Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- گرفتگی
سلام مندهفته ۲۴ پاهام میگیرعضله هاش راه میرم شکمم پاهام منقبض میشن مثل حالت کش اومدن خطرتاک نیس براجنین
- عرق نعنا در بارداری – آیا میتوان در بارداری عرق نعنا خورد؟
سلام خانم دکتر
میخواستم بدونم در دوران بارداری برای ناراحتی معده میتونم عرق نعنا استفاده کنم؟ - نازایی
سلام وقتتون بخیر خسته نباشید ببخشید کجی رحمم هم باعث ناباروری میشه؟
- درد در زیر ناف
سنو دادم حجم تخمدان هاطبیعی است اما استرومای اکوژن در هر دو تخمدان افزایش یافته اخرشم ک گفته مجموع یافته های اول مطرح کننده PCOsدیده شده
- اوابوست
سلام میتونم قرص اوابوست و متفورمین رو باهم مصرف کنم؟تداخل دارویی نداره؟روزی چندتا از هرکدوم بخورم؟بهم فرموده بودین اوابوست بخورم برای کاهش ذخیره تخمدان
- درد مقعد زمان پریود
سلام من ۳۰ سالمه مدتی است ک پریود میشم زیر شکمم ک درد میگیره تیر میکشه به مقعدم طوری ک حتی نمیتونم مقعدمو جمع با ول کنم دردش بدتر میشه حتی اگه با دست زیر شکمم فشار بدم مقعدم درد میگیره
- iui
باسلام،ميخواستم تهران تعیین جنسیت کنم ميخوام بدونم نمونه اسپرم برای تعیین جنسیت اکثراً درآزمایشگاه گرفته ميشه یادرمطب قابل انجام است؟ممنون که پاسخ میدین
- خارج کردن آیودی
سلام.آیا امکان داره با خوردن قرص مترژن و استفاده از وسیله مخصوص آیودی که نخ نداره رو از رحم خارج کرد یا خطرناکه؟
- عادت ماهانه
سلام من مجرد و۱۹ساله هستم همیشه پریودی تقریبا منظم داشتهام ولی الان یک ماهی میشود که هرروزه خون ولکه میبینم واصلا هم تمام نمیشود و یک دفعه به خونریزی یکودوساعته تبدیل میشودو بعد دوباره لکه بینی شروع میشود اصلا به دکتر دسترسی ندارم تورو خدا کمکم کنید
- مصرف قرص فلوکونازول
سلام وقت بخیر بنده به مدت یک هفته سوزن و خارش شدید واژن داشتم که از قرص فلوکونازول استفاده کردم یک کپسول و سه روز بعد یک کپسول دیگر و هر ۱۲ ساعت یک عدد مترانیدازول ۵۰۰ و پماد کلوتریمازول یک درصد و بعد از چهار روز پریود شدم یا لکه بینی بهتره بگم.دلیل رو میخواستم بدونم برای چی هست .سپاس
- بقایای مانده بعدازکورتاژ ۳۰میل
سلام خانم دکتر عزیز خسته نباشین قبلا هم پیام دادم فک کنم پیام ارسال نشده دخترم ۳هفته پیش سقط جنین ۴ماهه داشته ۲۰سالشه اون موقعه کورتاژنکرده دکتر بعد یه هفته به خاطر دردکمر دکترسونو تجویز کرده که معلوم شده خیلی بقایا مونده وکورتاژ شد والان دوباره سونوداده بازدکتر گفته بقایا مونده ۳۰میل نمیدونم میل یا خانم دکترمیشه راهنمایی کنین حالا چه پیشنهادی داری ایابادارو خوب میشه خیلی نگرانیم
- مشکلات زنانه شویی
ببخشید شوهرم وقته تموم میشه همی منی بیرون میاد از واژنم ممنون
- ورزش
سلام خسته نباشید من الان دو ماه سزارین شدم و شیر هم نمیدم به بچم میخواستم بدونم میتونم حرکات ورزشی شکمم مثل دراز نشست روجام بدم؟ برای رحمم مشکلی ایجاد نمیکنه؟
- بارداری
سلام خانم دکتر7ماهه باردار هستم.حس تیر کشیدن داخل واژن دارم .آیا طبیعیه؟
- توده در سینه توده سالید ها یپواکو هموژن با حدود welldefined ومحور طولی وبوردر مختصر ما کرولوبولهبه ابعاد۱۰،۶،۶،۲ mmساعت ۱۲پریف ال به فاصله ۷mmاز سطح زیر جلد مشهود است که نگای probably benjgn ایا خطرناک است با سپاس
- بارداری
سلام من باردارم و33هفته هستم خارش واژن خارجی دارم از چه پمادی استفاده کنم
- پریود
سلام خانم دكتر عزيزم به من ١هفته كلتريمازول داديد استفاده كنم ٣روز استفاده كردم پريود شدم بايد ادامشو انجام بدم يا دوباره ازبعد پريود شروع كنم
- ای وی اف
روزششم انتقال تست زدم منفی شدآیازودبوده
- مربوط به عمل هیسترکتومی
سلام در جواب پاتولوژی هیستروسکوپی رحم ، نوشته شده inactive endometrium میخواستم ببینم معنیش چیه ؟ آیا بدخیمی هست یا خیر؟
- عفونت واژن
با سلام. جواب پاپ اسمیر بنده این گزینه تیک خورده است Severe :Presence of inflammation آیا احتیاج به نمونه برداری از رحم دارد این گزینه ؟؟


