Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- بارداری
سلام من هفته ششم بارداری هستم و ترشح شیری رنگ دارم مشکل هست یا طبیعیه؟
- پریود نشدن بعد از مصرف دوفاستون
سلام من الان یک ساله دوفاستون و متفورمین استفاده میکنم هر ماه هم چند روز بعد از اتمام دوره دوفاستون پریود میشم اما این ماه الان ۱۰ روز گذشته و پریود نشدم بی بی چک گذاشتم مثبت بود ولی ازمایش بتا دادم ۲> بود و منفی چیکار کنم
- قرص اورژانسی
سلام، من تاریخ ۱۰م رابطه بدون جلوگیری داشتم، و فرداش قرص اورژانسی خوردم ولی تا به امروز که ۲۶م هست هنوز پریود نشدم. آیا ممکنه قرص اثر نکرده باشه و من باردار باشم ؟؟ ضمن اینکه حتی طبق تاریخ ماه قبلم باید تا دیروز پریود میشدم
- انتقال جنین
سلام و خسته نباشید دکتر عزیز بنده انتقال جنین 5 روزه دارم ولی پرژسترون را 4روز استفاده کردم مشکلی ایجاد نمیشود
- سلام خستهنباشین جنین کامپکت درصدموفق بودنش چقده؟؟! درصد موفق ب
- اریترومایسین
سلام اریترومایسین برای عفونت ادراری دربارداری مناسب یاسفیکسیم بهتر
- ازمایشات قبل از بارداری
سلام برای ازمایشات قبل از بارداری بابد چه مراحلی را طی کنم؟ چه ازمایشاتی را باید انجام دهم ؟ لطفا یکم توضیح بدهید ممنون میشم
- بارداری
مصرف شیاف مقعد در بارداری هفته نهم اشکالی ندارع؟
- بارداری
سلام هفته ۳۴یعنی واردچه ماهی هستم
- بارداری
سلام ،من ماه گذشته رابطه داشتم که بر اثر پارگی کاندوم،مایع وارد واژنم شد و چون دسترسی به قرص اورژانس نداشتم حدودا ۷ ساعت بعد تونستم مصرف کدوم و دو قرص اورژانس همزمان مصرف کردم و چون ترسیدم دوباره بعد از ۲۴ ساعت دو قرص دیگه مصرف کردم،دو هفته بعدش تایم پریودم پریود شدم ،ایا احتمال بارداری وجود داره با این شرح؟
- آب دور جنین
سلام وقت بخیر خانم دکتر ۲۴ هفته و سه روز رفتم سونو گرافی حجم مایع آمنیوتیک ۲۳cmبود گفت شاید دیابت گرفتی خانم دکتر خیلی نگرانم جنینم مشکل داشته باشه تو ان تی و آنومالی مشکل نداشت ممکنه به دلیل مشکل جنین باشه تو روخدا جواب بدید خیلی خیلی نگرانم؟
- بارداری
معنی کانون ظریف اکوژن در سونو چیست
ساک حاملگی حاوی yolk sac کانون ظریف اکوژن با ۵و۵ هفته مشاهده شد - بارداری
سلام خسته نباشید...
3،4 روز بود که پریودم تموم شده بود که رابطه محافظت نشده داشتم و منی کامل داخل خالی شد...15 ساعت بعد قرص اورژانسی خوردم الان 12 روز از خوردن قرص اورژانسی میگذره پریود نشدم طبیعی هست؟؟ - بارداری
سلام من 21 سالمه و باکره هستم با نامزدم درحد لاپایی رابطه داشتیم و یپش آب به واژن خورد آیا امکان حاملگی هست؟
- بارداری
سلام.خسته نباشید.من هفته چهارده بارداری هستم.سونوگرافی هام نرمال هستن.ازمایشات غربالگری اول رو هم انجام دادم،و نرمال بود. تازگییه مطالبی درمورد حاملگی مولار نسبی خوندم.میخواستم بپرسم از کجا میشه تشخیصداد که من مولار هستم یا نه.ازمایشی هست؟از طریق سونوگرافی مشخص نمیشه؟
- سلام من حدودا یکماه پیش قرص اورژانسی خوردم و الان یکماهه که پریود نشدمم و تست هم که میزنم منفیه و دیشب رابطه داشتم مایع منی داخل واژنم ریخته شد. و قرص اورژانسی نخوردم ممکنه باردار بشمم
سلام من حدودا یکماه پیش قرص اورژانسی خوردم و الان یکماهه که پریود نشدمم و تست هم که میزنم منفیه و دیشب رابطه داشتم مایع منی داخل واژنم ریخته شد. و قرص اورژانسی نخوردم ممکنه باردار بشمم
- بارداری
۴ روز از پریودم میگذره اما پریود نشدم و حالت تهوه دارم و سر درد
- سن بارداری
سلام من باسونوی ان تی ۲۳هفته و۱روزازاخرین پریودم ۲۷ابان بودمیش۲۲هفته۴روزکدوم حساب کنم دقیق تر
- بارداری
سلام من ازمایش بارداری دادم منفی بود ولی بازم شک به بارداریم دارم نزدیکی هم داشتم دیشب ایا مشکل ایجاد میکنه اگع باردار باشم؟
- اندومتریوز
سلام خانم دکتر وقتتون به خیر.خانم۴۲ساله هستم که چند بار سقط داشتم،در هنگام پریود هم یک سمت رحمم بشدت درد میگیره،سونوگرافی انجام دادم،میخواستم بدونم مشکلم چیه؟و تاثیری توی بچه دار شدنم داره؟ تصویر کانون هایپواکو با نمای توبولار بین ناحیه cornuچپ رحم و اینگوئینال سمت چپ مشهود است که مطرح کننده ی لیگامان گرد می باشد که برجسته و قابل روئت گشته و با گذر از ringعمقی اینگویینال از کانال اینگوئینال گذر کرده و به لابیای ماژور و بافت ترم سمفیز پوییس متصل شده است و همچنین تصویر کانون mass like هایپواکو_هتروژن به ابعاد۴۰در۱۸میلی متر در انتهای لیگامان مذکور در حدود ناحیه سمفیز پوییز و لابیای ماژور سمت چپ مشهود است که در بررسی با کالر داپلر دارای واسکولاریتی داخلی می باشد و احتمالا مطرح کننده ی آندمتریوز لیگامان roundمی باشد


