Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- درد های هنکام قاعدگی
سلام علت سوزش مقعد و واژن قبل وبعدو هنگام پریود شدن چیه
- سرکلاژشکمی
سلام ببخشید من۵روز هست سرکلاژ شکمی شدم یکم استراحتم ازدیشب کم شد ومراعات نکردم زیادنشستم امروز لکه بینی دارم فقط یه لکه دیدم و درد وانقباض طبیعیه این یانه؟استراحت کامل کنم تا دردام کمتر بشه
- باسلام. من آنزیم کبد ام بالاست کبد ام چرب هستش مشکلات بیضه وکمرد دارم خیلی پایین کمرم. اسپرم هم غلظت داره . مربوط به کبد چرب میشه؟؟؟؟؟
باسلام. من آنزیم کبد ام بالاست کبد ام چرب هستش مشکلات بیضه وکمرد دارم خیلی پایین کمرم. اسپرم هم غلظت داره . مربوط به کبد چرب میشه؟؟؟؟؟
- اکوژن کبد
- جراحی
سلام خانم دکتر من یکسال پیش پیش شما بخاطر فیبرم رحم برداشتم همیشه احساس میکنم سمت راست یه چیزی سنگینی میکنه علتش بخاطر چی هست؟از وقتی جراحی انجام دادم تا الان همین حس دارم هنوز خوب نشده، ممنون میشم راهنمایی کنید باید چیکار کنم.
- اژ شدم.دوبارم هیستروسپتوم و چسبندگی .دوبار هم تو بارداری سرکلاژ و سرکلاژ پساری شدم.با این همخ بازم سقط کردم.سونو آخری گفت تو رحم ات کوچک و کش نمیاد.تو تمام موارد قبلی بهم نگفته بودن.سرکلاژ شکمی بنظرتون فایده داره برامن یا اجاره باید بکنم.باسپاس
سلام خسته نباشید در سرکلاژ شکمی وسیله ای میله مانند در موقع عمل میزارن تا اندازه دهانه ثابت بمونه یا همینجوری چشمی میدوزن
- کیست اندومترویوز
من ۳۵ سالمه و یک کیست اندومتریوز ۷سانت و نیم دارم قرص دینوژست هر شب میخورم بعد ۳ماه شد۶سانت ونیم الان سوالم اینه من کلاس شنا میرم پا زدن وشنا برای این نوع کیست خطرناک نیست گاهی درد شکم و پهلو دارم وآیا بنطر شما خوردن این قرص اصلا تاثیری داره
- سرکلاژ
سلام سنو سه بعدی از رحم انجام دادم گردن رحم 6/9mmاست دوتا زایمان زودرس هم داشتم هفته 21بدون سرکلاژ وهفته 22باسرکلاژمکدونالد.من میتونم دوباره باردار بشم وبچه دار بشم؟؟
- سرکلاژ شکمی
من دوبار سرکلاژ واژنی شدم الان دکترم گفته دیگه فایده نداره باید سرکلاژ شکمی بشی، سوالم آینه آیا با سرکلاژ شکمی دیگه زایمان زودرس نمیشم، آیا سرکلاژ شکمی هم باید استراحت کامل داشت؟؟
- پریود بعد از جراحی
سلام خانم دكترعزيزم من چهار ماه پيش جراحي لاپاروسكوپي آندومتريوز انجام دادم و بعدش يك آمپول سه ماهه ديفرلين زدم گفته بوديد نبايد فعلا پريود بشم امروز پريود شدم،البته خونريزيم خيلي كمه ميخوام بدونم ازين به بعد بايد جلوشو بگيرم؟؟همچنان بهتره پريود نشم؟
- مایع ازاد لگن
در سونوگرافی مایع کلوساک به میزان 80cc در رحم مشاهده شده اما تخمدان سالم است بنده مجرد هستم و50سالمه وقبلا یکبار بدلیل سابقه سل تخمدان جراحی شدم نگرانم ومی خوام بدانم علت این بیماری چیست ونحوه خاج کردن مایع باتوجه به مجرد بودنم چگونه است
- بارداری
باسلام من پنج ماهه کیسه ابم پاره شدجواب ازمایش وسونوخوب بودنمیدانم چرااینطوری شددکتررفتم گفت سه ماه دیگه میتونی باردارشی عفونت هم نداشتم کی باردارشم خوبه چی کارکنم که این اتفاق دوباره نیفته
- علت؟
سلام وقتتون بخیر من 18سالمه در مواقع پریودی مقعدم درد میکنه و خونریزی داره تو سونوگرافی کیست و اینا نبود و این که از 11سالگی پریود میشم و 1سال هست که در ماه دوبار پریود میشم 10 روز خونریزی 5 روز پاک 10 روز لکه بینی
- علتی که پریود نمیشم
سلام. و وقت بخیر، من مشکل sleداشتم ولی خاموش بود حدود ۱۰ سال بود تحت کنترل بودم، بعد کیست آندومتریوز تو تخمدانم داشتم دکتر برام قرص ویزان ویزان تجویز کردن که شش ماه مصرف کنم ولی در ماه سوم متوجه شدیم که لوپوسم فعال شده و مجبور شدیم که قرص ویزان رو قطع کنیم ولی الان دوماهه من قرص رو قطع کردم ولی پریود نمیشم، تست بارداری هم دادم منفی بود، اللن قرص پریدروزولون ۵۰ و سل سپت مصرف میکنم، آیا احتمالش هست این قرص ها باعث بشن که من بعداز دوماه از قطع قرص پریود نشم؟
- وجود توده
اندومتر با ضخامت ۱۰ م م و بصورت هموژن و با حدود منظم رویت شد.تخمدان چپ بصورت جداگانه قابل مشاهده نبود .تصویر توده سالید سیستیک کمپلکس ۷۰*۵۵ م م دارای دبری های داخلی در آندکس سمت راست رویت می شود. کیست هموراژیک و اندومتریوما در تشخیص افتراقی یکدیگر قرار دارند .
- پریود شدن بعداز لاپاراسکوپی
سلام من ۱بهمن عمل لاپاراسکوپی و هیستروسکوپی شدم برای پولیپ. و ۱۳بهمن پریودشدم . حالا یک روز از موعدم گذشته اینکه میگن بعداز عمل ممکنه پریود با تاخیر بیاد درسته؟یا ممکنه باردار باشم؟
- لاپاراسکوپی
سلام خانم دکتر. آیا انجام لاپاروسکوپی و هیستروسکوپی نیاز به حضور دو پزشک است ؟ چند روز باید بیمارستان ماند ؟ آیا نیاز به همراه است ؟
- تیرگی واژن لیزر
با مونالیزا تاچ رفع تیرگی کنین قیمت هر جلسش چنده
- تفسیر شرح دستور عمل
با سلام خانم من مراجعه به دکتر کرده گفته باید عمل کنید برگ عمل میفرستم خدمتتان میخوستم ببینم چه عملیه و اون توضیحاتی که زیر برگ عمل نوشتن چیه تشکر
- لاپاروسکوپی
باسلام خسته نباشید هزینه لاپاروسکوپی تشخیصی برای بازکردن لوله فالوپ حدودا چقدراست میشه لطف بفرمایید


