سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- قاعدگی نامنطم
پریودی نامنظم دارم، 2 تا بچه هم دارم دل درد های شدید
- پرده بکارت
۶ ماه ازدواج کردم پرده مسدود داشتم پیش دکتر زنان رفتم برشی رو پرده بکارتم زد یه علت درد زیاد نمیتونم اصلا نزدیکی داشته باشم خوده دکتر هم گفت خیلی بدن تنگی داری میخوام بدونم دکتر زنان میتونه برام کاری انجام بده و داخل اتاق عمل بیشتر باز شه
- سوال در مورد عفونت واژینال
سلام من دختری ۱۸ ساله هستم و مجرد چند وقتی هست بعد از تموم شدن پریودم در قسمت داخلی واژن احساس درد میکنم مثل دردی که زمان پریودی پیش میومد و اینکه همیشه از بعد بلوغ ترشح بالایی دارم آیا میتونه مربوط به عفونت باشه؟ اگر نه دلیل این درد چیه
- عفونت دارم زیر شکمم خیلی درد میکنه
- بارداری
سلام خانوم دکتر من ۱ماه پیش نزدیگی داشتم قرص مصرف کردم پریود نشدم ولی بعد ۱ماه و۱۰روز پریود شدم امکان داره حامله نباشم؟
- درد لبهای وازن
سلام وقت بخیر بنده دوتاسزارین و دوتا سقط داشتم متاسفانه زایمان آخریم درد واژن داشتم بچه ام که به دنیا اومد درد خوب شد بد ۵ماه دوباره ظاهر شد پاپسمیر وسونو واژینال انجادام خوب بودن البته درد بالای مجرای ادرایم هست وقتی کارسنگین یا بد بلند میشم موقع زایمانم چبندگی داشتم
- نامنظمی و خونریزی زیاد.
با سلام و عرض ادب دخترم ۱۷ سالشه از سال ۹۸ پریود شده ،از همون اول نامنظم بوده ،سونو وآزمایشها نرمال هستن ،الان یک ماهه خوندیری داره ،یک هفته آخر شدید شده ،خواهش میکنم راهنمایی بفرمایید،با سپاس.
- بارداری ناخواسته
من ناخواسته باردار شدم و شرایط نگهداری ندارم چگونه سقط مطمئن داشته باشم ممنونم
- کیست تخمدان
باسلام.من درهردوتخمدانم کیست دارم.4ماهه دکترنرفتم.حالا دراستخوان لگنم درد گاه به گاهی دارم و دوهفته اس یبوست شدید دارم.یه هفته قبل پریودی دردوطرف درد دارم.درزمان پریودی هم دردخیلی شدیدوعجیبی دارم درد در لگن و شکم و قسمت پایین دنده ها.وضعیتم خطرناکه؟
- عمل جراحی و خارج کردنep به صورت لاپراسکوپی
سلام ،من ۹ خرداد عمل شدم ،لطفا بهم بگین که آیا موقع عکس از رحم حامله بودم با توجه به اندازه هورمون و اندازه ep ,من روز ۷ خرداد رفتم آزمایش خون hcgمن ۱۵۲۶۹ بود ،بهم گفتن ۵ تا ۶ هفته حامله هستی ،رفتم دکتر گفت خارج از رحم هست ۴۷ میلی متر در ۲۷ میلی متر و رادیولوژی خیلی عصبانی شد که بیشتر از ۵ هفته هست ،در صورتی که ۲ اردیبهشت پریود شدم و روز ۹ اردیبهشت خونریزی م تموم شد و روز ۱۰ اردیبهشت سونوگرافی شدم و روز ۱۱ اردیبهشت عکس از رحم منو دکتر فرستاد گفت لوله راست با تاخیر حاجب شده دیامتر نرمال و spillage آن با تاخیر صورت گرفته ،میخواستم بپرسم من روز ۱۱ اردیبهشت حامله بودم ،که عکس از رحم من گرفتگی نشون داد در لوله راست ،اگر نبودم چرا ep من اینقدر بزرگ بود ،ممنون میشم منو راهنمایی کنید ،خیلی ناراحتم .
- لکه بینی؟؟
سلام وقتتون بخیر
بنده ۶ ماهه پریودام نامنظم شده از 5 روزه تبدیل شده به ده روزه 7 روز خونریزی 3 روز لکه بینی
سونوگرافی و آزمایشاتم خوب بوده دکتر به مدت دوماه قرص روکین برام تجویز کرده بودن دوماه پیش قرص روکین خوردن و این ماه که کلا قرص قطع شده الان روز 12 ام پریود هستم و همچنان لکه بینی دارم ایا امکانشه بخاطر قرص روکین باشه ؟
پریودم 7 روزه تموم شد ولی الان هنوز لکه بینی دارم کمی
قبلا فقط تا روز 10 ام لکه بینی داشتم ولی این ماه هنوز روز 12لکه بینی دارم ولی کمه
امکانشه بخاطر قرص روکین باشه ؟ - Reprostasis
قرص Reprostasis Preconceptual یا Reprostasis max تاثیرگذاز تر است یا semenax
- کلسیفیه رحم
ابعادش 11×24 آیا خطرناک هست ؟؟ و باید عمل شود ؟؟
- قرص پروژسترون
سلام نماز روزه هاتون قبول درگاه حق قرص پروژسترون رو از روز 14 پریودی به مدت دو هفته مصرف میکنیم یا 10 روز؟
- شیردهی
با سلام خانم دكتر عزيزم در زوران شيردهي ماه اول ميشه قرص سرماخوردگي خورد ؟
- سلام خانم دکتر من فروردین اقدام به بارداری کردم ولی اردیبهشت زمان قاعدگیم لکه بینی داشتم آزمایش دادم منفی بود دکتر بهم قرص utrogestan داد مصرف کردم پریود شدم حالا برای بارداری اقدام کنم مشکلی نداره
- من ۲۳سالمه خواهش میکنم راهنماییم کنید
سلام پریود که میشوم موقع مدفوع کردن مقعدم خیلی درد میکند زیر شکمم هم خیلی درد میکند دکتر هم نرفتم نگرانم خواهش میکنم راهنماییم کنید ممنون
- لکه بینی ده روز بعد از پاکی
- خون توی ترشح
سلام من ۱۴ سالمه و اصلا پریودی منظمی ندارم من دو ساله که پریود میشم. من الان سه ماهه که پریود نشدم . و الان سه چهار روزه که لکه های خون توی ترشحم میبینم کمه اما توی ترشحم لکه های خون میبینم خطر ناکه چیکار کنم
- آی یوآی
سلام من و شوهرم تالاسمی مینور هستیم یک فرزند سالم داریم شوهرم ۶ سال پیش وازکتومی کرده الان برای بارداری آی یو آی میتونم انجام بدم


