Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- بارداری
سلام خانم دکتر عزیز خسته نباشید من در هفته ۶ بارداری هستم ناحیه کلیتوریس واطراف ان خارش دارم وشیاف پروژسترون هم شبی یک عدد استفاده میکنم ایا ممکنه از شیاف باشه لطفا راهنماییم کنید خیلی ممنون.
- پماد دالاواگ۲درصد
سلام من بعد از زدن این پماد روز بعد سوزش داشتم و هنوز بعد یک روز ادامه داره پدر حال حاضر پریودم میخواستم ببینم راهی هست برا بهبودی خیلی آزارم میده باتشکر از شما.
- قرض نورم اسکین ۲۰
سلام آیا قرض نورم اسکین ۲۰ در زنان باعت نازای میشود و باعث میشه زن باردار نشود.
- بارداری
برای رفع کم خوابی در بارداری چکار کنیم؟بعد اینکه کلا چقد نیازه بخوابیم تو کل روز
- آ
سلام خانم دکتر من ۸ ماه هست ک ازدواج کردم ۶ ماه هست ک اقدام ب بارداری میکنم اما نتیجه نمیگیرم میشه کمکم کنید ۲۰ سالمم هست بعد قرص ال دی مصرف میکنم
- قرص آهن
سلام در هفته۱۹بارداری هستم و دکتر هم برایم مولتی ویتامین پرگنازون تجویز کردن هم قرص آهن فرفورت با خوردن قرص آهن دچار یبوست میشوم اشکالی ندارد فقط از مولتی ویتامین استفاده کنم که آهن هم دارد؟ بهترین مولتی ویتامین در بارداری چیست؟
- سلام .نازایی
به بچه چهار ساله دارم یک سال نیم هیچ گونه جلو گیری نداشتم باردار نمیشم
- کپسول..
سلام من چند وقت پیش پیامی با موضوع پایین براتون ارسال کردم و شما گفتید کپسول پاورفیت هم میتونم مصرف کنم سوال بنده اینه که این کپسول رو چطور باید مصرف کنم تا تاثیرش رو بزاره و آیا روی بهم ریختن پریودی هم تاثیر داره ابن کپسول؟؟؟ ((((( سلام خسته نباشید من ۱۸ سالمه و به زگیل تناسلی مبتلا شدم دکتر منو معاینه کردند و گفتن خطرناک نیست ولی نیاز هست با لیزر برداشته بشه و حتی من پرسیدم حتما باید لیزر کنم گفتن فعلا میتونی لیزر نکنی ولی خب اگه لیزر کنی بهترع و بیشتر نمیشه ....خاتم دکتر از این مراجعه بنده حدود ۵ یا ۶ ماه میگذره و خب من مراجعه ای نکردم و روی لبه های واژن وقتی با دست لمس میکنم برآمدگی های ریزی رو حس میکنم و من شنیدم با تقویت سیستم ایمنی میشه تا حدودی ویروس رو کنترل کرد میخواستم بدونم خوردن چه ویتامین ها یا قرص هایی میتونه به تقویت سیستم ایمنی بدنم کمک کنه( و البته من شنیدم خوردن سیر و فلفل دلمه و سبزیجات هم کمک کننده هست و خب این موارد رو میخورم ) و خانم دکتر سوال دوم بنده اینه که خوردن فولیک اسید هم موثر در این قضیه هست یا نه و آیا من میتونم بخورم و برام مشکلی نداره؟؟ لطفا کمکم کنید آخه به شدت استرس دارم میترسم در آینده برام مشکلی ایجاد بشه و حتی باعث نازایی بشه 🥺)))))
- تشکیل نشدن جمجه جنین
سلام ببخشید خواهرم تو سنوی ان تی فهمیدن ک جمجمعه جنین تشکلیل نشده و دستور سقط دادن، خواستم دلیلش رو بدونم و اینکه ممکن تو بارداری های بعدی هم تکرار بشه این مشکل جنین، وچکار لازم انجام بدن برا بارداری بعدیشون
- در مورد حاملگی
