Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- قرص اورژانسی اگه مصرف کنیم ساعت ۱۲ظهر تا چه زمانی نباید کپسول آموکسی کلاو۶۰۰مصرف کرد
سلام ببخشید قرص اورژانسی وقتی مصرف میکنیم تا چه زمانی نباید کپسول آموکسی کلاو ۶۰۰مصرف کنیم
- عقب افتادن پریود
با سلام
من هر ماه سه روز پریودم عقب می افتاد به پزشک مراجعه کردم ایشان گفتن باید سونو رحم و تخمک بدین گفت م مشکل خاصی نداری قرص ال دی بهت میدم دو ماه مصرف کن پریودیت منظم میشه بعد از مصرف قرص ها من هر ماه ده روز عقب میندازم باید چکارکنم - پریود شدن بعد از عمل باز کیست تخمدان
سلام من تازه ۱۵ روزه عمل کیست تخمدان داشتم چرخش کیست داشتم الان پریود شدم آیا طبیعیه زیر شکمم هنوز درد داره بالای جای بخیه از تو درد میکنه طبیعیه؟
- توده اکوژن
از رحم سونوگرافی گرفتم و سونوگرافی توده اکوژنیک به ابعاد 19*12*25 را نشان داد آیا این طبیعی است یا علت تورم و خطرناک است؟؟؟
- قاعدکی
قرص انتی بیوتیک ریفپامین و داکسی سایکلین میتونه قاعدکی و عقب بندازه؟
- درد تخمدان ها
سلام. من هنگامی که خواب بودم دچار درد شدیدی در ناهیه تخمدان ها و اطراف ناف شدم و دردش حالت تیر کشیدن یا گرفتگی عضله داشت به سختی میتونستم راه برم و یت حتی نمیتونستم عطسه کنم ...حالت تهوع زیادی هم داشتم اما حتی اگه میخواستم استفراغ کنم تخمدان ها درد میگرفت...مادرم کمی گلاب بهم دادن و وقتی نشستم جایی بعد مدت کوتاهی بهتر شدم...من دچار pco هستم ...درحال حاضر شرایط دسترسی به پزشکم رو ندارم کیشه کمی راهنمایی کنید که این مسئله بخاطر چه چیزی میتونه باشه؟
- درمورد قرص گن آپ و پریودی
من الان یه ماه میشه قرص گن آپ استفاده میکنم و تا الان پریود نشودم من ماه به ماه برایم مرتب میاد و این دفه نه و شکمم بزرگ شده یکم آیا به این خوردن این قرص ادامه بدم یانه؟
- سلام خسته نباشید من۱۸سالم هست اون ماه۱۵یا۱۶خرداد پریود شدم خواستم بگم ک الان هم دیروز تاحالا ابله مرغون گرفتم و امروز۱۹خرداد هست هنوز پریود نشدم میخوام بدونم ابله مرغون میتونه یکی از دلایلش باشه که پریود نشدم؟؟
سلام خانم دکتر خسته نباشید من۱۸ سالم هست من ماه اردیبهشت که ماه پیش هست۱۵یا۱۶ اردیبهشت پریود شدم و تا زه دیروز ابله مرغون گرفتم امروز۱۹خرداد هست ولی من هنوز پریود نشدم میخواستم بدونم میتونه ابله مرغون یکی از دلایلی باشه که پریود نشدم هنوز؟؟؟؟ممنون میشم جواب بدین
- بقایای سقط جنین
سلام من ۱۰روز پیش سقط داشتم ۵روز بعدش رفتم سونوگرافی ببینم کامل دفع شده یان ک داخل سونوگرافیم نوشته دربخش میانی و ناحیه فوندال کویته رحم ضایعه آکوژن ب ابعاد 8*23 میلیمتر دارای رگ خونرسان مشهود است ک مطرح کندده ی بارداری اخیر است این یعنی چه؟یعنی سقط کامل شده یا ن؟
- مخفی
سلام دختری ۲۰ساله هستم در قسمت واژن احساس درد می کنم نشانه عفونته ؟ چه دارویی مصرف کنم؟
- زنان زایمان
بعد از۱۵سال زایمان سزارین جای بخیه هام درد میکنه
- ترشحات سبز رنگ
سلام.ترشحات سبز و در دهانه واژن درد داشتم.تشخیص این بود ک ترشحاتم قارچی هست.۴ عدد فیلوکونازول تجویز شد ک با وجود مصرفشون همچنان نرشحات سبز و دردناکه.مجدد باید ب پزشک مراجعه کنم؟؟
- عوارض نوروبیون
سلام آیا آمپول نوروبیون کیست تخمدان رو بزرگ میکنه؟
- فیبروم
سلام خسته نباشید من ۴۲ سالم هست و با سونوگرافی متوجه فیبروم شدم وبا دکتر مشورت کردم بهم آمپول لوپرمر ۷/۵ داد به تعداد ۲ تا که به فصله ۲۸ روز بزنم .و به خاطر خونریزی های خیلی شدید کم خونی گرفتم و دکتر گفت این آمپول بزن که پریودی تمام بشه چون کم خونی خیلی شدید دارم الان ۵ روز از اولین آمپول که زدم میگذره پریودی کم شده ولی قطع نشده برای قطعش چیکار کنم و اینکه طبیعیه که قطع نمیشه ؟ قرص مفنامیک اسید هم میخورم
- نبص زیر شکم
سلام من یک هفته زیر شکمم طرف راست نبض شکمی داشتم الان یه مدت درد دارم سونو انجام دادم چیزی نشان نداد دکتر زنان رفتم گفت کمی مایه آزاد دیده شده میخواستم ببینم مشکلم زنان یا به دکتر دیگه مراجعه کنم
- پرده بکارت
سلام من آب با فشارر زیاد وقتی ک تو دسشویی بودم مثل اینکه هوا تویه شلنگ بوده برخورد کرد با داخل واژنم و خون اومد ایا پرده بکارتم پاره شده
- مشاهده هیپواکو بعد از عمل برداشتن رحم و تخمدان ها
سلام خانمی هستم ۵۵ ساله که تقریبا ٣ ماه پیش طی عمل جراحی رحم و تخمدان هایم برداشته شد امروز سونوگرافی رفتم که نوشته است یک توده هیپواکو نرم شبیه رحم به اندازه ١٠*٢٠ مشاهده می شود خیلی نگران شدم لطفاً راهنمایی بفرمایید
- سونوگرفی برای تشخیص کیست و عفونت
سلام خسته نباشید ببخشید سونو واژینال و پاپ اسمیر و روز چند بعد پریودی باید انجام بدیم؟
- سلام روز بخیر من هفته پیش هیستروسکوپی کردم اوایل در حد یک یا دو بار لکه بینی داشتم قطع شد مجدد حالت لخته ولی کم دفع خون دارم باید به پزشک مراجعه کنم؟
- پسر
سلام من پارسال سقط داشتم، میخام بازبزارم باردارشم و میخام دیگه سقط نشه، چیکارکنم؟ رژیمی براپسرزایی دارید شما؟؟؟


