Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سزارین
۲۰روز سزارین شدم ولی جای بخیه هاالان یک هفته از داخل خیلی میسوزه و تیر میکشه البته فقط ابتدای بخیه ها به حدی سرفه وخنده میکنم احساس سوزش شدید دارم
- درد شدید بخیه بعد 6ماه
س خسته نباشید من 6ماهه زایمان کردم سزارین بودم الان 3روز رد بخیه هام خیلی درد میکنه درحدی که نمیتونم از جام بلند شم کمر و پهلوهامم درد میکنه دکتر زنان رفتم گفتن که باید برم پیش دکتر جراح نظر شما چیه
- پرده بکارت
سلام من دختر ۱۷ ساله ای هستم تا حالا ۳ بار پرده بکارتمو چک کردم و مشکلی نداشتم وحلقوی هستم من فیلم های سوپر نگاه میکنم دست خودم نیست وبدش ترشحاتی ازم خارجی میشه میخاستم ببینم پاره شد پردم
- ماستیت گرانولوماتوز
سلام من 34 سال دارم به تازگی با انجام نمونه برداری از پستان متوجه شدم بیماری ماستیت گرانولوماتوز دارم. دکتر به من انتی بیوتیک و پردنیزولون داده. ایا با خوردن این دارو ها بهبودی حاصل میشه؟ طول درمانش چقدره؟ و اینکه با وجود این داروها میشه توی ماه رمضان روزه گرفت؟
- قارچ واژن
سلام وقت بخیر قارچ واژن ممکنه روی پوست اطراف واژن یعنی قسمت لابیا ماژور اثر بذاره و باعث قرمزیش بشه؟
- اندومتر
من سونو دادم و ناحیه هایپو اکو هتروژن بروی اندومتر ۲۷×۱۲mm دیده شده و لوله رحمی prominentو کیست اکو سپتای داخلی با ابعاد ۲۲×۱۴ م چکار باید بکنم جراحی نیاز داره یا خیر با توجه به اینکه سابقه چسبندگی هم دارم
- خارش شدید دهانه واژن
سلام من چند ماهی است که دهانه رحمم به شدت خارش پیدا میکنه
- کانون اکوژن
سلام خانم دکتر توی سونوگرافی مادرم نوشته \"یک کانون اکوژن به نظر می رسد کلسیفیه ظریف در حاشیه تخمدان چپ دیده می شود. ایا مورد نگران کننده ای هست؟ سن مادرم هم ۵۱ هست
- پریودی بعد از تزریق دیفرلین
سلام ۴۶ساله عیستروسکوپی شهریور شدم نتیجه خوب بود بعد قرص هورمونی خونریزی بدتر کرد الان سه هفتست دیفرلین یازده زدم قطع شد اما طبق تاریخ قبلی پریود شدم آمپول بعدی میشه زد یا نه من کم خونی دازموریزش مو نمیخوام رحم دربیارم
- Appearing For The Best Auto Insurance Companies?
If you still are actually not happy with the three, you may currently yearn for to talk to an agent. You should take right into profile that there exist two sort of car insurance agent. The very first one is the restricted broker that talks for in behalf of one insurance uninsured motorist coverage provider. On the other hand, the independent representative, which is additionally recognized as the broker, exemplifies numerous insurance provider. The last that handles not only one insurance provider thus does not possess a covert enthusiasm of offering you a policy coming from a specific provider.
I lostall of themsince they merelydeliveredproperty ownersinsurance. I best car insurance companies likewiseneeded to cover on my ownanda youngvehicle driver on my lorry. My autoinsurance policypricesreceivedalsocostly, and also I required to discoveran autoand alsohouseinsurance providerthatwouldprovide me a really goodrebate for packingpolicies! I locateda stronglyrankedfirmalong withreasonablefees, and also I created the switch to saveloan on my completeexpense.Thus, it is actually rather evident that it resides in one's benefit to perform this critical analysis. The even more thorough one has to do with it, the much better off they'll be actually. For something, customers can look into extra brokers or smaller recognized insurance companies.One trait that you ought to always possess is actually a label. You know the title of your carrier, yet perform anonymous to phone if one thing occurs? Would certainly you instead possess an individual you understand by title that will respond to the phone when you get in touch with, or even would certainly you like to phone a cost complimentary variety along with no suggestion who might appear or even how much time it will consider them to arrive? Some people carry out incline impersonal company, yet if you care, the best auto insurance companies for you are ones that appoint you a representative by label.You after that enter your information in to web site types on the internet sites of