Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- هیپراکو به همراه ذرات اکوژن در سینه
سلام و خسته نباشید سینه های من هر دو تا دارای فیبرو کیست های زیادیه که من هرسال با سونو چکشون می کنم ... چند ماهه دپیش من متوجه شدم که به توده نرم و گرد و دردناک روی دندم نزدیک بافت سینم دقیقا در موقعیت ساعت ده یا ۱۱ شدم البته تمام این مدت احساس می کنم که درد داشتم و علتش این توده بوده ولی این ماه اخیر درد روی دندم خیلیییییی تیز وو کشنده بود که وقتی رفتم سونو گفتن که توده نیست و بافتش از چربی ولی حاوی ورقه هاییی اسد که ذرات کلوژنی دارن. که در واقع از همین مدل بافت در قسمت های مختلف هر دو تا سینم هست ولی اندازشون کوچکتره اندازه این توده طول ۱۸ و ضخامت ۱۰ ممنون میشم راهنماییم کنید ایا این توده بدیه!؟ این دردش که به دندم میزنه دلیل بر خطرناک بودنشه!؟ ممنون🙏
- بدخیمی اندومتر
سلام خانوم دکتر ممنونم که پاسخگو هستید والا من باسابقه سرطان اندومتر البته بعد مجسترول کورتاژم جوابش خوب بود ایا بنظرشما من هنوز من سلول آتی پی دربدنم وجود دارد؟ یا چون با مدروکسی مرتب پریود شدم مشکلم رفع شد؟ جواب پاپ اسمیرم خوب هست من قبلش پنج دوره باگونال اف و قرص استرادیول جواب نگرفته بودم که لاپارا و هیسترو شدم و پولیپ اندومتر با سلول اتی پی و کمپلکس دیده شد علت ایجاد این سرطان استرادیول نبوده؟
- سلام من قصد باردار شدن دارم اما الان که زمان پریودیم هست در سه روز کلا دوقطره خون دیدم احتمال داره حامله باشم یا اینکه عفونت پنهان دارم که خونریزی ندارم چون زیر دلمم درد میکنه ؟ ممنونم از پاسخگوییتون .
قبلا دوران پریود ۲۵روزبود بعداز زایمان طبیعی دوران پریودبه ۱۸الی۲۰روز شد ولی چند دوره هست که خونریزیم به ۳روز رسیده ودراین زمان دل درد ومقعد درد هنگام مدفوع ویا زمانهای عادی گرفتار میشوم.در ضمن چند ماهی هم هست که قصد بارداری دارم ولی متاسفانه هنوز نتیجه ندیدم.بچه اولم ۹سالشه.بیماری ام اس هم دارم وامپول سینومر سه روز درهفته تزریق میکنم
- معاینه بکارت
سلام من یکم پردم پاره شده قسمت3و5 ایا توی گواهی مینویسن؟ البته دکتر معمولی نه پزشک فانونی
- خونریزی بعد از استفاده از قرص واژینال
- لکه بینی دارم ۴۴سالمه دوتا سزارین داشتم ی سقد
من زخامت رحمم ۱۶ میل اضافه داره لکه بینی دارم کمروشکمم سمت راست درد داره فا صله بین پریدیم کم شده پاپاسمیرم سالم بود دکتربرام نمونه ورداری ازداخل رحم نوش انجام ندادم ترسیدم دارم داروعطاری مصرف میکنم
- زایمان
سلام خسته نباشیدتوروخداکمکم کنیدمن شهرستان میشینم ویه ماهه سزارین شدم بیشتروقت هابخیه هام میسوزه دکترم رفتم قرص دادولی فرقی نکرده چیکارکنم
- ورم کردن جای بخیه بعداززایمان دوم ودردکشیدن آن
سلام خانوم دکترخسته نباشی. بعداززایمان دومم چندماه بعد بخیه زایمان از داخل ورم کردودردشدیدی داشتم جوری که موقع نزدیکی دردوکمی سوزش دارم به پزشک مراجعه کردم سونوگرافی کردم ولی به نتیجه نرسید گفت باید ام آ رآی بشی خواستم بدونم به چه پزشکی بایدمراجعه کنم برای نوشتن ام آ رآی؟
- Kokeile reactoonz suositellulla kasinolla luotettava – Arvostelu.
Oletko etsimässä ainutlaatuista slot-kokemusta? Hyvä uutinen on, että reactoonz voi olla juuri se mitä etsit.Esitellyt tunnettu pelistudio, reactoonz yhdistää uniikin pelimekaniikan ja korkean viihdearvon.Pelattavuus ja tunnelma Kuvittele hullunkuriseen universumiin, jossa sympaattiset avaruusoliot keräävät voittoja. reactoonz rtp vaihtelee hieman ja jännitys säilyy jokaisella kierroksella.Visuaalinen ilme ovat eloisat, ja erikoistehosteet tukevat pelin teemaa. Äänimaailma on energinen.Bonustoiminnot ja erikoisominaisuudet reactoonz tarjoaa erikoisbonuksia, jotka voivat moninkertaistaa voitot. try reactoonz antaa mahdollisuuden kokeilla peliä ennen oikean rahan panostamista.Missä pelata reactoonz? reactoonz on saatavilla monilla lisensoiduilla kasinoilla. Suosituimmat paikat sisältävät Veikkaus turvallisessa ympäristössä.Yhteenveto ja mielipide Yhteenvetona reactoonz on viihdyttävä ja palkitseva peli. Sen uniikki teema ja vaihteleva reactoonz rtp tekevät siitä mielenkiintoisen valinnan.
