Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- تعیین جنسیت
هزینه Ivf
- سزارین پنجم
سلام من ۳ساله از آخرین زایمانم میگذره آیا میتونن دوباره بار دار شوم آخه من سزارین اونم سزارین پنجم ممکنه یا نه
- سلام هزینه آی وی اف چند هست اگه کسی مشکلی در بچه دارشدنش داشته باشه آی وی اف انجام بده خوبه براش
- نازنین
آیا تخمک کشی تحت بیحسی انجام میشود
- Ivf
سلام خسته نباشین من ۳۸ سالمه آمنوره اولیه هستم پرونده پزشکی موسسه م***زا هست بمرحله گرفتن تخمک از اهدا کننده رسیدم تو موسسه گفتن یکسال باید تو نوبت باشم میخواستم اگه با کپی مدارک پزشکی به شما مراجعه کنم چقدر زمان میبره اهدا کننده معرفی بشه برم برا انتقال و هزینه چقدره؟ کلا یه جواب قطعی و مشخص میخوام مثلا اگه قراره یک یا دو ماه باشه بیشتر نشه ممنون میشم پاسخ بدین
- حاملگی با احتمال سندروم
باسلام من و خانمم هردو سالمیم ولی خانمم دچار سندروم واردنبرگه اگر ما بخوابم این بیماری به نسل بعدی منتقل نشه میشه از ivf استفاده کرد و تخمک هایی ک ژن معیوب رو دارند رو حدف و با سالمها لقاح انجام بگیره ممنون
- بارداری
سلام خانم دکترعزیز وقتتون بخیر درد پریدی وافت فشاروقند روزیازدهم انتقال جنین فریزسه روزه دلیلش چیست
- قرص دوفامد
سلام وقتتون بخیر من انتقال جنین داشتم قرص دوفامد داشتم فراموش کردم ۳ روز اول بعد از انتقال بخورم از دوز ۴ شروع کردم به خوردن الان اینکه فراموش کردم این قرص رو بخورم چقدر روی انتقالم تاثیر داره؟
- درمان نازایی
من حدود 40 سال سن دارم. از دو سال پیش برای بارداری اقدام کردم که نشد. دکتر تشخیص میوما به سایز 38 سانتیمتر در داخل رحم داد. بدون برداشتن میوما برای لقاح مصنوعی اقدام کردم. لقاح تخمک اول منجر به بارداری نشد. در لقاح دوم، بعد از دو هفته جواب آزمایش مثبت بود، ولی یک هفته بعد، خونریزی داشتم و سقط شد. به نظر شما دلیل سقط میوما است و آیا توصیه می کنید میوما را جراحی کنم و بعد برای دوباره برای لقاح مصنوعی اقدام کنم؟
- لابیا
سلام . داروهای هورمونی برای آی وی اف باعث بزرگ شدن لابیاها میشن ؟
- نازایی
با سلام و خسته نباشید خانم دکتر من با اسفاده از درمان میکرو دوبار انتقال انجام دادم و منفی شد با این حال نه چسبندگی و نه آندیمتیوز و مشکل خاصی ندارم وپریودم به زمان هستش بار دوم روز 19 انتقال دادم دلیل منفی شدن چیه؟
- بتا پایین
آیا بتای 6روز 13بعد انتقال جنین منفیه
- ای وی اف
سلام وقتتون بخیر من ۱۴ مهر انتقال دادم هیچ علائمی ندارم فقط بعضی اوقات پهلوی چپم درد میکنه . آیا طبیعیه ؟؟ ۲۸ باید آزمایش بدم راهی نیست زودتر مشخص بشه
- قرص استرادیول
سلام خسته نباشیدمن پارسال سابقه هیپرپلازی کمپلکس اتی پی داشتم باسه مصرف مجسترول رفع شد. خرداد میکرو شدم نگرفت، الان دو تا جنین فریز دارم قرص میگه اینسری باید استردیول بهت بدم روزی ۶ میلیگرم از روز سه پریود گفت بایدم تعهد بدین اگه مشکل تون عود کرد به پای خودتون. دکترم فلوشیپ نازایی هستن بنظرتون آیا میشه با جون مریض بازی کرد؟ آیا اگر امکان دارد با این دارو سرطان اندومتر بگیرم چرا باید ریسک میکرو روبه جان بخرم وقتی دکتر درباره دارویی که میده تعهد امضا اثر انگشت میگه یعنی چه؟ بنطرتون استرادیول برای من خطرناکه؟ واقعا موندم چی کارکنم بدون قرصم میگن سیکل کنسل میشه جنین فریز احتمال موفقیتش بیشتره چنین ریسکی کنم تو رو خدا شما با تجربه تون راهنماییم کنید چه کنم
- سلام من ای وی اف کردم
پریود کلا نامنظم ماهی دوبار میشه بااهدایی باردارشد یک بار منفی شدقبل اینکه شروع کنمبعد از۱۸روز قبلش دوروز لکه بینی داشتم بعد دکتر گفت اول دوم برای درمان دارو دومین روز شروع کرد الان انتقال هشتمین روز این سری که میشد ۱۸روز هم لکه بینی دیدم منشی پروژسترن روز گفت سه تاش کن بعد لکه بینی داشتم اولدوروز قهوهای بود بعد صورتی کم رنگ شد هیچ علایمی ندارم هرچه اس میدم به منشی میگه باید ازمایش بدی تخمدان راستم احساس ناراحتی میکردم یازدهمین روز مثل ضربان بعضی موقع می زنه میگم به جای اینکه رحمم اونطور باشه بعد بعضی موقع سردرد میگیرم نمی دونم از امپوله یعنی امپول پروژسترن نمی زاره من پریودشم یا ربطی نداره من میگم شاید دارو وامپول نمی زاره قبلا به دکتر گفتم باپریودنامنظم فایده داره گفتند اره من همیشه نوک سینه ام قرمزه گفنم رحمم حتما التهاب داره
- روز نهم انتقال مثبت شدن بیبی چک
سلام وقت بخیر امروز رونهم انتقالمه بی بی چک گذاشتم همون دیقه اول یه هاله صورتی رنگ افتاد یعنی احتمال بارداری وجود داره یااثر آمپول hcgهست؟یه سوال دیگه هم روز هشتم انتقال بتا خون باید چند باشه ؟خواهش میکنم جواب بدین
- روز ۲۰ انتقالم هست بتا ۱۷ شده چیکار کنم داروهام رو قطع کنم
- تیرویید وای وی اف
سلام خدمت خانم دکتر من تیرویید دارم می تونم باای وی اف تعیین جنسیت داشته باشم
- لک بینی
من امروز عصر پی ار پی شدم اومدم خونه لک بینی دارم کمر دردم دارم علتش چیه؟
- سرطان آندومتر
سلام آیا با داشتن سلولهای آتی پی و سرطان آندومتر میشه آی وی اف کرد و باردار شد دکترم از یه طرف بمن میگه سرطان دارید از یه طرف میگه آی وی اف میکنم من ۳۲ ساله ام و مادرمم بخاطرکنسر پستان از دست دادم نمیخوام بچه منم تو سن طفولی منو ازدست بده گیج شدم نمیدونم آی وی اف واقعا بخاطر منه یا منافع دکتر راهنماییم کنید خواهشا


