Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- بعد از زایمان
علت ترشح زرد خیلی کم رنگ و بد بو بعد ۴۰ روز از زایمان سزارین
-
چه روز های دکتر مطب هستند؟
- سوال
سلام خانم دکتر من قبلا بهتون گفته بودم که دوساله حجم خونریزی پریودم نسبت به قبل کم شده یعنی قبلا چهار روز بود و الان دوروز یاسه روز و شما گفتین اگه بطور پیشرونده درحال کمترشدن باشه باید ازمایشهای هورمونی انجام بدم و من الان دو ماهه که پریودم یه روزو نصفی شده و یه کمم لکه بینی دارم من ازمایشهای پرولاکتین،ویتامین دی،کم خونی و tshانجام دادم میشه بگین دیگه چه ازمابشاتی باید انجام بدم؟یعنی من ذخیره تخمدانم کم شده و دیگه هیچوقت نمیتونم مادر بشم؟من هنوز مجردم و تازه۲۰سالمه میگن کم شدن حجم پریود نشانه کاهش ذخیره تخمدانه ببخشید طولانی شد ممنون
- کیست اکوفری
سلام خانم دکتر وقت بخیر سونوگرافی دادم گفتن تو تخمدان سمت راست کیست اکوفری۶۰میلی متری دارم کیست اکوفری چیه؟از بین میره؟خطرناک نیست؟
- سونوگرافی انتی
سلام این درسته که سونوگرافی آنتی سن جنین را دوهفته بیشتر از زمان لقاح و رابطه میگه حدودا
- تومور رحمی
سلام آقای دکتر مادرم ۷۴ ساله هستند دوبار سکته مغزی داشتند سونو گرافی شدن درمحل آنکس سمت چپ تصویر یک ضایعه کیستک با محتوای lowleuel وناحیه اکوژن درقاعده آن به ابعاد۵۲و۴۷ mmدیده شداحتمال کیست درمءیدویااندومتریما ولیکن با توجه به سن بیما رچک تومورمارکرها وانجام mri جهت برسی دقیق تروردضایعات malignant توصیه میگردد
- سلام خانم دکتر من پنج ماه پیش به دلیل زایمان خارج از رحم نزدیک به ایسموس که جنین مرده بود و تشخیص غلط در بیمارستان بستری شدم لوله سمت راست و بالای رحم رو با جنین دراوردن ماه اول خیلی شدید شدیداااا پریود شدم از ماه سوم پریود نداشتم واندازه رحم درسونوگرافی ۱۴۲سیسی بوده دکتر برام یه قرص دوزلست تجویز کردن واقعا میترسم ایا بااین قرص مشکل من حل میشه لطفا راهنمایی بفرمایین
- نازایی
سلام خانم دکتر راسته میگن بعد عمل سپتوم رحم باید زود باردار شد و گرنه اگه طول بکشه به مروز از قسمت برداشته شده رحم میچسبه؟؟؟
- زنی پنجاه ساله هستم تقریبا یک چند هفته ای است که مثل زن جوان سکس را دوست دارم و خیلی به طرف همسرم میرم در حالی که قبل اینگونه نبوده مشکلی دارم
- سپتوم رحم
سلام خانم دکتر ببخشید سپتوم دارم اما در سونوگرافی چیزی نبود. آیا با وجود سپتوم باردار شوم خطر سقط هست ؟ چکار کنم لطفا راهنماییم کنید
- فرتیلید
البته خودمم اوابوست وب کمپلکس وآسپرین مصرف میکنم ممنون میشم جواب میدین
- آیا توده هتراکوخطرناک است
- دردشدید میان سیکل
سلام وقت بخیر بنده روز ۱۳ سیکلم درد شدیدی دارم خیییلی شدید سمت چپ خییلی زیاد آیا درد میتل اشمرزهست سپاس
- حاملگی
سلام خانوم دکتر خسته نباشید.من تقریبا 27ماه پیش اقدام ب بارداری کردیم ولی 12همین ماه پریود شدم ولی الان بعضی از علائم بارداری رو دارم امکانش هس حامله شده باشم.خواهشن اگه میشه کمکم کنید ممنون میشم.
- آندرمتریوز
اندازه آندرمتریوز برای انتقال جنین چقدر باید باشه؟
- داروی هورمونی
سلام روز بخیر حدود هجده سال است به خاطر پلی کیستیک بودن تخمدانها از قرص ال دی استفاده میکنم و هرزگاهی چکاپ میروم و سونو میدهم همیشه همین قرص رو برام تجویز میکنن، دوسال پیش با سونو پیش دکتر رفتم گفتن هم دیگه تنبلی نداری هم کیستا از بین رفته ، احتیاجی به مصرف قرص نداری ، قطع کردم و خودم طبیعی قاعدگی داشتم ولی دچار لکه بینی میشدم، مجبور شدم دوباره ال دی مصرف کنم و خیلی دچار التهاب می شوم و به درد دوره ای سینه دچار میشوم ، قرص ویتاگنوس استفاده کردم از لحاظ کاهش التهاب خیلی خوب بود ولی لکه بینی داشتم از طرفی مصرف ال دی خیلی دچار التهابم میکنه نمی دونم چی کار کنم لطفا راهنماییم کنید ، بفرمایید چه دارویی برام بهتره؟
- قرص سیبل
من برای درد شدید پریودی رفتم متخصص زنان زایمان اون هم قرص سیبل برام نوشت استفاده از این قرص چطور هست؟ من قرص های سفیدو استفاده نمیکنم میترسم با خوردنش دردم شروع شه
- یک ماهع باردارم چیکارکنم
سلام من یک ماه ویک هفتست باردارم بایدچیکارکنم ک سقط بشه؟
- کیسن واجد سپتا
باسلام سی ساله هستم یه پسرچهارساله دارم زایمانم طبیعی بوده و سابقه کیست تخمدان اصلا نداشتم.بعد چهارسال که از زایمانم میگذره برای سونو چکاپ رحم تخمدان مراجعه کردم یه کیست واجدسپتا سی پنج میلی تو تخمدان راستم مشاهده شده دکتر بهم دیان به مدت سه ماه داده.سوالم اینه برطرف میشه با این قرص؟خطرناکه خیلی استرس دارم
- بارداری
اگر دختر باشیم و حتی رابطه مقعدی هم نداشته باشیم و نامزدم آلتشو بین ران ها قرار بده و همون جا ارضا بشه احتمال بارداری هست