- درباره مقعدو ظایعه اضافه اطراف معقد
- پربود بعد سقط
سلام من ۲۸مهر سقط داشتم تا ۵ابان لکه بینی ،پریود شدم الان ۱۶اذر هستش ومن منتظرم پریود بشم اما نشدم بدجوردی نگرانم که دیگه پریود نشم فقط یبار رفتم سونو گفت که بقایای ۴سیسی داری که پریود بشی میافته امامن پریود نمیشم نگرانم راهنمایمم کنین
- پریود نامنظم
من پریود نامنظم دارم و بیشتر مواقع دو هفته یک بار میشه. پزشک برای ۶ ماه قرص دوفاستون تجویز کرد . بعد از تمام شدن دوباره اولین ماه دو هفته پریود شدم. میخواستم ببینم مدت زمان مصرف دوفاستون رو میشه مداوم ادامه داد یا مدت زمان مشخص داره؟
- بکارت حلقوی
سلام من سال ۹۳طلاق گرفتم قبل اززونمهیچ رابطع ای با همسرم نداشتم دخول اصلن نداشتیم ولی پزشکی قانونی ک رفتمگفتن پرده حلقوی قابل اتساع و ساییدگی در ساعت ۴ است.الان بعداز ۷سال امکان هست ترمیم شده باشه؟الان میخام ازدواج کنمگواهی سلامت داخلش ذکر میشه یا ن؟
- اندومتر رحم توده هاپیواکو هتروژن 37*18*28
هاپیواکو هتروژن 37*18*28 ضایعه سیستیک مولتی لکولار 70*41 لطفا راهنمایی کنید سپاسگذارم
- سرکلاژ شکمی
سلام خسته نباشید ببخشید من ی زایمان زودرس داشتم توی ۲۲ هفته کیسه اب اومد تو واژن تا ۱۳ هفته ۵ روز استراحت مطلق شدم همون روز درد زایمان گرفتم و زایمان کردم در ۲ ساعت میخاستم بپرسم سرکلاژ شکمی واسم جواب میده دیگه نمیخام ریسک کنم
- کیست اکوفری ۲۵میلی متر
سلام کیست اکوفری ۲۵میلی متری دارم چسبیده به لبه تخمدان چپ.گاهی درد لگن دارم در پاها و زیر شکم سستی محسوسی حس میکنم.خطرناکه خانم دکتر؟؟
- سنوگرافی
سلام خسته نباشید. 19 سال سن دارم. سنوگرافی رحم و تخمدان ها: رحم به ابعاد 32×88 مشاهده شد. اکوی میومتر هموژن می باشد. ضخامت آندومتر 7 می باشد. تخمدان ها اندازه و اکوی نرمال دارند. مایع آزاد در داخل لگن مشهود نیست. مثانه ضخامت جداری طبیعی داشته و سنگ و توده در آن مشاهده نشد. (ذرات اکوژن درون مثانه مشاهده شد که مطرح کننده خون یا دبری می باشند جهت بررسی بهتر U/A و U/C توصیه میشود.)
- کیست تخمدان
سلام.میخواستم بدونم جواب سونوگرافی من چی میشه خطر داره یا نه؟ تو جواب سونوگرافی من نوشته: هر دو تخمدان حاوی فولیکول های ریز متعدد پریفرال (متوسط۱۴-۱۰) به دیامترmm2_5می باشد و استرومای مرکزی هر تخمدان به طور نسبی اکوژن می باشد.مجموع شواهدفوق میتواند مطرح کننده تغییرات به سمتPCOD باشد. مایع ازاد مختصر در کلدوساک رویت شد.
- فیبروم رحمی
سلام.بنده یک فیروزه سال سرور خلفی با قطر ۳۲میلیمتر و یک فیبروم ۷۹میلمیتری اینترامورال در مرکز حرم دارم و۵فیبروم کوچک تر که اندازه آ ن در سو نو مشخص نشده است.فیبرومها در مرکز حرم ودر مجاورت همدیگر هستند.آ یا امکان برداشتن فیبروم با حفظ حرم وجود دارد؟؟ابعاد حرم ۱۵۰در۹۲در۱۳۸است.۴۰ساله ومجرد
- کیست سپتای تخمدان
سلام وقت بخیر من سونوگرافی داشتم تو جوابش گفته بود کیست سپتای ظریف فاقد flow عروقی با ابعاد ۱۵×۱۳ در سمت راست رویت شد. این خطرناکه؟