the provided insurance coverage carriers. These are actually the standard particulars needed for insurance examination and feature relevant information such as particulars of property, form of vehicle, as well as steering history. These internet pages are secured along with the highest possible protection thus there is actually no think about your individual relevant information being actually found through 3rd parties.The most idealvehicleinsurance coverageprovideris the one that compensategreatdrivers. This istermed as a no caseincentive. Your carinsurance planwill certainlycollect some cash back on every anniversary, supplied you didcertainly notcase. The even more no casesincentive you as well as your addedchauffeurspossess, the more significant the discount rate you are going tohop on your carinsurance coveragepremium. The principlebehind this principleisinspiringvehicle drivers to drive best vehicle insurance companies securelywhen driving.The present pattern is actually for individuals to acquire automobile insurance online. Investing in online will certainly enable a person to search, obtain competing quotes, and also create a notified decision. Getting auto insurance online is an easy, quickly, and also complimentary process. - کیست
تصویر کیست فاقد اکو وجدادداخلی به دیامتر ۴۲*۴۴در تخمدان چپ مشاهده گردید
- طولانی شدن پریودی
سلام دخترم ۱۳ سالشه تواین ماه سه بار عادت ماهانه شده به فاصله ۴روز۷روز پریودمیشه بعد ۴روز پاک میشه دوباره ۷روز پریود میشه ممنون میشم بهم کمک کنین
- زحم دهانه رحم
سلام من زخم دهانه رحم داشتم بهمن ماه گذشته فریزکردم اماالان بازبعدرابطه خیلی کم لکه بینی دارم احاس میکنم زخمم داره برمیگرده به نظرتون چکارکنم
- زنان وزایمان
سلام خسته نباشید من با لخته های بزرگ و کوچک مراجعه کردم بعد از سونو گفتند رحم بزرگ و دارای چند میوم و یک میو۵۰ × ۷۱ امپول اسفراین 1125تجویز کردند بیست و هفتم مرداد زدم الان بعد از سه روز لک بینی و خونریزی خفیف دارم شبیه پریود ایا طبیعیه و ایا با وجود میوم با 71میلیمتری احتیاج به عمل دارد و قرص تندرویی پروژسترون که گفته از روز چهارده قاعدگی با توجه به شرایطم من کی باید این قرصها را تا ده شب بخورم مرسی ممنون میشوم پاسخ سوالاتم را بدید ترا خدا جواب بدید خیلی نگرانم مچکرم
- مشکلات زنانه
رحم به ابعادتقریبی63.38 میلیمتر رویت شدضخامت دولایه اندومتر4میلیمتر میباشد ناحیهذهتروژن به ابعاد 32.11 میلیمتر بین دولایه ی اندمتردر سگملن فوقانی رویت شد ک سبب اتساع کاویته رحم شده است و ب نفع کلات خون میباشد منظورش رو بهم میگید خطرناکه ؟؟
- پولیپ رحم و لکه بینی
سلام وقت بخیر ۳۷سالمه با سیکل قاعدگی ۲۶روزه فکر کنم دوسال میشه قبل عادت ماهانه چهار روز لک قهو های میبینم امسال بعد سونو واژینال مشخص شد دو پولیپ ۵و ۳ میلی دارم بعد مراجعه ب دکتر سه دوره بهم دوفاستون دادن از ۱۴قاعدگی تا ۲۸ که هر سه دوره بعد از مصرف دارو لک میدیدم و همون روز ۲۶پریود میشدم بعد از اتمام دارو مجدد سونو واژینال دادم پولیپ سایز۶ و ۳میلی بود یعنی دارو هیچ تاثیری نداشت فقط یک میل کمو زیاد شد الان این ماه یک هفته قبل پریودی یکم لک قو های دارم شاید روزی یه بار و عین قبل تا پریودی لک میبینم و اینکه مامانم سال ۹۷سرطان رحم فکر کنم آندومتر بود که بدخیم بود که عمل شدن ایشون بعد از یائسگی لکه بینی داشتن خیلی نگرانم این قضیه هستم که خودمم یعنی همون مشکلو دارم میگیرم؟ میشه بهم راهنمایی کنید با این شرایط من باید چیکار کنم؟
- سرطان سینه
سلام من سونوگرافی رفتم گفتن توده هیپواکو به ابعاد 33mm در پستان سمت راست دیده میشود آیا سرطان است؟
- عادت ماهیانه
سلام دکتر وقتتون بخیر من همیشه هفدهم هر ماه پروید میشدم ولی نمیدونم چرا این ماه تا الان که ۲۴ هستش نشدم خیلی نگرام ۱۵ سالمه ممنون میشم کمکم کنید
- کیست
سلام خانم دکتر وقتتون بخیر من سونو انجام دادم نتیجش اینه.تصویر کیست پار ااورین به ابعاد۶۷میلی حاوی سپتای و اسکولاربه ضخامت۳.۳میلی قابل روئیت میباشد.نظر شما چیه میشه راهنماییم کنید ممنون میشم
- مشکلات زنانه
سلام من یه سوال دارم میشه راهنماییم کنید من بعد از زایمان احساس میکنم واژن م انگار گشاد شده یا بی حس شده دیگه اصلا از رابطه م چیزی حس نمیکنم و هیچ لذت نداره واسه من یا همسرم و جفتمون معذبیم میشه کاری کرد با جراحی ک بهتر بشه



