف بفرمایید
- لاپاروسکوپی تشخیصی چیست؟
سلامممکن هست که لطفا بگید لاپاروسکوپی تشخیصی چیست؟
- عمل
سلام.عمل لاپاراسکوپی رحم که به علت فیبروم فراوان میخوان رحم رو دربیارن چند روز تو بیمارستان بستری میشن و نیاز به همراه دارد؟ ممنون از شما
- لاپاروسکوپی
باسلام وخسته نباشید هزینه لاپاروسکوپی تشخیصی برای بازکردن لوله فالوپ حدودا چقدراست وایا جواب میدهد، میشه لطف بفرمایید
- سرکلاژ
سلام خانم دکتر چند ماه بعد از سرکلاژ شکمی و هیسترو میشه اقدام به بارداری کرد
- سرکلاژشکمی
سلام من باید سرکلاژ شکمی پیش از بارداری انجام بدم بعد از چه مدت میتونم انتقال جنین انجام بدم
- باسلام. من آنزیم کبد ام بالاست کبد ام چرب هستش مشکلات بیضه وکمرد دارم خیلی پایین کمرم. اسپرم هم غلظت داره . مربوط به کبد چرب میشه؟؟؟؟؟
باسلام. من آنزیم کبد ام بالاست کبد ام چرب هستش مشکلات بیضه وکمرد دارم خیلی پایین کمرم. اسپرم هم غلظت داره . مربوط به کبد چرب میشه؟؟؟؟؟
- جراحی هیسترکتومی
سلام من باید عمل هیسترکتومی انجام دهم ولی با روش لاپراسکوپی آیا شما این کاررا می کنید درکدام بیمارستان طرف قرار داد دولتی یا نیمه دولتی
- لاپارسکوپی یا ivf
خسته نباشید میخواستم بونم احتمال بارداری در لاپاراسکوپی درمانی بیشتر یا در ivf
- سرکلاژ شکمی
سلام وقت بخیر بنده دوبار زایمان زودرس در هفته۲۸ و۲۲ داشتم بارداری دومم سرکلاژ واژینال بودم میخواستم بدونم با سرکلاژ شکمی چند درصد میتونم جواب بگیرم و بارداری موفقی داشته باشم؟
- فیبروساب سروزال
سلام یک فیبروم ساب سرزوال به دیامتر۱۸میلیمتردر قدام فوندوس دیده شده ایا نیاز به عمل دارم . برای بچه دار شدن مشکل ایجاد میشه . دارویی برای درمانش هست .
- سرکلاژ شکمی
سلام دوبارزایمان زودرس داشتم دفعه دوم سرکلاز واژینال هم بودم ولی۲۲ هفته مجبور به زایمان شدم سرکلاژ شکمی چقدر موثر میباشد؟ امکان داره این دفعه شانس موندن بچه با سرکلاژ شکمی بیشتر بشه؟
- لاپاراسکوپی
سلام خانوم دکتر عزیز. شما برای لاپاراسکوپی و هیستروسکوپی کدوم بیمارستانا هستین ؟ و اینکه به نظر شما کدوم بیمارستان بهتره ؟ هم از نظر پرسنل هم از نظر تجهیزات . ممنونم
- تداخل دارویی
سلام خانم دکتر من یک هفته ای میشه لاپاراسکوپی کیست تخمدان انجام دادم امپول زیر جلدی انوکسپارین تزریق میکنم دکتر برام امپول دیفرلین ۳/۷۵ تجویزکرده. میخاستم بدونم تزریق این دو امپول همزمان مشکلی ایجاد نمیکنه؟ تداخل دارویی ندارن؟ ممنون
- عمل فیبروم
سلام، من فیبروم ۲۰سانتی دارم.بعضی دکترا میگن لاپاراسکوپی ، بعضیا میگن چون بزرگ هس لاپاروسکوپی نمیشه باید جراحی کرد.نظر شما چیه ؟؟