سلام ببخشید با توجه به اینکه قرص سیپروترون کامپاند میخوردم و فکر کنم روز اخری بود که قرص رو میخوردم رابطه جنسی بدون دخول در واقع لا پایی داشتم و یک قطره روی بالای ناحیه شرمگاهیم ریخت و چند روز بعدش هم پریود شدم امکان حاملگی وجود نداره؟ چون یکم بی اشتهام نسبت به غذا و نمیتونم بخورم و تنبلی تخمدان هم دارم
- پیشگیری از بارداری
باسلام ببخشید من ۱۸ سالمه و در روز ۱۷ام قاعدگی با همسرم رابطه پر خطر داشتم که ۳۰ ساعت بعد اولین قرص اورژانسی لونژیل ۷۵ درصد و بعد ۱۲ ساعت دومین قرص رو خوردم ایا احتمال بارداری هست؟؟؟ ممنون میشم جواب بدید
- زنان زایمان
سلام مشکل باروری دارم قراره چند روز دیگه (ای یو ای)انجام بدم آیا می توانم به مسافرت دور برم یا نه چه کار های انجام ندم
- ناتوانی جنسی زن
سلام۱ سال ازدواج کردم دررابطه باهمسرم تحریک نمیشم وباعث شده زندگیم دچارمشکل شده خواهش میکنم راهنماییم کنید
- معاینه بکارت
سلام خانم دکتر من یکبار معاینه بکارت شدم خیلی درد داشت احساس میکردم واژن ام کاملا باز شده الان دوباره باید برم ولی میترسم این درد من طبیعی بوده؟
- سلام من به موقع سرویس نمیرفتم و مثانم رو پر نگه میداشتم و یبار در شدیدی گرفت مثانم و یبار هم حس کردم داخل مثانم محکم کوبیده شد و بعد از کار موند حس عجیبی بود که واقعا نمیتونم توضیحش بدم. ازمایش دادم گفتن یکم شن ریزی داری.
- زنان
سلام خانم دکتر ، من قبلا یبار هم ازتون سوال کردم ک این بود سوالم(خانوم دکتر من اطرافه نافم نبض میزنه ، حالت تهوع و دلدرد خیلی بد دارم، سردرد دارم و خیلی خسته ام ،. پایینه معدم درد میکنه ،فردا هم مهلت پریودمه، یکشنبه هم نزدیکی داشتم با جلوگیری اما فک کنم یکم مایع ب داخل واژن ریخته(دختر هستم)ایا باردارم؟) یکروز قبله پریودم از بی بی چک استفاده کردم ک منفی بود بعدش من با یکروز تاخیر پریود شدم ، برای اولین بار پریودمم فقط سه روز طول کشید و بعدش ترشح واژن داشتم یکم ، و الان بعد از گزشت ۴ روز تقریبا ی لک دیدم و دوباره ترشح سفید رنگ ایجاد شد شکمم هنوز درد میکنه و یکم حالت تهوع دارم خاستم بپرسم علت این لک چیبوده ؟ ممکنه من باردار باشم؟
- نزدیکی در دوران بارداری
سلام ممنون که پاسخگو هستین من ماه ظ۳بارداری هستم و دکتر وضعیتم رو نرمال دیده ولی به دلایلی نزدیکی با همسرم رو منع کرده یکی از دوستانم که ماما هستن گفتن که در این شرایط خودارضایی بلامانع هست میخواستم نظرتون رو بدونم و مطمئن بشم البته دکتر مصرف ۲ بار شیاف پروژسترون رو واسم تجویز کرده. ممنونم از محبت فراوان شما
- آیا خود ارضای باعث کیست تخمدان میشود
- سلام ببخشید من 2 ساله آیودی دارم پریودیم مرتبه الان 13 روزه پریودیم عقب افتاده سونا انجام دادم گفتن همه چیت سالمه باردارم نیستی خودم بی بی چک دادم دوتا خط یکی کم رنگ آخریش پررنگ شد آمپول بهم زدن گفتن پریود میشی الان 4 روزه از آمپول میگذره ولی خبری از پریودی نیست لطفا راهنماییم کنید ممنون
- البته ببخشید امروز داخل وژن خانمم یک لکه زرد رنک دیدم میتونه عفونت وژن باشه


